{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.995 visninger | Oprettet:

Gylp/opkast? {{forumTopicSubject}}

Julian er 3 mdr her D. 22/11 og jeg ammer ham fuldt.. Han er begyndt nu at sove længere både nat og dag, og så spise meget når han bliver lagt til, og han spiser heller ikk så mange gange på en dag mere.. Men sent eftermiddag eller nogle gange om aftenen omkring spisetid, når han skal spise, tager han jo godt for af jungerne og pludselig begynder han at skrige, ikke græde men skrige, stager ham op for at bøvse og så bøvser han som var han en voksen mand, og så begynder han at få de der "opkast-grynt" og så kommer det hele retur, ikke "flydende" som gylpen ellers plejer ved ham (og når han gylper syntes jg også det bare plejer at rende ud af ham af sig selv næsten) men det her er som når vi selv kaster op, at det kommer i "huk" og så er det lidt klumpet.

Nogle der ved om det er gylp eller opkast? Og om det er normalt? Eller om jeg skal have fat i min SP? Evt hvad der kan være der gør det?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gylp/opkast?
Kommentér på:
Gylp/opkast?

Annonce