{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med nutramigen
  • #1   7. apr 2009 ingen problemer her. det er højt hydraliseret.. så det skulle meget gerne ikke gi hård mave det er det mest skånsomme mme der findes..
    det er mildere end profylac som der er mælkeproteiner i..

je har givet det til begge mine børn da de begge har allergi. den ene mælkeallergi.. og ellers har de astma og børneeksem..

hvorfor vil du gi nutrimigen..?

• #2   7. apr 2009 begge mine har fået nutramigen, og ingen problemer med hård mave eller andet.

• #3   7. apr 2009 jeg overvejer at gi det fordi min sshp anbefalede det.
    min søn har haft meget problemer med hård mave,lige nu får han grøn allomin men stadig meget hård mave og han er begyndt ikke at ville spise det han skal. han kan fx spise 60 ml på et måltid hvor han egentlig skal ha 130.
    jeg har selv astma, mælkeallergi og er generalt allergisk overfor mange forskellige fødevare så min sshp mente det måske ville hjælpe hvis jeg skiftede over til nutamigen, men er selv meget usikker

• #4   7. apr 2009
    Missetrion.. snøft der mangler en.. smiley .: hvordan fandt du ud af dine børn havde allergi? og hvor gamle var de

• #5   7. apr 2009 ja min shp sagde at man kunne få tilskud hvis man fik det gennem lægen.
    men tusinde tak for rådet, så må jeg lige ned og købe det i morgen smiley

• #6   7. apr 2009 min søn var 3 mdr gammel da han begyndte at slå ud på hele kroppen og fik dårlig mave.. så jeg begyndte at lade være med at drikke mælk.. jeg ammede fuldt ud..
    så blev det lidt bedre..
    han kunne næsten ikke se ud af han øjne for børneeksem og vi blev indlagt..
    jeg stoppede med at amme da han var ca 6 mdr.. og så beyndte det at live bedre.. og så fik han profylac..
    som jeg fik avide at jeg skulle købe..
    men på det tidspunkt der vidste vi ikke at der var mælke proteiner i da det ikke var kendt som en deideret laktose ting.. så min søn blev fyldt med det han ikke kunne tåle..
    han er nemlig allergisk over for mælke proteiner.. flot så..

så da han var 1½ år fandt vi ud af dt så vi gik over på rismælk og han fik det bedre..
    brugte ikke nutrimigen så meget den gang til ham.. det var kun når der var udsolgt af profylac..

men til nathea var det kun nutrimigen. men det var forebyggende at hun fik det..
    de ammede jeg også men hun fik nutrimigen til natten da jeg ikke havde nok mælk om aftenen..
    og var også denne gang nervøs for om jeg skulle gi min datter min mælk eller ej. da min søn jo ikke kunne tåle det..

men med min datter der begyndte det med at hunhavde tør hud og hun begynde at få vejr træknings problemer..

men i og med at du har det allergi så ville jeg ikke tøve med at gi hende nutrimigen..
    du skal gå ned til din læge og be om en grøn resept..
    og hvis han nægter så skal du sige at det har du krav på da du har allergi. og du skal forbygge allergi hos dit barn. der er desværre mange læger der ikke vil udskrive den ressept selv om det er deres pligt.
    en bøtte nutrimigen koster 170 kr.. og du får 60% rabat ved at ha en grøn ressept...
    så bank i bordet hvis det er..

• #7   7. apr 2009
    Missetrion.. snøft der mangler en.. smiley .
    tusinde tak fordi du tog dig tid til at fortælle mig lidt om dine erfaringer og din situation, det hjælper meget at høre fra en der har prøvet det.
    Jeg tager lige et smut forbi lægen i morgen. har heldigvis en sød læge så tror ikke det bilver noget problem at få en recept. men tusinde tak. håber det hjælper at skifte. glæder mig bare sådan til min søn ikke har de slemme mave smerter mere og han bliver glad igen

• #8   7. apr 2009 så lidt. gir gerne min erfaring ud så der er ingen andre der skal opleve det samme som mig.. det var sku hårdt at være indlagt med et lille barn der ikke kunne se noget og være smurt ind i tjære hele dagen.. og så ud over det få rs virus fordi de intet vidste om den dengang..

unskyld har en af de dage..
    smiley
    håber snart at din søn får det bedre..

• #9   10. apr 2009 puuha det lyder bestemt ikke rart. lyder som om i har haft det hårdt. er super glad for du glædelig deler dine erfaringer.

tak skal du ha, men han har desværre ikke fået det bedre endnu. drømmer bare om en tid helt uden maveproblemer smiley

Kommentér på:
erfaringer med nutramigen

Annonce