2.111 visninger
|
Oprettet:
Bliver ked af det?? andre der har oplevet det? {{forumTopicSubject}}
Fødte min søn d 23//-2012 det var det største der er sket i mit liv og er overdrevet lykkelig!!
Men så er jeg begyndt a have let til tåre over INGENTING? Især om aftenen,, kan græde over alt muligt omkring vores baby lui.. Lægen siger det er helt normalt, men det er ret ubehageligt, når man burde smile hele tiden? Er super lykkelig og glad indeni, men får tudeture om aftenen uden grund? Min kæreste forstår ikke helt hva der sker?
Har i andre oplevet det?
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Man siger at 4. dagen er værst, men de der tudedage varede fanme flere uger hos mig. Jeg tudede over ingenting, gode som dårlige. Ja, jeg lavede sgu ikke andet end at gå og græde!
Ens krop går helt amok med hormonerne og følelserne, og det er jo ikke til at finde ud af.
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Forstår godt, du er frustreret. Personligt frygter jeg ikke fødslen, men guderne skal vide, at jeg virkelig frygter 'tudeperioden' - specielt fordi jeg tidligere har haft en depression..
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Elsker den følelse med, at alt lykke er ved at springe min krop, og der simpelthen ikke er andet at gøre end bare at tude..
Manden er helt færdig af grin over mig nogengang, så han kan finde på at være så flabet at han gør et eller andet, hvor han ved at jeg kommer til at tude..
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Kan jeg begynde at stortude over! Pga ren lykke! Det er så stort, og jeg har sådnne følelser for denne ligge gut at jeg bare nu sidder og tuder
En uge nu
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Jeg har stadig let til tåre og om halvanden uge bliver hun 1 år
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Jeg tror det er heeeeelt normalt at man bliver mere sensitiv og har lettere til tårer når man bliver mor..
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 170
Er også helt overdrevet forelsket i min kæreste (faren) at jeg ikk ved hva jeg skal gøre af mig selv... Vil gøre det hele så godt for dem begge, synes bare det er svært nogen gange, da man jo har mange ting som skal ordnes når den bette sover..
Men når man pludselig får endnu stærkere følelser end man troede var muligt er det meget overvældende...
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Nu er min sesse snart 4 uger gammel og jeg tuder stadig når jeg kigger på hende. Altså ikke hver gang, men når vi sidder og hygger og det er ekstra hyggeligt. Eller hvis Emma(storesøster) er ekstra sød ved mig, lillesøster eller far. Eller hvis far gør noget sødt, dejligt... Eller hvis der kommer en sød reklame i tv... Haha kan sku græde over ingenting snart
Bliver ked af det?? andre der har oplevet det?