{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.100 visninger | Oprettet:

Maven 2. gang (: ! {{forumTopicSubject}}

Hej BG (:

Vi er jo så heldige at være blevet gravide igen, efter en graviditet udenfor livmoderen for 3 måneder siden (: Vi glæder os meget, og håber at alting går helt rigtigt denne gang ..

- Sidste gang, vidste flere medlemmer af familien + venner at jeg var gravid, hvilket betød at man skulle forklare ALLE da det gik galt ! Hvilket jeg ikke kan bærer at skulle igennem igen ..

- Jeg skal til en tidlig skanning omkring uge 7, hvilket vi sige om 2 uger, og derefter tør vi måske glæde os helt..

- Sagen er bare den, at jeg helst ikke vil fortælle folk det, før jeg er min. 15-16 uger henne, og det passer med at det bliver lige efter den 1/9 - 2011, .. (hvor Agnes faktisk fylder et helt år) .. Jeg ville syntes at det var perfekt at sige det der omkring, men er bange for at jeg ikke kan skjule det??

Jeg er pt. 4+4 nu, og min mave er allerede STOR, den er vokset helt vildt, allerede, og tænker bare at jeg ender med at ligne en der er højgravid når jeg kun er de der 3-4 måneder henne??

Sidste gang, kunne man INTET se før jeg var omkring 6 måneder henne, og så sagde det bare PUF, og så var maven der .. Men tror helt bestemt at det går hurtigere denne gang, ellers er der i hvert fald mere end en !

- Så mit spørgsmål, går ud på, hvornår i ikke kunne skjule det længere, under 2 graviditet?? Hvor hurtigt i voksede osv. ..

Det skal lige siges at jeg er ret slank, så det selvfølgelig er ekstra tydeligt ..

- Og jo, forresten, .. Jeg vejer nu 9 kg. mindre end jeg gjorde, da jeg blev gravid med Agnes, hvilket vil sige at jeg ikke tog særlig meget på under sidste graviditet, ( pga. konstant opkastning de første 3 måneder) og derved tabte mig meget efter fødslen, .. Og mit spørgsmål er så nu, hvor jeg allerede har meget kvalme, og har været ved at kaste op et par gange, ..

- Hvor meget kvalme havde i 2 gang, i forhold til første?? Jeg tabte mig 8 kg. de første 3 måneder i sidste graviditet, og det kan jeg ikke nu, så bliver jeg ALT for underernæret, .. Da jeg så ville ende med at veje 47 kg. og er altså 172 cm. høj??

Håber i kan komme med nogle gode svar, (:

Mvh. Marie ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maven 2. gang (: !
  • #1   15. jun 2011 Man kommer langt med løst tøj... min veninde skjulte det til hun var 14 uger henne tror jeg... hun tog bare løse skjorter på.

• #2   15. jun 2011 Hej Marie...:)

Først et STORT tillykke, jeg håber for jer at alt går som det skal denne gang!:)

Lyder som en rigtig god idé at fortælle det måske når i holder fødselsdag for lille Agnes..:)

Da jeg var gravid første gang kunne man også først se det da jeg var 6 måneder henne og så gik det hurtigt! Jeg er en stor pige og led meget af kvalme og opkast første gang de første 3 måneder!
    Jeg tog i alt 8 kg på og var KÆMPE stor! hehe

Anden gang gik det noget hurtigere og man kunne allerede se det da jeg var et par måneder henne..:)
    Jeg var meget dårlig anden gang og kastede op i alle 9 måneder!:(
    Tog kun 4 kg på og var ligeså stor som første gang!:)

Håber du kan bruge mine svar?

• #3   15. jun 2011
    Rikke - Ja, jeg tænker også at jeg må gå i mine løse sommerkjoler osv. (: Men nu starter sommeren, hvilket betyder strand, og bikini, og så er det jo ikke så nemt at gemme maven, hehe (:

Gitte - Ja, mange tak for dine svar, (: Og vi håber bestemt også at det er helt perfekt denne gang .. Jeg har også på fornemmelse, at jeg ikke kan skjule det om et par måneder, og at jeg kommer til at kaste lige så megt op som første gang smiley Men det er jo det hele værd i sidste ende, og så tager jeg det med ..

• #4   15. jun 2011 stort tillykke, kender godt problemet. vi ville os rigtig gerne skjule det til jeg var 12 uger henne og fortalte det da heller ikke til nogen før, men min mor havde gættet det da min mave os er meget større denne gang endd 1. gang.

Da jeg ventede Anna, ku man først rigtig se det omkring uge 24.... nu er jeg allerede meget større smiley

• #5   15. jun 2011
    Rikke - Ja, jeg tænker også at jeg må gå i mine løse sommerkjoler osv. (: Men nu starter sommeren, hvilket betyder strand, og bikini, og så er det jo ikke så nemt at gemme maven, hehe (:

Gitte - Ja, mange tak for dine svar, (: Og vi håber bestemt også at det er helt perfekt denne gang .. Jeg har også på fornemmelse, at jeg ikke kan skjule det om et par måneder, og at jeg kommer til at kaste lige så megt op som første gang smiley Men det er jo det hele værd i sidste ende, og så tager jeg det med ..

• #6   15. jun 2011

• #7   15. jun 2011 Agnes' moar - nej, så må man overveje, om man vil lade være med at tage på stranden med dem, man ikke vil have opdager det...
    Om man vil sige det... eller lyve og sige at det nok er for mange af de store isvafler og grillpølser smiley

• #8   15. jun 2011 Først stort tillykke smiley
    Du er velkommen til at se mit album så kan du jo selv vurdere smiley

Link : http://babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=5945

• #10   15. jun 2011 Puha hvor er jeg glad for den her tråd, jeg troede absolut jeg var unormal, da jeg lignede en høj gravid efter 5 uger smiley Nu er det heldigvis faldet lidt ned igen, men sys nu stadig jeg ser mere gravid ud end jeg er ..

• #11   15. jun 2011 stort tilykke til dig . jeg havde håbet jeg kunne skjule det så længe så muligt da vi har været igennem 6 saer hvor venner og familie har vist det og det er meget svært at forklare at den endnu en gang er gået galt men denne her gang kunne de allerede se det i uge 8 og kunne ik skjule det og nu ligner jeg en der er 30 uger henne selv om jeg kun er i uge 21 får hele tiden kommentaren når skal du har til august nej jeg skal ha sidst i oktober:-) så det er ik sikkert du kan gemme det med en løs skjorttil uge 14 de kan jo se mine billeder på det tidspunkt var det umuligt:-)

Kommentér på:
Maven 2. gang (: !

Annonce