{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.752 visninger | Oprettet:

pks - Svær bækkenløsning - fødsel {{forumTopicSubject}}

Hej piger:)
i know, lidt forvirrende overskrift.
Jeg har været ved jordmorder her for noget dage siden, og jeg har tænkt RIGTIG meget på hvad hun sagde. Hun mener at jeg har så slem bækkenløsning at jeg skal overveje et pks Hvis jeg overvejer at skulle have flere børn i fremtiden. Vi skal hen til hende igen om to uger hvor hun har sat 2 timer af til os for at vi kan få det talt det igennem, for jeg kunne ikke tage stilling til det sidste gang. Jeg føler mig ikke så tryk ved min jordmorder derfor jeg vil prøve at samle nogen information til vi skal der op.
Så nu spørger jeg jer kan det virkeligt passe ?:( hvis man har svære bækkenløsning er pks så Best. blev jeres svær bækkenløsning værre ved at i føde naturligt og gjorder det meget ondt ???Jeg må indrømme at jeg har lidt blandet følser for min kæreste er vild med tanken om at han kommer ud i uge 38 men jeg føler mig rigtig stresset og forvirret for jeg vil gøre hvad det er Best for min søn men jeg vil også gerne have et barn til når tiden kommer
undskyld mit meget forvirrende indlæg jeg håber bare der er noget som læser dette som har stået i situationen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pks - Svær bækkenløsning - fødsel
  • #1   5. feb 2012 det har jeg aldrig hørt før :S jeg havde svær bl begge gang,første gang sygemeldt fra uge 20, denne gang sygemeldt hele graviditeten, jeg har været sygemeldt med bækken/hofter /ryg i 3 år efter første graviditet også, og aldrig om der er blevet snakket pks .

skulle jeg tage det valg ville jeg føde selv, jeg er alt for bange for pka smiley

• #2   5. feb 2012 Jeg havde slem bækkenløsning - sygemeldt 10+ og jeg måtte føde naturligt hvis bare ungerne havde ligget rigtigt smiley

Men altså det med at føde 38+ er ikk så slemt med en enkel bebs da de normalt vejer mere end hvad mine gjorde - det gjorde mange ting besværlige og man skulle passe lidt mere på med dem.

men altså de har bedst af at blive tiden ud - men det gør ikk noget at de kommer 38+ udover du skal have tingene gjort klar *G*

Men altså jeg har en veninde som sad i kørestol til sidst pga bækkenløsning og hun fødte natirligt uden problemer og har født 2 gange smiley

• #3   5. feb 2012 Hmm så er min jordmord da lidt af en dør... Hun har også sagt at når lille manden kommer ud går bækkenløsningen væk, passer det??? Men ved i noget om
    at bækkendet hurtiger går i orden med pks? Eller er det ingen forskel.

• #4   5. feb 2012 Det er da i hende's drømme så smiley fordi jeg har mit stadig og man kan have det resten af livet. men normalt siger man de antal uger man havde det da man var gravid har man os bagefter man har født.

Men altså ja jeg har stadig problemer dog ikk af samme smerte men nogle gange kan jeg godt mærke den stadig smiley og mine tøser er altså 8½mdr nu..

• #5   5. feb 2012 Jeg syns godt hun er lidt træls lige nu:(:(:(
    hun sagde også at med svær bækkenløsning er det en stor mulighed for at under fødsen at ens bækken kan blive skævt og så vil man døje med det resten af livet?. Tanken skræmmer mig meget da jeg har meget sværet ved at gå - kommer ud af sengen - stige ind og ud af bilen og så vider lige pt...

• #6   6. feb 2012 Prøv at google det lidt smiley

Jeg har før hørt om kvinder, som blev rådet til at få pks, frem for at føde naturligt, grundet deres bækken.

Og jeg vil sige at ofte forsvinder BL efter fødslen. Min søsters var helt væk dagen efter, og mit var lindret en del.
    Jeg har dog stadig ret ondt, og der er en del ting jeg ikke kan endnu. Min læge siger at jeg skal give det mere tid, for de fleste symptomer forsvinder efter et år. Gør de ikke det, hænger man som regel på dem resten af livet.

• #8   6. feb 2012 Jeg har googlet det;) jeg prøver bare at samle mig lidt mere Info end Google, inden vi skal til jordmorder igen, for sidste gang var jeg temmelig chokeret over at hun vil tale om pks. Hun ville sende mig vider til lægen sidste gang men jeg bad om endnu en samtale med hende så jeg kunne træffe den rigtige beslutning:).
    Var jeres bækkenløsning så slem at det gjorder ondt hver gang i tog et skridt? Og er det så væk idag. Men jordmoder mener at får man pks istedet for at føde naturligt er det ikke så store chance for sener resten af livet. Jeg ville simpelthen bare være så ked af det på min søns vejne hvis jeg også skal til at døje med bækken når jeg allerede har en hofteskade.... Jeg vil gerne være en mor der kan alt med min søn uden begrændsninger:(

• #9   6. feb 2012 Jeg havde også en slem BL. og jeg blev ikke tilbudt et pks. Jeg har desværre mange smerter og jeg har fået afvide at jeg minimum skal vente 3 år med at få det næste barn fordi mit bækken ikke kan holde til graviditet endnu. Og ja man kan have bækkensmerter resten af ens liv. J

• #10   6. feb 2012 Havde svær bl, kunne ikke gå og har et bækken der har taget varrig skade og har fået af vide jeg meget skal overveje det hvis jeg ønsker et barn mere for det kommer til at gøre ligeså ondt og måske endnu værre... Der var på ingen tidspunkt tale om pks fra Jm side pga bl trods det var så slemt...

Hvis man har haft en mild bl kan den være væk efter fødsel, nogle når de stopper med at amme og andre har smerter længe eller de aldrig forsvinder helt men så vil de ikke være konstante med tiden...

• #11   6. feb 2012 Da jeg fødte måtte og kunne jeg ikke føde i badekar, men måtte bruge det som bedøvelse... Og det kan varmt anbefales da man kan røre sig under veerne... Og det sagde mine Jm også at det var en god ide...

• #12   6. feb 2012 altså jeg har slem bækkenløsning ( jeg var sofaliggende både pga bl og pga for tidlige veer) jeg fødte normalt.... og yderligere så forsvandt min bl omkring 10-14 dage efter fødslen.... så jeg tror det afhænger lidt af hvor godt man passer på sit bækken under graviditeten og også hvorn ens bækken er ved hver person....

sikke da en klaphat af en jm du har fået dig...

• #13   6. feb 2012 Jeg har en veninde som fik at vide at det var bedst hun fik pks for ellers kunne hun ende i kørerstol hvis hun fødte selv fordi hendes bækkenløsning var så slemt

• #14   6. feb 2012 Jeg syns bare virkeligt det er sværet at forholde sig til. Tror bare det er en kæmpe oplevelse at føde naturligt, og den vil jeg helst ikke misse. Men jeg vil heller ikke have varig skade på min bækken. Føler ikke min jordmorder forstår hvor meget den her beslutning betyder for mig og at hun enlig er fuldstændig ligeglad om jeg vælger det ene eller det andet. Puhaaaa hvor er det dog sværet....:(

Kommentér på:
pks - Svær bækkenløsning - fødsel

Annonce