628 visninger
|
Oprettet:
Sætte fødslen igang... {{forumTopicSubject}}
Nogle der har prøvet at få sat fødslen igang, gad godt vide hvordan jeres oplevelser har været med det... Er gået en uge over tid nu så kan være det ender med at jeg skal sættes igang, så ku godt tænke mig at høre hvordan det har været for andre.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 206
Håber nu at min fødsel går igang inden lørdag, så jeg ikke skal sættes igang...
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 47
Blev selv sat igang.. ER min første.. men håber da at når jeg skal ha en mere at jeg selv går igang :_)
nov 2008
Tak for det, håber også jeg går igang før...
Hvordan var det for dig at blive sat igang?
feb 2009
Men jeg var heldig at jeg var 2 cm åben da jeg kom op på sygehuset og skulle sættes igang, så de kunne nøjes med at tage vandet.. Har jo hørt at der kan gå op til flere dage hvis man skal ha ik taget vandet 11.14 kl. 12.00 begynder de første veer. gik op og ned ad alle trapper jeg kunne komme til kl. 15.45 kom jeg ind på en fødestue da der kun var 1-2 min mellem veerne. Kl. 17.00 kom jeg i kar og 17.30 de første presse ver, men måtte ikke presse da jeg ikke var nok åben. Kl. 19.30 prøvede de med ve-drop men det hjalp heller ikke. Kl. 20 måtte jeg presse, men kl. 21 fandt de ud af at han lå skævt med hovedet så måtte tages med kop. kl. 21.19 kom han. Gik i stykker hele vejen til endetarmen og blev ellrs klippet osse...
Efter samtale med læge ender mange igangsættelser med sugekop eller kejsersnit... Samt mine veer jeg havde fra kl. 16 - 21 kom mere eller mindre uden pauser. Fik så heller ikke smertestillende af nogen art...
Men der mange igangsættelser der går som smurt og de syntes ikke der er nogen forskel ved at selv gå igang eller bli sat igang...
Men tro mig, når du først har guldklumpen på maven så er al glemt... Jeg glemte hurtigt
nov 2008
Har læst at hvis man skal ha sat stik piller op kan det tage flere dage så håber det går igang inden, men synes jeg har prøvet alt muligt og der sker ingenting...
Hun ligger nok for godt inde i maven...
feb 2009
nov 2008
Sætte fødslen igang...