Bryster og mælk {{forumTopicSubject}}
Jeg havde et indlæg i går omkring smerter og det var anden dag på FG...
Jeg havde jo som sagt åbnet mig lidt, ikke noget de mente pt var alarmerende og skulle til kontrol og ny scanning igen på tirsdag....
Men i går aftes begyndte mit ene bryst at løbe helt vildt meget ((ved godt det er normalt mælken kan løbe til) men blev allligevel lidt bekymret da de havde sagt jeg havde åbnet mig lidt...
Kæresten og jeg fik en lang snak og da han hørte de havde sagt jeg skulle sygemeldes, mente han ikke der var noget at diskutere og vi skal til lægen og ha den sygemelding mandag også må vi finde ud af det økonomiske.. Så er i dag på min sidste rigtige arbejds dag ØV øv elsker min butik
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
fornuftig mand du har. godt han kan se det.
det med mælken har jeg også. nogen gange løber de som et vandfald og min livmoder er også ved at åbne sig. og de ting har intet med hinanden at gøre..
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Godt din mand lige kunne tage beslutningen der
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
jan 2011
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
jan 2011
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men jeg vil os mene at selvom du kommer til at savne dit arbejde osv. så er det noget VIGTIGERE at passe på den lille bebs..
du skal huske kroppen siger fra og fortæller dig den er gal og du skal stoppe !!! Du skal huske du er ved at bygge bebs og det skal man have ro til !! sådan er livet desværre bare nogle gange !!!
Men synes du skal stoppe og så ligge dig ned og slappe af !!
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Det med mælken behøver nu ikke have noget med det at gøre. Det gør mine bryster også... og har gjort det siden jeg var ca 16+
Og jeg er desværre ikke spor ved at føde - endnu...
Bryster og mælk