{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For søren.
  • #1   20. nov 2013 Kram til dig smiley Der er ikke så længe tilbage, så du må holde ud lidt endnu. Hvordan kan det være at du måske skal have ks?

• #2   20. nov 2013 fordi jeg slet ikke kan overskue at føde. jeg sover max 3 timeri døgnet og er helt færdig

• #3   20. nov 2013 Nu har jeg ikke selv prøvet kejsersnit, men vil til hver en tid foretrække almindelig fødsel! smiley Ja det er skide hårdt, jeg havde ikke selv sovet mere end et par timer i døgnet i en uge op til min fødsel da jeg havde pande/bihule betændelse og havde det også imens jeg fødte, men aldrig om jeg ville vælge et kejsersnit af den grund smiley

Håber du vælger det rigtige for dig smiley

• #4   20. nov 2013 Undskyld, men det er da ikke en grund til at vælge kejsersnit. Kejsersnit bør kun være en mulighed hvis man ikke kan føde på naturlig vis eller man af en eller anden medicinsk årsag ikke kan.

• #5   20. nov 2013 gider slet ikke negative smarte bemærkninger

• #6   20. nov 2013 Som jeg læser det, er det bestemt ikke negative eller smarte bemærkninger, der er kommet her i tråden. Det er rigtigt, at ømhed og manglende overskud til fødslen ikke er en god grund til at få ks. Jeg tror også at lægerne vil fraråde dig det, så længe der ikke er en medicinsk grund, eller at lægerne har rådet dig til det smiley

• #7   20. nov 2013 syntes ikke at du skal vælge ks/pks - dette er som ovenfor nævnt, til for hvis man ikke kan føde- selvom det er uoverskueligt og du kun sover 3 timer i døgnet og har tre børn i forvejen, ja så ville jeg altså ikke vælge pks - men jeg er også panisk for læger smiley jeg ville til en hver tid foretrække at føde naturligt . Du får lige et kram.. Hilsen hende der kastede op hver eneste morgen begge graviditeter i hhv 8 og 7 mdr smiley

• #8   20. nov 2013 jeg har fået et valg og er i tvivl. . har skævt bækken og meget slem bækkenløsning

• #9   20. nov 2013 Årh. Det er jo en helt anden sag så.. Det kan man bare ikke læse ud fra, hvad du skrev smiley Der lød det til at du bare havde ondt, som så mange andre har når de er gravid.

• #10   20. nov 2013 Havde du nu skrevet at dit bækken var skredet og du havde bækkenløsning så var sagen jo en anden, dog synes jeg stadig ikke det berettiger til et kejsersnit med mindre de er til skade for dig og/eller dit barn.

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #11   21. nov 2013 Altså du ved bedst selv hvad der er bedst for dig. Jeg fik aks 1 gang og anden gang lå med veer i 1 1/2 døgn som så endte i ks.
    Der er også ulemper ved ks, som du sikkert allerede ved. Jeg synes bare man har så meget mere overskud til baby efter et ks, da de veer virkelig dræner en for energi, og hvis du, som det lyder til, i forvejen ikke har for meget af, samt børn i forvejen du også skal være noget for, ville jeg måske også vælge et ks.

Pøj pøj med valget

Kommentér på:
For søren.

Annonce