{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Kort FB:-) {{forumTopicSubject}}

Juleaften begynder jeg at få det ret ubehageligt med mange plukveer og murren i underlivet. Vi går så i seng ved lidt over midnat, og jeg når også kun at få en smule søvn, da fostervandet begynder at sive. Først tror jeg bare, at jeg måske har tisset lidt i bukserne, men da det bliver ved, er jeg klar over at det må være fostervand. Plukveerne bliver dernæst også til veer. Jeg får travlt med at få vækket resten af min familie, og få ringet til fødegangen i sønderborg (skulle oprindelig have født i kolding). Omkring klokken halv tre er vi så på fødegangen, hvor jeg bliver tjekket. er kun 1 cm åben!!! Men jeg får lov til, at blive der. Jeg har rigtig mange veer og de gør ondt. Halvanden time senere bliver jeg igen tjekket hvor åben jeg er. Er stadig kun 1 cm åben, og jeg er tudefærdig. Har så ondt. Kort tid efter beder jeg om noget smertestillende. (Får noget morfin) Der går derefter knap to timer, hvorefter jeg så får en kraftig trang til at presse helt vildt. Der bliver hentet en jordemor som tjekker mig, og opdager at jeg er helt åben, i løbet af 10 min. føder jeg min prinsesse. Men hun er sløv i det, da jeg fik morfin kort tid inden jeg føder. (De regnede ikke med at det gik så stærkt). Vi kom hjem dagen efter.

Lille Lykke vejede 3445 og 51 cm ved fødsel<3 og født 39+1

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kort FB:-)
Kommentér på:
Kort FB:-)

Annonce