8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Hva' søren skal han hedde?? {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Nu skal jeg have tiden til at gå inden jeg skal hjem fra det her trælse sygehus senere idag, og da jeg virkelig er blevet frustreret over at det navn vi havde valgt, måske ikke er det rigtige alligevel vil jeg lige bede om jeres mening
Vi havde valgt at lillebror skulle hed Oskar, det er super dejlig navn, og passer godt til Agnes.. Da vi snakkede om det, var vi slet ikke i tvivl, DET VAR DET, men lige pludselig er jeg altså ikke sikker længere?? Og det frustrere mig, for det var jeg med min datter, - Hun var bare Agnes, Inde i maven, og også da hun kom ud,
Jeg har ikke kaldt lillebror andet end lillebror fordi jeg har været i tvivl om navnet, og er virkelig bange for at vi så slet ikke har noget navn til ham når han kommer ud??
Men vi har snakket om at de muligheder vi har, eller selv har valgt er - Oskar, August og Anton.
Jeg helder måske mest til Anton, - Men er det bare mig, eller er det ikke et navn man forbinder med en rødhåret dreng??
Alle navnene klinger rigtig godt med Agnes, og det er vigtigt for mig, men syntes bare ikke at der er særlig mange pæne drengenavne faktisk?? Det var nemmere hvis det blev en pige, for så havde manden valgt at hun skulle hedde Emma, og jeg sagde Frederikke til mellemnavn
Vi har ikke noget mellemnavn, medmindre han kommer til at hedde Oskar - for så bliver hans fulde navn Oskar Valdemar Mohr Pedersen, ..
Nå men, hvilket navn syntes i umiddelbart er pænest? Og har i andre forslag?? Jeg/vi beslutter ikke noget før han er kommet ud, men nu er der jo heller ikke mere end 10 dage tilbage
God tirsdag til jer
Knus Marie,
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Vi kender rigtig mange som har fået drenge her det sidste stykke tid, som skal hedde Valdemar, .. Og da vi ventede vores datter, havde vi faktisk valgt at hvis det blev en dreng skulle han hedde Valdemar. Så navnet forbinder jeg bare med et andet barn, end det som vi venter nu?? Hvis du forstår,:) Så derfor syntes jeg ikke umiddelbart det skal være det..
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Babyer: 1 Emner: 77 Svar: 893
Jeg sys også i skal vente til han kommer, så kan i jo også se om han ligner en Oskar, August eller Anton;)
maj 2011
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 157
Men tænker lidt om ikke i skal holde fast ved Oskar når det er sådan det har været gennem hele graviditeten?
Ellers så tilslutter jeg mig det du skriver med Anton, det passer godt med Agnes.. Ellers kan jeg også godt lide Arthur, syntes også det rigtig fint sammen med Agnes..
Men jeg syntes også det vildt svært med de drengenavne, pigenavne havde ikke været noget problem her heller!!!
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
Anton i mine øjne er osse et skønt navn, det er ikke en rødhåret gut, men en lille frisk fyr fuld af krudt:-)
Men i er nød til at følge jeres initiation...
Jeg var faktisk heller ikke vild med Lukas til at begynde med, men nu kan min lille krudtugle ikke hedde andet... jeg tror i bund og grund man kunne kalde sit barn ursula og man ville kunne lære at elske navne da man elsker barnet...
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Camilla - Ja, det tror jeg også vi gør
Mor til 4 - Det syntes jeg også
38+ - Nej vel,
Agnes og lillebror - Det lyder som et nyt børneprogram
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Måske han skal hedde noget helt andet end det i har tænkt på. han kan være en silas uden i ved det måske *G*
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Men Anton og Agnes lyder meget sødt sammen
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 143
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
Agnes & Asbjørn
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Er ikke så vild med Oskar, da der er et par stykker i børnenes BH der hedder det og de er altså endten nogle sataner eller sådan en med for småt tøj og læsber!! haha
Anton og Agnes er sååå sødt sammen..:)
Viktor skulle have heddet viktoria hvis han havde været en pige, og da vi så skulle have en pige så ville jeg heller ikke have hun skulle hedde det, både fordi viktor og viktoria er liiidt for tvillingeagtigt men også som dig fordi det var et andet barn..:)
Håber i finder ud af det inden lillebror kommer..:)
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 732
Det er faktisk sjovt, det lige er Oskar i faldt for først, for herhjemme snakker vi også om Agnes og Oskar
Mest af alt fordi vi synes det kunne være sjovt at opkalde dem efter familiemedlemmer - jeg havde en oldemor der hed Agnes, som bare var den bedste i verden, og kæresten havde en oldefar der hed Oskar
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Vi er vilde med navnet Emil og får Emma en lillebror bliver han en Emil johannes Nøhr
ud af de 3 navne synes jeg Oskar klinger bedst , men Emma har en fætter der hedder anton og han er godt
ok skøn . Lille lyshåret lækker gut .
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
August er slet ikke mig!! Oskar lyder som et hundenavn..
Jeg synes nu der er masser af dejlige drengenavne..
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
Hva' søren skal han hedde??