Et lille råd til eksem-børn ( og voksne) {{forumTopicSubject}}
Axl har rigtig sart hud og har haft børneeksem i ørene og på kinderne især, og intet hjalp, så fik udskrevet kortisoncreme til ham som sidste udvej.
Inden jeg kørte på apoteket, skulle jeg lige ned i bådshoppen her i byen og hente en slibesten, og vi kommer så til at snakke om børneeksem og at Dan har rigtig slem psoriasis og intet hjælper lige i tiden.. Hun fortæller så hun lige har taget et nyt produkt ind, godt nok til heste ( hun sælger også hesteudstyr) som faktisk skulle være fantastisk til både eksem og psoriasis, og jeg tænker, at hellere prøve det end at smøre knægten med kortisoncreme, så jeg punger ud, 429kr for 40ml salve og 198 for 250ml shampoo..
Smurte axl da jeg kom hjem( det lugter af rådden fisk, men hva tænkte jeg, hvis det hjælper) og allerede dagen efter var der markant forskel og efter 3 dage var alt eksem og kløe væk, det samme gælder dans psoriasis, han har stadig røde pletter, men alle sår og de tørre flager er væk efter en uges behandling, og det samme er hans brors som også prøvede shampooen..
Axl havde også hudløse irriterede områder under dobbelthagen og ved lårene hvor bleen sidder, og de gik væk efter 2 gange smørrelse, det samme gælder hans arp..
Så hvis I har børn med eksem, eller andet, så er det her altså et vidundermiddel.. Det er dyrt, men meget drøjt i brug.. Jeg har smurt axl dagligt i 14 dage nu på stort set hele kroppen fra isse til tåspids og der er taget under 1/3 af bøtten..
Og pengene er virkelig godt givet ud..
Produktet er lavet af jewelnile og hedder krokodille- olie, -salve og -shampoo og indeholder crocodicin som findes i fedtlaget hos krokodiller
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 142
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Dan og jes's psoriasis er blevet SÅ pænt..
Og de havde det begge rigtig slemt.. Dan kunne fx ikke gå i mørkt tøj fordi det dryssede så meget, og Jes havde det meget på benene fordi han arbejder med langskaftede støvler på, så fugten gjorde han fik store gnavesår, men det er altså næsten væk, som sagt er de røde plamager der endnu, men skel og kløe er pist væk hos dem begge
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 137
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
¨Jeg købte det for noget tid siden til min hest, og det virkede faktastisk, hendes regn-eksem forsvandt med det samme! I modsætning til mår jeg behandler med det fra dyrlægen..
Meen da jeg så selv begyndte at få voldsomt irriteret hud på hænderne tænkte jeg, når hva pokker, hvis hesten kan, så kan jeg også! Og ganske rigtigt, to dage efter jeg havde været i stalden og hente cremen, var mine hænder nærmest som nye!!
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Det eneste der er i er bivoks, krokodille og vanilje..
Prøv evt at kigge på jewelniles hjemmeside, der står alt du har brug for at bide
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 137
Et lille råd til eksem-børn ( og voksne)