{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.107 visninger | Oprettet:

Meget slem øjenbetændelse? {{forumTopicSubject}}

Min dreng har i længere tid haft øjenbetændelse, som han er i behnadling for.
Men de sidste 2 dage er der kommet endnu mere gult snask og direkte kæmpe klumper af betændelse.

Er det normalt, når han er i behandling? Synes I vi skal ringe til lægevagt og hører eller vente med at ringe til lægen imorgen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget slem øjenbetændelse?
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   15. jan 2012 Ring til lægen imorgen.. Det kan være han skal ha noget andet behandling smiley

• #4   15. jan 2012 her virker kold kamille te som noget af det bedste.. smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #5   15. jan 2012 Dog frarådes kamillethe da der er affaldsstoffer i og kogt afkølet vand er det der bliver anbefalet den dag idag =) =)

• #6   15. jan 2012 og I er sikre på, det er øjen betændelse??? er det virus angreb, virker behandling ikke og så går det efter et par dage over af sig selv..

• #7   15. jan 2012 Kamillethe er prøvet, men har ikke virket. Og koldt kogt vand er også prøvet. Intet har virket!
    Jeg ved ikke om det kan være andet? Han er meget irriteret af det, og er kald rød om begge øjne, og vi fjerne kæmpe klatter hver 10. min. smiley

• #8   15. jan 2012 Bare sørg for at lægen ser din dreng,for der findes forskellige arter betændelse,så lægen SKAL se ham,for at kan sige hvilken slags det er,så de ikke gir det forkerte middel mod det. Min læge plejer ikke at ville se en for det,men udskriver bare medicin..!

• #9   15. jan 2012 Min læge udskrev det alm til øjn betændelse, og det hjalp ikke, så podede (staves??) de hans øjne og sendte det til dyrkning, hvor det vidste sig at det de havde givet var det forkerte mod den type baktier, så fik han det andet og vupti det var væk. Vi gav dog saltvand dråber i øjnene til sidst, da min dreng var meget ked at få det tykke stads i øjnene, og det hjalp.

• #10   15. jan 2012 Tobrex depot er det eneste der tager det herhjemme, så ring og bed om at få det istedet..

Det er rigtige dråber som er nemmere at få i øjet og så virker det rigtig hurtigt..:)

God bedring...

Kommentér på:
Meget slem øjenbetændelse?

Annonce