2 gangs føder hvad gør i? {{forumTopicSubject}}
hey
tænker meget tit på hvad vi skal gøre / hvad gør i, når man er så vigt, jeg mener bare når man har barn i forvejen, og tiden er inde til en 2 gangs fødsel, hvad gør man med sit andet barn?
har en på 1½ den dag idag så det kan jo godt være hårdt for sådan et lille mennske og komme med til sådan en oplevelse os fordi man ved aldrig hvordan man reager + hvis det er midt om natten.
min forlovede er kun hjemme i week og hans familie bor 1 time væk. sidst var jeg også selv med min mor og søster og fra første vee til lukas kom til verden gik der 3 timer idet hele. total vildt men godt for puhaa en smerte jeg havde i ryggen og som jeg desværre stadig døjer med...
meen hvad gør i af jers andet barn og hvad hvis man ikke lige har noget der kan tage barnet hvad gør man..
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 19 Svar: 211
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
jeg var så heldig at jeg begge gange har kunnet mærke dagen op til fødslen at der har været noget i gærde, så min mor passede min datter fra hun skulle hjem fra vuggestue til dagen efter vi kom hjem fra sygehuset.
og det var nu også meget heldigt for fra jeg vågnede med uro i kroppen til min søn var født gik der 1½ time...
vi havde spurgt flere forskellige om de evt kunne passe hende alt efter hvornår på døgnet jeg gik i fødsel, men da jeg ikke kunne få ordenligt gang i veerne mens min datter var i vuggestue, de blev kun ved hyppige plukveer, ville min mor tage hende for en sikkerheds skyld
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
nu er mine godt nok ks børn så ved hvornår de kommer, men de 2 jeg har nu er begge kommet før ks dato og midt om natten, så jeg pakker også denne gang nødtasker til dem. det er ikke helt afklaret hva vi gør denne gang, men nok noget ala det samme (og havde i øvrigt en veninde som backup også
men sys alligevel det var synd den store sku rives ud af sin seng på den måde, så overvejer denne gang og sende dem på weekend hos mormor og morfar eller farmor, men det er jo selvfølgelig også nemmere når jeg ved bebs ikke kommer senere end den dato jeg har fået - det blir jo en lang weekend hvis man går 14 dage over
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 66
sep 2010
Følger: 1 Babyer: 2 Emner: 2 Svar: 6
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Ellers bor både mine forældre og søskende ikke lagt fra os og har også super søde naboer og genboer..
så er ikke nervøs for hvad der skal ske med ham i det øjeblik, men kan da godt forstå mange af jer ikke syntes det et problem, for hvad gjorde jeg lige selv hvis det var mig ??
Men har I ikke mulighed for at lave en aftale med en god nabo, veninde eller ligende som kan træde til hvis nu det sker på et meget uheldigt tidspunkt af dagen. For skete det mens jeres første var i pasning, kunne I vel nok også få en til at træde til...
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Vores datter skal med til fødslen, vi skal føde hjemme. Hun er lidt over 2 til den tid, ja føder jeg på terminen er hun 2 år og 3 dage gammel, og det er en fin alder ifl JM. Så hun skal med,. Og så er vi rimlig mange til fødslen da jeg synes de skal have den store oplevelsemed sig og jeg ikke er blufærdig på det område:), min mand, min mor, min svigermor, min farmor og mandens mormor + JM. Og min farmor skal være Malou´s støtte igennem det hele, altså lege med hende være sammen med hende mm. Sidste fødsel var os helt naturel uden nogen form for smertelindring overhoved, og holdte smerterne i mig, og sagde faktisk ingen ting, måske brokkede jeg mig over bumbene i vejen til sygehuset, og de hedeturer og kulde turer jeg fik, men denne gang skal vi ikke ud og køre, forhåbentlig
2 gangs føder hvad gør i?