2. nov 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Er ved at gå ud af mit gode skind... {{forumTopicSubject}}
Ved ikke lige hvad jeg vil med tråden - tror bare jeg trænger til at få luftet ud...
Mikkel er syg på 10. døgn nu med feber, hosten, snotten, mild øjenbetændelse og dårlig mave
Mave og øjne er dog heldigvis i bedring...
Men feberen ligger på 38.7 - 40.1 alt efter tid på dagen. Har været ved læge med ham flere gange, og de har ikke kunnet finde noget på ham, hverken ører, hals eller lunger. Han har fået pencillin siden i tirsdags og der er bare ikek sket en skid.
I dag har lægen så taget blodprøve på ham, som viser at der er en infektion et eller andet sted, så nu er dosis af pencillin sat op...
Samtidig er jeg gravid, 30 uger henne... lider af kvalme og slem bækkenløsning - IKKE god kombination når man er alene hjemme 11 timer om dagen med en lille dreng der gerne vil hænge og bæres rundt, og manden har desværre ikke mulighed for at tage så meget som en eneste fridag.
Nu er jeg så oveni også ved at blive syg selv - tror da fanden når jeg er oppe med ham flere gange om natten, og den kører hårdt på hele dagen... jeg hoster og hakker og følerm ig svimmel... øv øv øv
Ja... ved som sagt ikke helt hvad jeg vil med indlægget. Andet end jeg er ved t være kørt helt flad, og nok bare har brug for at få frustrationen ud...
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
aug 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 70 Svar: 344
Er ved at gå ud af mit gode skind...