739 visninger
|
Oprettet:
til jer der blev sat igang {{forumTopicSubject}}
har lige lidt spørgsmål
Hvorfor blev i sat igang?
Hvor længe gik der fra start til fødsel?
Hvordan var forløbet?
Håber i vil svare, Bliver muligvis selv sat igang så er lidt nysgerrig for hvordan det er gået andre.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Mit vand gik kl. 16 tirsdag eftermiddag og stod og sivede så jeg fik lagt en pille op kl. 17 onsdag eftermiddag og mine veer gik i gang kl. 20.20 om aftenen og Nicoline er født kl. 6.27 torsdag morgen...
Jeg syntes det var super dejligt at jeg ikke havde mere ventetid mellem jeg havde fået stikpillen for man hører jo om mange som når at få både 2 og 3 piller med 8 timers mellemrum og så må tiden være lang. Men jeg syntes det var rart for når du får pillen så ved man da at der sker noget indenfor overskuelig fremtid.
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 149
fik ikke noget mod smerter. kom i badekar- lækkert.
alt i alt en super oplevelse med folk rundt omkring mig som vidste hvad de gjorde og fik mig til at føle mig tryk. Og så selvfølgelig min dejlige kæreste som var den størreste støtte.
held og lykke til dig, nu kan det jo ikke vare så længe igen.
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
Forløbet var stille og roligt. Fik den 1. pille om onsdagen og der skete ikke noget udover jeg havde sygt mange plukveer..Om torsdagen fik jeg 2 piller mere, fik vedrop og fik taget vandet og så var vi igang..Der gik ca 18 timer fra start om torsdagen og til slut og det endte i akut ks..
til jer der blev sat igang