{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle erfaringer med fødsel i århus
  • #2   20. sep 2013 fordi de lavede rigtigt mange fejl da jeg skulle have min dreng, + de har skrevet mange ting i min jounal som ikke er rigtige, og som de ikke vil ændre det for de kunne ikke huske om det var rigtigt eller ej. så derfor vil jeg ikke engang sætte mine ben der igen

• #4   20. sep 2013 det var det også og det var et rent held vi klarede den. og det var pga. deres fejl fx så skriver de i jounalen at det gik galt fordi jeg ikke ville høre efter og lade vær med at præsse, til trods for de bad mig præsse med på præsseveerne. så derfor håber jeg at høre godt om et sted i århus

• #6   20. sep 2013 okay det vil jeg prøve
    godt og høre noget positivt

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #7   20. sep 2013 Alle mine nevøer og niecer (6 styk) undtagen en, er født på Skejby, og jeg har kun hørt godt om det! smiley

• #8   20. sep 2013 Fødte også Laura på Skejby og syntes de var rigtig søde og dygtige. Også bagefter da vi kom ind på vores stue.

• #9   20. sep 2013 Nu har jeg ikke det store valg grundet diabetes og graves syndrom, men jeg har født på skejby og har KUN positivt at sige om stedet... fantastisk personale, egen stue med seng til far efter fødslen (for mit vedkommende også dagen før grundet svangerskabsforgiftning)... rigtig god mad, jævnligt tilsyn på stuen efter fødsel...følte vi var i kompetente hænder og der var altid god stemning.
    Det skal lige tilføjes jeg fødte ved halv akut kejsersnit...

Efter vi kom hjem gik mit kejsersnit op hele vejen så vi var igen indlagt på skejby i omkring 3 uger både mig, lille mand og min mand... igen var det en rigtig god oplevelse at være der smiley

• #10   20. sep 2013 Jeg fødte i Skejby og det var en fantastisk oplevelse. Jeg var meget tilfreds med dem smiley Fantastiske jordmødre, fantastisk hjælp. Har intet negativt at sige overhovedet. smiley Og ja super fantastisk mad smiley

• #11   21. sep 2013 kanon, tror jeg er ved og være ret sikker på det skal være der. i har allerede givet mig mere posetivt end jeg kunne finde om randers

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #12   22. sep 2013 Randers er generelt bare et skid sygehus undre mig ikk over din erfaring som iøvrigt er totalt unfair. . Har kun hørt godt om Skejby smiley

• #13   22. sep 2013 ja og derudover har jeg det grimmeste ar bulet og ujævnt og de nægter at slætte det i jounalen. fx skrev de vi ikke gad og så op og prøve at amme og at de prøvede at vække os 3 gange uden resultat hvilket lyder som en mega dårlig mor. og jeg stod op hver gang de var inde + mange gange af mig selv for at forsøge. og vi fik så meget ros deroppe men det er ikke det de har skrevet i jounalen. hvis man udelukkende læser jounalen og ikke kender til realiteterne, lyder det som en egoistiskmor som er pisse ligeglad med sit barn og kun tænker på sig selv. og det jeg tvunget til at slæbe rundt på reaten af livet, og det gør mig rigtigt ked af det, for hvad nu når jeg skal havde dette barn og de læser det gamle så har de allerede sat sig helt forkert ind i det. er bare møg ked af det og skuffet. så gør alt i min magt for aldrig at sætte mine ben der igen

Kommentér på:
nogle erfaringer med fødsel i århus

Annonce