{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.783 visninger | Oprettet:

Min fødsels historie :0) {{forumTopicSubject}}

Ja nu er det vidst på tide at jeg skriver min historie om hvordan min fødsel gik til da Malthe kom til verden meget uventet og 1 mrd for tidlig....

Det var den 10 dec kl 00.30 om natten jeg vågnede og skulle tisse... kæresten stod ude i køkknet da han ikke lige kunne sove. Vi havde en lille samtale og i det kunne jeg mærke noget der sev mellem mine ben :0) men jeg tænkte at jeg var nok bare lidt utæt hi hi... Så jeg gik på toilet... Jeg lagde mig ind i sengen igen men der gik ikke længe før jeg VIRKELIG fik ONDT i lænden men det tænkte jeg ikke vider over hmm :0)

Så gik smerten væk igen men efter kort tid kom den tilbage og gik nu også foran ved skambenet... Jeg kunne ikke holde ud at ligge ned mere og stod derfor op og gik lidt rundt inde i stuen og smerten kom og gik :0) Da kl var 01.30 væggede jeg kæresten og sagde at jeg havde altså ONDT... han kikkede og sagde JAMEN SKAT du har veer... nej nej sagde jeg bare det kunne jo ikke passe allerede!!!! Da kl ca var 02.00 ringede kæresten til fødegangen og sagde at han næsten var sikker på at jeg havde veer og der var så langt i mellem dem osv... Og vi fik at vide at vi bare kunne komme ind så jeg kunne blive undersøgt....DET ville jeg gerne vente lidt med og ville gerne i bad inden osv :0) Da kl ca var 02.30 kunne jeg ikke holde smerten ud mere og sagde at nu kørte vi altså.. Vi kom ind på fødegangen og en jordmor tog imod os og jeg blev undersøgt.. Der var jeg allerede 3 centi åben.. gud tænkte jeg nu var det virkelig nu at bette manden ville ud. Hun spurgte mig om jeg havde nogen ønsker til min fødsel og jeg ville gerne i badekar og ville helst ingen smertestillende have hvis det kunne lade sig gøre og at jeg ikke ombestemte mig :0)... Vi kom ind på fødestuen og fik noget afføringsmiddel da jeg jo skulle føde i det her badekar :0)... Jeg ville hurtig i bad inden men skulle lige på wc igen igen... der var kl ca 04.00 Da jeg sidder på toilettet kommer kæretsen tilfældigt til at kikke ned og SIGER: skat der kommer blod med... ja ja siger jeg bare som om jeg er skide ligeglad for har jo de vildste veer med næsten igen pause imellem... Jordmoren høre så hvad kæresten siger og det eneste der kom ud af munden på hende var : STINE DU SKAL IND OG FØDE NU....

Jeg havde 5 presse veer og så KOM Malthe til verden kl 04.40 :0) Det tog ialt 4 timer fra den første vee og jeg var første gangs fødende hi hi !!!! Jeg åbnede mig de sidste 7 cm på under en time jo jo

Så jeg har avet noget fra min mor.. Jeg er super glad for min fødsel det kunne ikk ha været bedre godt nok gik det hurtigt og jeg nåede aldrig i det badekar men jeg fik verdens dejligste dreng på 2970 kg og 49 cm lang han er sund og rask og en bedre julegave får man ikke :0)

Det var min fødsels historie....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min fødsels historie :0)
Kommentér på:
Min fødsels historie :0)

Annonce