{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.298 visninger | Oprettet:

Erfaringer Kolding sygehus ... {{forumTopicSubject}}

Hejsa piger, er der mon nogen af jer som har fået kejsersnit på Kolding sygehus ???

Jeg havde egentlig fået en tid til planlagt kejsersnit i Esbjerg den 12. Juli - men har nu valgt at undersøge mulighederne i Kolding istedet, da jeg kun har virkelig dårlige erfaringer med Esbjerg sygehus !!!

Hvis nogen af jer herinde, har fået ks på kolding, vil i så ikke fortælle lidt om jeres forløb ??? Hvilken uge fik i tid til ks ??? Hvor lang tid var i indlagt ??? Har de bestemte ks dage i kolding ??? Må far sove derinde ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer Kolding sygehus ...
  • #1   18. jun 2012 Linda, nu kommer du fra samme område som mig, jeg skal have KS i Horsens, jeg fik akut der første gang, og er sååå tilfreds også hele forløbet igennem, jeg blev lukket med tape og ja selvfølgelig syet indvendigt, der gik 1 uge så var det hele lukket ikke noget med huller der flød bettændelse ud af, som jeg har set ved nogen, Adrkkk og ja faren var medindlagt alle dage vi havde egen stue med tv, Dvd og internet forbindelse... og eget badeværelse var der også derinde, rent luksus synes jeg smiley Jeg ved godt det ikke var det sygehus du spurgte om, men ja smiley Nåå ja og mit ks bliver foretaget 39+1 jeg var ved det akute ks sidst indlagt fra tirsdag nat hvor han kom, til fredag middag, jeg måtte godt have kommet hjem torsdag, men jeg kæmpede som en gal med den amning og tog en nat mere derinde...

• #2   18. jun 2012 jeg har fået 2 pks i kolding.

Frederic i 38+2 (2008)
    Freya i 38+4 (2012)

Der er helt nye stuer - far/mor hvor der er 2 senge, puslebord, tv...

Antal dage; kommer an på hvordan du har det. Nogle tager hjem efter ½ dag og andre bliver i flere dage.

Min svigerinde fik pks i nov - 5 dage før termin og tog hjem på 2. dagen.

De laver gerne pks så tæt på termin som muligt. på mandage og onsdage.

• #4   20. jun 2012 aldrig født før, men vi har valgt og komme til Kolding selvom der er over en halv time længere kørsel, end der er til Esbjerg, vi har haf så mange dårlige oplevelser fra Esbjerg. vores første hold tvillinger døde fordi Esbjerg lavede en fatal fejl, og det tilgiver jeg aldrig

• #5   20. jun 2012 Tak for svar piger !! smiley

Jeg har nu snakket med dem i Kolding og de er bare SÅ behagelige at snakke med smiley Jeg skal derind på Mandag, for at snakke med læge, jordemoder osv ... Og det var intet problem at skifte smiley Hun meddelte mig at de næsten aldrig lukker med clips mere smiley Men vurdere self. hvad der er bedst fra gang til gang smiley
    Far må sove på barselsgangen, skal dog betale for mad. Derudover får man enestuer på barselsgangen, man kommer som regl ikke på patienthotellet efter KS, da der kan opstå en masse komplikationer. Kolding er kåret som Danmarks bedste føde/barsels sted, så jeg er helt vildt glad for min beslutning om at skifte fra Esbjerg smiley

• #6   20. jun 2012 det er super lækkert på Kolding smiley

• #7   22. jun 2012 Jeg har lige født på Kolding og var fuldt ud tilfreds smiley Vi lå først på barselsgangen og kom så på storken da jeg havde fået det bedre. Der er tv, dvd, puslebord, seng til far og masser af hjælp at hente døgnet rundt smiley

Kommentér på:
Erfaringer Kolding sygehus ...

Annonce