{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Frk. H
Frk. H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29

Tidligt gravid, efter ks. {{forumTopicSubject}}

Hej, er der nogle herinde der har prøvet at gennemføre en graviditet hurtigt efter et kejsersnit?
Fik kejsersnit for 5 mdr. siden, og er nu gravid igen. Der står ikke så meget på nettet omkring emnet på nettet, så ville være rart at høre fra nogle herinde, som er blevet hurtigt gravide igen, efter et kejsersnit, og hvordan graviditeten var.. altså om der var gener og sådan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tidligt gravid, efter ks.
  • #2   14. jan 2014 ved ihvertfald du skal føde ved kejsersnit igen så vidt jeg husker rigtig når man blir gavid så hurtig efter...

• Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

#4   14. jan 2014 SKAL man have kejsersnit igen? smiley

mor til en prinsesse.... har der slet intet været med dit ar?

• Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

#7   14. jan 2014 øv altså smiley men sådan må det jo bare vvære så.

• Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

#9   14. jan 2014 Ja, vi har vendt og drejet det. Og vi tænker at, vi jo før eller siden ville have haft en 3. og nu når det er sket, hvorfor så ikke bare gøre, tage chancen. Har fundet ud af jeg kan få barsel på su, så det hele skal vel nok flaske sig på den ene eller anden måde.

• #11   14. jan 2014 Har ikke selv prøvet det.. Men kam lihe tilføje, at min læge fortalte mig at så længe der gik 12 uger fra man havde fået Ks til man kunne gennemføre en graviditet igen..

• Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

#14   14. jan 2014 jeg er ikke blevet rådet til noget som helst. Skal have kontaktet lægen torsdag, så må vi se hvad de siger til det. Hun vil sikkert syntes det er dumt, men det er vel vores eget valg.

Ville faktisk gerne prøve at føde normalt igen. KS tog sååååå lang tid at komme sig over.

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #15   14. jan 2014 Blev ik rådet til noget. Blev gravid 3 måneder efter, fik aks, men planen var at føde selv. Fik mine drenge med 51 ugers mellemrum..

• Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

#16   14. jan 2014 Moaren. Hvad var grunden til AKS?

• Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

#18   14. jan 2014 Ja igen, det er jo ens eget valg. Min læge har det bare med at blive meget personlig.

• #19   14. jan 2014 Blev gravid 6 mdr efter ks. ( og havde i forvejen ks ved første barn 2 1/2 år tidligere) og havde ingen problemer i graviditeten. Dog efterfølgende. Min mave er medtaget af alle de ks og har stadig gener. Men det er jo individuelt fra person til person hva ens krop kan holde til plus der var komplikationer under det 3 ks. Men det er nok lægen der vurdere hvorvidt der er risiko for du brister under en evt fødsel smiley

• #20   14. jan 2014 Det er iøvrigt 3 år siden jeg fik det sidste ks.

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#21   15. jan 2014 Grunden var at han ikke kunne komme ud, pga en "bule" indeni. Så kom til aks, da jeg var 8 cm åben...

• #22   15. jan 2014 Jeg synes at du skal kæmpe alt hvad du kan for at få lov til at føde normalt.. Hvis du får ks går der jo x antal uger hvor du ikke må løfte på storesøster/storebror...
    Og det bliver nok meget svært at lade være med, når ældstebarnet ikke er særlig gammel

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#23   15. jan 2014 Du skal ik kæmpe for at føde selv- du skal kæmpe, hvis du ønsker ks. Også selv om du netop har født ved aks.
    Mit første var hyper aks, med fuldnarkose og det hele, men der var INGEN snak om ks anden gang overhovedet, før under fødslen..

Kommentér på:
Tidligt gravid, efter ks.

Annonce