652 visninger
|
Oprettet:
hjælp modermælks erstatning {{forumTopicSubject}}
jeg er mega forviret og håber at få nogle gode råd..... nogle siger at man skal koge vandet og lade det køle ned, mens andre siger at det ikke skal.
jeg bruger nutramigen hva har i af erfaringer med det????
hva er grøn recept???
kan nutramigenen være skyld i meget stor mavepine og hård mave???
håber at der er nogen som kan hjælpe
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 282
jeg fik recept på mit modermælks pga mit barn er født for tidlig og skulle ha speciel mad, mit hed enfalac men kan ikke huske om det hed grøn recept.
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
varmt vand fra hanen er fyldt med bakterier
maj 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 20
Til at starte med brugte vi allomin, men min datter fik hård mave af det. Min læge anbefalede mig at skifte til et andet mærke, for at se om det kunne hjælpe, vi skiftede derfor til Nan og det hjalp.
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
du skal bruge det kolde vand til at lave din mme op så varme det op bagefter.
det må du godt nok .ikke så hvis dit barn har været meget dyg så ved du hvorfor.. du er også med til at udsætte dit barn for allergi ved at gi det varmt vand fra hanen..
så jo det betyder utrolig meget. hvis din sp har sagt det så skal hun godt nok på skolebænken igen. eller også har hun ment at du godt må bruge det kolde vand fgra hanen. alle ved hvoir mange bakterier der er i det varme vand..
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
Ja jeg tror godt at det kan give maneproblemer, vi startede med Alomin, men den kan også lave problemer, så vi kører på nan og der hsr slet ikke været noget.
maj 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 20
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
den anden anita.;-)
det er ikke nutrimigenen der gir den dårlige mave da den er meget bedre spaltet og special lavet til for itdlig fødte børn og børn med allergi. så den er meget nemmere for maven at fordøje.
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 177
<i>Bruger også nutramagen, pgr. af allgeri - og har kun gode erfaringer med det og brygt/brger det til begge mine børn - og foretrækker klart nutramagen frem for profylac da den skeller utroligt hurtigt.</i>
hva er grøn recept???
<i>Det er en recept du får af din læge i dette tilfælde på Nutramagen, og den gør at du kun skal betale 40 % af den almendelige pris. så det kommer til at koste det samme som alm. mme. - </i>
kan nutramigenen være skyld i meget stor mavepine og hård mave???
<i>Har ikke harft problemmer med det, - men ja</i>
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
tillader mig lige at svare selv om jeg ikke selv har brugt mme
det er hvis en eller begge forældre har allergi, så er der større chance for at barnet udvikler allergi og derfor giver man en mme der er mindre allergifremkaldende end alm mme
de er dog begge baseret på komælk
hjælp modermælks erstatning