19. aug 2008 Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
faldet ned a trappen ( 2 år) {{forumTopicSubject}}
Min datter er for en time siden faldet ned a en meget strejl (staves) trappe på 12 trin og ned på klinkegulv, hun har blåt øje, blå pande, slået hagen, armen, foden og ryggen. Vi kører med det samme til Næstved skadestue, hvor hun så i bilen falder i søvn og ikke rigtig ville vågne når jeg "river" i hende.
Vi kommer derud og kommer selvfølgelig ind med det samme, ham måler blodtryk og siger hendes værdier er fine, der regere hun heller ikk på, og han ber os vække hende som tager os 5 min for hun bare lige åbner øjene og lukker dem igen. Hvor til han siger hum er fin tag i bare hjem WHAT tænker jeg bare, ingen gang om han ville røre på hendes hobede, tjekke hendes ryg,hånd og ben, nææ nej han siger hun er fin tag i hjem og hvis i så vågner i nat kan i lige vække hende, men ellers er det ikk nødvendigt.
Jeg er helt målløs kan det virkelig passe at det er hvad der blir gjort??
Aner ikk hvad jeg skal stille op.. Han ville jo intet mere gøre..
(jeg har ikk lyst til kommentare om hvordan det kan lade sig gøre, hun var lagt i seng og kunne åbenbart komme op a sengen)
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Har i overvejet at kontakte lægevagten for evt. at få en enden mening evt. bare telefonisk... I kan jo forhøre jer om det har noget at sige det at hun ikke bare lige er til at vække...
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
Men tak for svar, man føler sig som en rigtig dårlig mor når sådan noget sker:'(
aug 2008
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
jeg har før været udsat for at læger ikk vil hjælpe og jeg bliver ved indtil de gør noget og hver har det vidst sig at jeg havde ret og at der var noget galt....
nu har jeg et hjertebarn og bliver han dårlig skal jeg ringe til børnemodtagelse og ikk vagtlægen... det er order fra hans børnelæge på børneamb. hendes ord om vagtlæger : de er ikk 10 potter pis hver og kan ikk deres arbejde godt nok.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
jeg var ikk stoppet før hun blev tilset igen....
jeg vil råde dig til enten at ringe til vagtlægen eller søge egen læge imorgen... for sådan som du beskriver det lyder det som om at hun har det skidt.....
håber snart at hun får det bedre
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 26 Svar: 135
Nå det korte af det lange er, at han blev blå, besvimede, rullede med øjenene men konklusjonen var, at han havde hjernerystelse. Jeg skulle hver 2. time hele natten igen gå ind og vække ham.
De kiggede bla. på hvordan hans pupiler reagerede på lys.
Uanset hvad, hvis man føler sig usikker, så skal man altså bare ringe til dem igen. Det er lige så meget lægernes pligt at tage sig af patienterne, som det er at berolige familien og i øvrigt give folk en ordentlig forklaring.
Håber at alt er vel til trods....
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
jeg under mig over hvordan man som 2 årig falder så langt ned?
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
Gaia's mor: Nu har vi selv en meget stejl trappe til 1. salen, og min søn på 2, er meget ukoncentreret, og har MEGET svært ved at forstå at han skal holde fast HELE tiden, så her den anden dag, smuttede han lige på numsen ned af de sidste 2 trin, han får dog aldrig lov til at gå der, uden vi er der, da der er spærret a, oppe og nedefra ... og udenfor har vi fra terasse til have 2 små trin - der faldt han også ned a, igår for 1. gang... Der skal altså ikke meget til, uanset alder..
Ikke alle er lige gode til at gå på trapper!
Og nu har vi selv en meget stejl trappe med meget små trin, og selvom jeg ikk er 2 år, er den fandeme ikke sjov at gå på
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
aug 2008
gaia: ja efter som der er 12 trin på trappen, er det nok defor hun ku falde så langt!??
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
(jeg har ikk lyst til kommentare om hvordan det kan lade sig gøre, hun var lagt i seng og kunne åbenbart komme op a sengen)
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
aug 2008
I andr tak for svar.. Jeg kontakter også lægen hvis hun blir forsat dårlig
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
Selvfølgelig holder vi da øje med hende, meeeen... Giv nu ikke en bekymret mor endnu mere dårlig samvittighed, det er sku slemt nok uden folk fortæller hvor dum man har været!!!!
aug 2008
faldet ned a trappen ( 2 år)