{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.007 visninger | Oprettet:

Så kom prinsesserne endelig !! {{forumTopicSubject}}

Så kom jeg endelig på nettet igen smiley

Jeg vil bare lige fortælle at mine 2 skønne fantastiske prinsesser er kommet til verden !!

D. 24 maj kl. 10:26 / 10:27 kom Vigga og Silja til verden ved PKS. Det var den mest fantastiske oplevelse - selvom jeg havde været meget nervøs. Men alt var meget bedre og fantastisk end hvad jeg havde forventtet. Så det var så dejligt !!
Dog kunne jeg godt have været foruden smerterne i arret da man skulle ud af sengen *G* men de forsvandt som dagene gik og jeg var sådan sett os ligeglad da jeg var blevet mor !!

Men alt i alt en super fantastisk oplevelse og fantastisk ophold på barselgangen smiley

Vi blev indlagt tirsdag d. 24 maj kl. 07 og blev forældre kl. 10.26/10.27 - opvågning i 1 time og så på barselgangen derefter. Vi blev udskrevet torsdag d. 26 maj kl. 12.30 ca og så hjem til lejligheden smiley

Alt er gået super godt selvom jeg var lidt nervøs - da de som alle andre babyer jo taber sig lidt i starten - men har været til vægt kontrol og de tager godt til hos mig smiley så det er super duper.

Sundhedsplejersken har os været forbi og sagt at de er nogle fine store piger smiley

så nu skal vi bare nyde at være blevet forældre smiley

Har lagt billeder ind af tøserne - dog er de taget med min mobil - da jeg ikk kan ligge billeder ind fra kameraet - da jeg ikk kan finde kablet til det *G*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom prinsesserne endelig !!
Kommentér på:
Så kom prinsesserne endelig !!

Annonce