{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Kan nervøsitet fremme en fødsel. ?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg står og skal til min afsluttende eksame i morgen, og kommer så til at tænke på om jeg kan blive så nervøs at det sætter min fødsel igang. ?
Det skal siges at jeg selv er fra Næstved og eksamen bliver afholdt i Jylland, så man tager ikke lige hurtigt hjem igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan nervøsitet fremme en fødsel. ??
  • #2   13. maj 2009 Håber ikke det sætter gang i det, da jeg allerede er meget nervøs.

He he elsker ellers Jylland, men vil gerne hjem til manden hvis nu det skulle ske :o)

• #3   13. maj 2009 så vidt jeg ved kan det ikke. så ville man også sige til gravide at de skulle undgå at se for spændende film eller undgå ting der gjorde dem nervøse.

når du skal til at føde udsender hjernen et stof der sætter veerne i gang når baby er klar til at komme ud. Ellers tror jeg såmænd i de fleste tilfælde nok at du kan nå hjem. Normalt får man ikke pludselig hardcore veer og har født en time efter første ve, så tror ikke at det er noget du skal gå og være bange for

• #4   13. maj 2009 Det jo selvfølgelig rigtig nok, men tænker bare at det ikke må være sjovt at side i en bil i næsten fire timer med veer.

• #5   13. maj 2009 altså hvis man ikke er så langt henne kan man abotere, men det er kun i starten. og hvis man er meget nervøs eller psykisk dårlig af en grund, så vil barnet have det dårligt og måske få konstant skrige ture og være deprimeret. hvis nu man selv havde det sådan når man var 8 måneder henne, skulle barnet få det når det var 8 måneder gammelt..

• #7   14. maj 2009 Chancen for at du går i gang så meget før er heller ikke særlig stor, men det kan jo ske. Men ellers så starter de og er til at holde ud og bliver så værre og værre så håber du når hjem hvis det er inden at den er helt gal smiley

håber din eksamen gik godt

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #8   15. maj 2009 Hvordan gik din eksamen så??? Går ikke ud fra at den endte i en fødsel
    smiley

Kommentér på:
Kan nervøsitet fremme en fødsel. ??

Annonce