{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutte udendørs sauna. Det er 400v til saunaovnen og 230 til lys. Kabel skal trækkes og gruppearbejde i tavlen 3.000 kr.
  • At hænge et fjernsyn op på væggen og sætte loftlampen op 610 kr.
  • Ophæng af gardinstang 1.350 kr.
  • Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rep. af opvaskemaskine - der ikke tømmes for vand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til jer der blev sat igang
  • #1   12. sep 2009 Nu blev jeg ikke rigtig sat i gang men forbi jeg havde lang vandafgang blev jeg sat i gang da der max må gå 24 timer fra vandet går til man skal sættes i gang.
    Mit vand gik kl. 16 tirsdag eftermiddag og stod og sivede så jeg fik lagt en pille op kl. 17 onsdag eftermiddag og mine veer gik i gang kl. 20.20 om aftenen og Nicoline er født kl. 6.27 torsdag morgen...

Jeg syntes det var super dejligt at jeg ikke havde mere ventetid mellem jeg havde fået stikpillen for man hører jo om mange som når at få både 2 og 3 piller med 8 timers mellemrum og så må tiden være lang. Men jeg syntes det var rart for når du får pillen så ved man da at der sker noget indenfor overskuelig fremtid.

• #2   12. sep 2009 jeg blev sat i gang 6 dage før termin, da mit levertal var for højt. jeg fik en stikpille og skulle blive liggende en time, og så tog jeg hjem 5 eller 6 timer. kan ikke huske det helt præcis. mens jeg lå der hjemme og slappede af, kunne jeg tydeligt mærke der skete nogen med min krop. specielt omme i lænden. da vi kom på sygehuset igen havde jeg åbnet mig en lille smule ( ingen veer endnu), lige nok til de kunne tage vandet på mig. det gjorde ikke direkte ondt, var bare lidt ubehaligt. da vandet var taget gik det stærkt, mine veer startede med det samme og 3.5 timer efter de tog vandet, var min søn født. smiley
    fik ikke noget mod smerter. kom i badekar- lækkert.
    alt i alt en super oplevelse med folk rundt omkring mig som vidste hvad de gjorde og fik mig til at føle mig tryk. Og så selvfølgelig min dejlige kæreste som var den størreste støtte.

held og lykke til dig, nu kan det jo ikke vare så længe igen.

• #3   12. sep 2009 Blev sat igang da jeg var 37+2 uger henne..blev sat igang fordi jeg ikke kunne holde til mere og emilie var så stor så nu var det på tide hun kom ud.
    Forløbet var stille og roligt. Fik den 1. pille om onsdagen og der skete ikke noget udover jeg havde sygt mange plukveer..Om torsdagen fik jeg 2 piller mere, fik vedrop og fik taget vandet og så var vi igang..Der gik ca 18 timer fra start om torsdagen og til slut og det endte i akut ks..

Kommentér på:
til jer der blev sat igang

Annonce