{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

når hjertet finder tilbage {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har haft lidt kørende med en ven, mens jeg prøvede at kommer over eksen som er far til min søn, jeg påstod jeg ikke elskede eksen mere osv.. JAhhh nu har jeg stoppet det med vennen, for mig og eksen har haft nogle gode samtaler, og han er endelig kommet med en undskyldning..DEN undskyldning som jeg har ventet så længe på..7 mdr.. at han havde fortrudt han ikk behandlede mig bedre.. alle de andre undskyldninger har jeg oz fået men den der, fik mig til at tude af glæde over han endelig har indset det han gjorde.. Vi har som sagt snakket og skrevet meget sammen, og her i den foregående uge har han været her nogle dage og overnattet, og BANG! Jeg elsker den mand af hele mit hjerte og ønsker ingen andre end ham..blev helt overrasket over mig selv og mine følelser, men jeg er så sikker, og han er vild med mig endnu oz.. føler bare det her er rigtig og det er det jeg vil..ham jeg vil og ingen andre..Vi vil nok forsøge en gang til, men denne gang bor vi hver for sig indtil videre og ser om det går.. jeg stoler ikke 100 % på ham endnu og det ved han, men for pokker han har mit hjerte..
undskyld det blev lidt langt, havde vist lige brug for at fotælle nogen om det smiley
Håber bare vi kan få det til at fungere igen og glemme fortiden..

Vil meget gerne høre fra andre der er sammen men bor hver for sig / gået fra hinanden og prøver igen osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når hjertet finder tilbage
  • #1   21. okt 2009 Ih et dejligt indlæg at læse fra dig smiley

• #2   21. okt 2009 Ih hvor dejligt for dig ! smiley
    alt held og lykke frem over ! smiley

• #3   21. okt 2009 ja det er dejligt, er rigtig nyforelsket igen og han siger det samme og vi har bare savnet hinanden SÅ meget, selvom vi begge har prøvet at komme videre..

Han må jo bare være MANDEN hehe

ja man ændrer sig hele tiden og lærer forhåbentlig af sine fejl smiley

• #4   21. okt 2009 ham jeg er sammen medmødte jeg i århus på vagt kursus, vi fald rigtig godt i hak sammen, men jeg kunne ikke gøre mere end tilbyde ham mit venskab, jeg var folovee og boede sammen med min eks i Varde, vi sås oftere og oftere ogjeg kunne mærke min kommen beslutning var rigtig, længe var mig og eksens forhold ikke andet end druk og trykhed, og jeg fand til og med ud af han havde gæld for godt 500.000 +
    en aften vi skulle se film og hygge blev jeg dårlig, jeg rystede og kastede op og græd.

jeg satte mig ned og snakkede med eksen og forklarede ham jeg var kommet til en afgørsel (havde sagt jeg ville finde ud af hvad jeg ville) og at det var ham jeg måtte skuffe, han begynde at græde og sige mener du det, jeg nikkede og vi satte os sammen og græd en lille havltime, jeg skrev til preben det er slut, jeg er gået fra ham.

han ringede derefter til mig, og sagde han kom inden så længe, og godt en time efter stod an der, snakkede lidt med erik, og kørte så en ur md mig, vi kørte til strande, og sad i bilens åbne begage rum og snakkee, og i tror det er løgnmen en sky formet som et hjerte, svæver ind over månen, vi kysser hinanden og VÆK er skyen.

jeg er sikker på det må vare min afdøde mormorder sende mig et tegn på jeg valgte rigtig, og det ved jeg nu jeg har gjort for i dag skakl manden i mit liv være far til min første fødte

• #5   21. okt 2009 Jeg har været sammen med min mand i 10år i år og vi gik fra hinanden for ca 5½år siden og vi flyttede fra hinanden og nu har vi det langt bedre end før vi gik fra hinanden... og nu er vi gift på 2år og har hus, biler, hund og barn...

Kommentér på:
når hjertet finder tilbage

Annonce