{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

7 dage tilbage... {{forumTopicSubject}}

Den 'grumme' Dp står og banker på døren, har i flere mdr sagt jeg var klar, men jo nærmere vi kommer jo mere ked og nervørs bliver jeg...

Hvad gjorde I? blev i der de timer, den første dag? Dp og jeg har aftalt at vi kommer kl 8 og er der nogle timer. Så han kan komme hjem og sove middagslur. Men aner det ikke...

Mit dyrebareste - min øjesten - savner ham bare ved tanken...

Han skal dog kun være der nogle timer i starten, men alligevel. Ved det egentlig er godt for ham og for mig så jeg kan få noget 'mor alene' tid. Håber bare det går godt.

Hun kommer jo til at se ham mere end jeg næsten gør - dog fra 1 juni hvor jeg begynder at arbejde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  7 dage tilbage...
  • #1   27. apr 2009 da lærke startede her i feb. gjorde vi det at jeg kom med hende om morgenen og var der nogle timer, så jeg var der med hende. dagen efter var hun der alene nogle timer. også på 3 dagen startede hun fult op. da det hele gik så godt ..

• #3   27. apr 2009 ved ikke hvad reglerne er for vuggestue - men tror ikke der er nogen? ingen der har sagt til mig at det må jeg ikke...

okay. tror heller ikke jeg ville overlade ham til hende bare sådan. har jo kun været sammen med hende i 1 ½ time og kan da slet ikke på den korte tid afgøre om hun er den rigtige for os og vide hun er okay.

• #4   27. apr 2009 også det at de skal sove 2 og 2 i barnevogne..

• #5   27. apr 2009 Pu ha jeg glæder mig bare heller ikk til den dag Malthe skal begynde i DP og jeg tænker allerede på det og han skal først i august :0( !!!! Jeg er bare så bange for at der skal ske noget .......

• #6   27. apr 2009 har så en mor der sender 'onde' øjne - kommentar'er mm. at der er hende der ser ham kravle 1 gang - stå - gå mm. Hun gik så hjemme ved min lillebror til han var 2 ½ år...

Så tænkte der var nok gode råd og opbakning herinde fra...

Er enlig mor til 2 børn, da min mand da slet ikke har nogen rygrad. altid mig der skal pakke - tjekke vi har alt - lægge tøj klar osv.
    Den mand har slet og heller ingen tøjsans ( gælder nok mange fædre)...

• #8   27. apr 2009 når vi besøger hende... siger hun at hun sender dem til mig om natten, fordi jeg er ond at putte ham i dp allerede. at jeg kommer til at gå glip af en masse osv

• #10   27. apr 2009 jepper....

• #12   27. apr 2009 sådan har hun været hele vejen igennem. nogle ting har jeg sagt jeg ikke gider høre på. hun har fået sin meninger ud og så må det være det.

Kommentér på:
7 dage tilbage...

Annonce