{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.898 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

gravid uden sæd {{forumTopicSubject}}

vi har herhjemme været oppe og skændes da jeg gået 4 dage over tid. men da jeg danner hcg meget langomt har jeg ikke kunne teste endnu men jeg er 99 % jeg gravid. jeg har for små 5 mdr siden fået aks og har vi har ikke brugt noget beskyttelse siden han kom til verden. vi har dog dyrket sex en del gange men som han så klogt siger så er han jo ikke kommet i mig. hvilket er rigtigt men er det muligt at blive gravid uden han rigtig kommer. ?? han mener jo så hvis jeg er gravid så har jeg været sammen med en anden hvilket jeg underingen omstændigheder har.
et helt andet spørgsmål kan jeg hvis jeg er gravid overhovedet gennemføre en graviditet igen så kort efter mit ks er dog slet ikke sikker på jeg skal ha nr 3 da de to andre kommet for tidligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid uden sæd
  • #1   2. apr 2013 Du kan godt være blevet gravid, selvom han ikke et kommet op i dig.

• #2   2. apr 2013 Selvfølgelig kan du blive gravid. Præ-sæd er lige så "farlig" som en rigtig udløsning!

Og jeg synes det er forkasteligt at i ikke beskytter jer hvis i ikke ønsker et barn smiley

• #3   2. apr 2013 Hold da op bliver da en smule rystet over at man ikke på nogen måde beskytter sig hvis man ikke ønske flere børn pt.

Men ja som de andre sig kan man sagtens blive gravid selvom han ikke mår at komme.

Vil da tvivle på om kroppen kan klare endnu en graviditet allerede. De to andre er da også pænt tætte på hinanden.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#4   2. apr 2013 sådan skulle det ikke fortåes:-( dårligt formuleret er ret trist:-( mente at jeg ikke ville burde et evt bran og blive født tidligt altså fx uge 24 så heller skynde mig og få det væk her tænker jeg på om min livmor overhovedet kan holde længere end der til. at det kommer efter uge 30 er super fnt for mig og ja jeg kender følgerne ved det men jeg ville jo elske det her barn lige så højt som de to andre. jeg har aldrig drømt det er endnu en pige. og hvis der chancer for min livmor kan holde til efter uge 24 så der chancer for hende/ham vil jeg til en hver tid gennemføre den graviditet slet ingen tvivl om det man vælger ikke børn fra med mindre der virkelig er grund til det,

og ja i har ret vikelig dumt ikke og beskytte os men vi har bare aldrig tænkt tænke at jeg kunne blive gravid uden en udløsning og har derfor slet ike tænkt over at jeg kunne blive gravid igen.
    trine nej der ikke langt mellem mine børn der 13 mdr

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#5   2. apr 2013 aldrig- allerede

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #7   2. apr 2013 Jeg er teenager og jeg ved, at man kan blive gravid på presperm, som kommer nærmest hele tiden, når manden har erektion.......

Måske, din kæreste burde få seksuel undervisning...

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#8   2. apr 2013 rolig rolig. det jo så lige så meget der bur få noget sexual undervisning vi venter og ser

• Nadia <3 .
    Nadia <3 . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 85
    #9   2. apr 2013 Man kan sagtens blive gravid uden at han er kommet op i dig. Netop ved pre-sæd, som de andre nævner. Det burde han også vide :S især inden man bruger det som "beskyttelse". I burde nok få en læge til at forklare ham det så det ikke ødelægger forholdet at han går rundt og tror at du har været sammen med en anden

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#10   2. apr 2013 ødelgger forholdet det tror jeg så ikke sker hvis det er sk han nok bare lige sluge den. vi har trods alt været sammen i 10 år. ingen af os har tænkt tanke o jeg kunne blive gravid før jeg gik over tid så kom tanken men ikke før dumt ja da jeg ikke er sikker på min krop kan holde til en ny graviditet pg mit ks

• #11   2. apr 2013 Jeg tror hun har forstået nu at det var dumt men sket er sket og hun gør det nok ikke mere. Det er nemt at kaste med mudder selvom man også selv har gjort dumme ting i sit liv. Vi skal jo også turde spørge hinanden herinde og ikke frygte at blive rakket ned af alle. Ud over det så ja man kan sagtens blive gravid af pre sperm. Mine forældre brugte også den der metode så nu har jeg en lillesøster på 4 år. De fortsatte så med metoden og blev gravide igen men hun aborterede så. Der var et emne om at blive gravide trods beskyttelse i går og der var også kommet børn ved pre sperm. Læste et sted at den metode er 60-70 % sikker mener jeg, og det er jo ikke så meget. Ægløsning kan også skubbe sig. Tror ikke du må være gravid så hurtigt tefter ks. Det mener jeg ikke at jeg måtte

• #12   2. apr 2013 mht om det kan holde til det. sagde min læge og dem opp e på føde gangen at man slet ikke skulle overveje at blive gravid før efter et år efter. da arret kan springe op pg kroppen ikke kan holde til det efter et kejsersnit
    syntes du skal ringe og snakke med lægen om det hurtigt. de sagde til mig det kunne være disederet livsfarligt- ikke for at skræmme dig ved heller ikke om det har ændret sig siden så syntes du skal finde ud af det

Kommentér på:
gravid uden sæd

Annonce