{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.111 visninger | Oprettet:

Bliver ked af det?? andre der har oplevet det? {{forumTopicSubject}}

Fødte min søn d 23//-2012 det var det største der er sket i mit liv og er overdrevet lykkelig!!

Men så er jeg begyndt a have let til tåre over INGENTING? Især om aftenen,, kan græde over alt muligt omkring vores baby lui.. Lægen siger det er helt normalt, men det er ret ubehageligt, når man burde smile hele tiden? Er super lykkelig og glad indeni, men får tudeture om aftenen uden grund? Min kæreste forstår ikke helt hva der sker?

Har i andre oplevet det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver ked af det?? andre der har oplevet det?
  • #1   29. aug 2012 Det er heeeeelt normalt!!
    Man siger at 4. dagen er værst, men de der tudedage varede fanme flere uger hos mig. Jeg tudede over ingenting, gode som dårlige. Ja, jeg lavede sgu ikke andet end at gå og græde!

Ens krop går helt amok med hormonerne og følelserne, og det er jo ikke til at finde ud af. smiley

• #5   29. aug 2012 Så længe du er lykkelig indeni, så er det ganske normalt smiley det er noget noget andet hvis du er ulykkelig indeni samt at du er ked.

• #6   30. aug 2012 Jeg har været til fødselsforberedelse af flere omgange, og alle gange er vi blevet fortalt, at 4.-5. dagen godt kan trække tænder ud. Noget med at det er der, mælken løber til og at hormonerne derfor arbejder på højtryk .. Så det sku være heeeelt normalt smiley

Forstår godt, du er frustreret. Personligt frygter jeg ikke fødslen, men guderne skal vide, at jeg virkelig frygter 'tudeperioden' - specielt fordi jeg tidligere har haft en depression..

• #7   30. aug 2012 Jeg er nok bindegal, men jeg elsker at tude af lykke.. Nu har jeg ikke prøvet det på samme måde som i dejlige damer, men håber på at det er nogenlunde som når jeg vræler til bryllupper eller happy endinger til dyr der har lidt i flere år, og endelig kommer ud i trygge hjem (Et eller andet den stil smiley )

Elsker den følelse med, at alt lykke er ved at springe min krop, og der simpelthen ikke er andet at gøre end bare at tude..
    Manden er helt færdig af grin over mig nogengang, så han kan finde på at være så flabet at han gør et eller andet, hvor han ved at jeg kommer til at tude.. smiley

• #8   30. aug 2012 Velkommen i klubben smiley nu er min baby-boy en uge og bare at kigge på ham
    Kan jeg begynde at stortude over! Pga ren lykke! Det er så stort, og jeg har sådnne følelser for denne ligge gut at jeg bare nu sidder og tuder smiley det det samme med min mand, han skal bare smile til mig så er jeg solgt smiley og det har jeg gjort uafbrudt i
    En uge nu smiley men det er dejligt syntes jeg smiley

• #9   30. aug 2012 Det er heeeeelt normalt smiley

Jeg har stadig let til tåre og om halvanden uge bliver hun 1 år smiley

• #10   30. aug 2012 Det er helt normalt - husker tydeligt min mor sagde til min kæreste få dage efter fødslen "der kommer dage hvor hun græder uden nogen af jer ef hvorfor, der har hun bare brug for et kram"!

Jeg tror det er heeeeelt normalt at man bliver mere sensitiv og har lettere til tårer når man bliver mor..

• #12   30. aug 2012 Det skulle være helt normalt! Her var det bare farmand som havde det sådan smiley Han kunne slet ikke kigge på hende de første dage uden at tårerne trillede!

• #13   30. aug 2012 Hé hé det havde jeg helt glemt, ja jeg sad bare og græd fordi jeg var så lykkelig.

• #14   30. aug 2012 Det er bare helt underligt a være så skræbelig pludselig smiley

Er også helt overdrevet forelsket i min kæreste (faren) at jeg ikk ved hva jeg skal gøre af mig selv... Vil gøre det hele så godt for dem begge, synes bare det er svært nogen gange, da man jo har mange ting som skal ordnes når den bette sover..

Men når man pludselig får endnu stærkere følelser end man troede var muligt er det meget overvældende... smiley

• #15   31. aug 2012 Gitte: Uh ja følelserne for farmand blusser også gerne op igen smiley

Nu er min sesse snart 4 uger gammel og jeg tuder stadig når jeg kigger på hende. Altså ikke hver gang, men når vi sidder og hygger og det er ekstra hyggeligt. Eller hvis Emma(storesøster) er ekstra sød ved mig, lillesøster eller far. Eller hvis far gør noget sødt, dejligt... Eller hvis der kommer en sød reklame i tv... Haha kan sku græde over ingenting snart smiley

Kommentér på:
Bliver ked af det?? andre der har oplevet det?

Annonce