{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.787 visninger | Oprettet:

Hurtigere 2 gang? {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Jeg skal føde her til Februar, (muligvis noget før), men er lidt bekymret for hvor længe fødslen kommer til at tage smiley Jeg skal denne gang føde i Aalborg, så har ikke længere bare 5 min til sygehuset (Hjørring), men 40 min, ..

Da jeg fødte min datter fik jeg veer kl. 21, (som jeg faktisk ikke kunne mærke), og vandet gik kl. 22, hvorefter det gik STÆRKT, jeg fik mange veer, som gjorde ondt, og da kl. var 23.15-23.45 åbnede jeg mig fra 3-10 cm, og prinsessen kom ud 00.10, så alt i alt en turbo fødsel..

Og nu tænker jeg, hvis mit vand går herhjemme, og jeg skal have afleveret min datter, og bagefter på sygehuset, så er det jo slet ikke sikkert at jeg når det?? Så ville hører jer om hvor hurtigt det gik 2 gang, i forhold til første gang, .. For 1,5 eller mindre, før jeg skal presse, er jo IKKE lang tid ! smiley

På forhånd tak,:) Det skal lige siges at jeg nok bliver sat i gang, og derfor har tænkt mig at spørge om at blive indlagt bagefter, da det ellers er lidt træls.. (jeg blev sat i gang sidste gang 38+6)

Mvh. Marie,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigere 2 gang?
Kommentér på:
Hurtigere 2 gang?

Annonce