{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

DP - Hvornår stopper de {{forumTopicSubject}}

Hej Tøser

Hvor lang tid gik der inden jeres børn/barn stoppede med at græde ved aflevering i DP?
Puha jeg syntes det er hårdt at skulle gå fra et meget ked barn smiley Det er ikke sådan noget pyller men rigtig gråd smiley med tårer og løbenæse smiley Gør han ellers aldrig normalt smiley ØVØVØVØVØV

VH Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DP - Hvornår stopper de
  • #1   16. mar 2009 Malik græd slet ikke de første par uger. Han var SÅÅÅÅ glad når han skulle derhen.
    Men så kom der en periode hvor han blev rigtig græde-barn, med tårer og snot og det hele. Men han stoppede max 30 sekunder efter jeg var gået ( Stod og lyttede udenfor for ligesom at berolige mit moderhjerte lidt )

Det er vist generelt bare en helt igennem kedelig start i har fået smiley
    Hvordan siger DP at det går når du ER gået ? Mange børn græder jo hjerteskærende når mor/far 'forlader' dem, men de glemmer det normalt hurtigt når de andre børn hygger sig og leger..

• #2   16. mar 2009 tiffanie er først lige begyndt at ville afleveres uden problemer, og hun har gået der i 9 mdr...

• #3   16. mar 2009 michela gjorde det aldrig...

• #4   16. mar 2009 altså grad

• #5   16. mar 2009 Puha smiley DP´en siger der går alt fra 30 sek til 5 min hvor han er helt ude af den smiley Det er min gemal der aflever ham da han bliver EKSTREMT ked hvis jeg aflevere ham og så går......Kæresten har nemmere ved det da det ikke er så slemt når han går smiley Men idag skulle jeg have bilen så var tvunget til at tage med og hold da op han hulkede det stakkels barn smiley Magter bare snart ikke mere gråd smiley

ØV smiley

• #6   16. mar 2009 Hej jeg kender en der havde det samme problem.. der blev dagplejeren syg så hun skulle i gæstepleje og wupti der var ingen ting og når hun så kom tilbage til den gamledagplejer var den gal igen. og hun blev så syg igen så hun skulle tilbage til gæsteplejeren og der var ingen ting. så det var simpelhen fodi hun ikke kunne lide at være hos den anden DP og ikke fordi hun ikke var god og sød osv men der var bare noget der.. så hun blev faktisk flyttet over til hende hun var i gæstepleje hos og der har ikke være noget overhovedet..

• #7   16. mar 2009 Hej Lone

Syntes det er hårdt han kravler op ad mig så snart jeg vil til at sætte ham på gulvet smiley Så kravler han op ad så han ikke når gulvet smiley det er hårdt min søn som ellers aldrig har grædt ALDRIG smiley (andet end ved sygdom osv) Nu stortuder han når han bliver afleveret smiley

Det værste er når jeg så kommer for at hente ham og han får øje på mig kan det ikke gå hurtigt nok med at komme over til mig og til tider græder han helt hjertensskærende når han ser mig smiley

ØØØØVØVØVØVØVØV

• #8   16. mar 2009 Puh, hvor er jeg glad for at jeg ikke har været nød til at få min datter passet. Havde slet ikke kunne klare den slags. Har virkelig ondt af jer.

• #10   16. mar 2009 Det har helt sikkert også været i mine tanker men vil ikke tilbyde min søn det når han i forvejen har meget svært ved at knytte sig til fremmede......Tager jeg ham ud kommer han hjem og være så vil min svigermor til at være hos ham...

Kommentér på:
DP - Hvornår stopper de

Annonce