{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.937 visninger | Oprettet:

Åh mit hjerte. Mega rød numse hjælp {{forumTopicSubject}}

Joelina har fået så rød en numse, det er så slemt at det bløder når jeg tager bleen af hende. Har prøvet alt hvad jeg ved, men intet hjælper.
Er der nogen der har nogle gode råd så jeg kan gøre min kære datters numse god igen.
Og hvorfor bliver det så slemt?
Jeg skifter hende hver time den stakkel

Av av mit hjerte det gør så ondt på mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh mit hjerte. Mega rød numse hjælp
  • #1   20. apr 2011 Måske hun ikke kan tåle bleen ?

• #2   20. apr 2011 Jeg bruger den cream de har på Apoteket som er til små røde numser. Jeg har også en sinksalve.

Du kan lade hende ligge uden ble på og luft tørre, hun skal være helt tør når du smør hendes numse..

Kan det være hun er allergisk overfor bleen?

• #3   20. apr 2011 Inotiatyl salve(Tjæresalve) og så skift ble mærke. Det kan tænkes at hun skal behandles for svamp.

• #4   20. apr 2011 zink salve er nok det bedste lige nu og ellers ville jeg ringe til vagtlægen i morgen og få udskrevet noget der hedder brentan baby pasta, det hjælper hurtigt.

• #5   20. apr 2011 du skal til lægen og ha noget specielt creme på recept har prøvet det samme med line efter en kraftig pencilin kue og hun ikk engang side ned og intet hjel lige meget hva jeg prøvde a råd stakkels lille pus ..

• #7   20. apr 2011 Sarah fik en rigtig rød numse og først dage efter fandt vi ud af, at det skyldes appelsin, som hun havde smagt ganske lidt af.
    Ellers har hun kun haft det en gang før. Der var det også rigtig slemt! Der kunne jeg ikke smøre zinksalve på (hun skreg og vred sig, så det sveg sikkert:( ), så det blev pudder og så hyppige bleskift. Efter en halv dag, blev det bedre og jeg kunne få lov at smøre zinksalven på. Det hjalp rigtig hurtigt og fik en glad pige i løbet af en dags tid smiley

God bedring !

• #8   20. apr 2011 jeg vil mene du skulle ta til læge + ble mærke skift

• #9   20. apr 2011 INITYNOL.....!!!!!

Der er ikke andet der hjælper...

God bedring med det lille pus!:)

• #10   20. apr 2011 Min datter har osse MEGET nemt til rød numse... Jeg bruger "Ânglemark" bleer...

Har observeret at Zinksalve nogle gange udtørrer huden lidt... Clara har lige haft rød numse(MEGET) og har denne gang brugt eight hour cream fra Elizabeth Arden, og det funger virkelig til UG... Fra igår til idag r det blevet 3 gange bedre:-D

• #11   20. apr 2011 Stofbleer klippet i lagt i kamillete. Som kogtvands klude, det er super godt, det har vi brugt.

• #12   20. apr 2011 Zinksalven holder huden tør, så det kan nemt opstå at huden kan blive tør af det.. Men hvis man holder huden fugtig, er det grobund for svamp... Så bekæmp det røde og tag nogle bade med olie i vandet til at bløde op igen.. Sådan er det hvertfald her og det virker.. Men alle er jo forskellige og det kan jo være der er en anden grund, end "bare rød numse", som lægen kender råd for...

• #13   21. apr 2011 inotyl salve hjælper, og lad hende ligge uden ble alt det hun kan. og nu siger du at du skifter ble hver time, det er også fint men du skal ikke vaske hende så ofte, det gør det kun værre at man roder i det så ofte. så når det ikke at hele. et tyndt lag inotyl salve på og lange bade er også godt. God bedring med hende.

• #14   21. apr 2011 triton x badeolie er super godt, kan købes på apotektet i håndkøb.

• #15   21. apr 2011 Det kan godt svine en smule men ud over zink salve så det der virker bedst er altså at lade den lille rende med bar numse.. vejret er heldigvis til det og en indelukket fugtig ble gør bare problemet værre.

så lad hende rende med bluse og bar numse i morgen. Jeg lod min datter sove med bar numse da jeg fik samme problem, og det var rigtig slemt og næste dag var det bare SÅ meget bedre.¨
    En veninde havde rådet mig til det og det var rigtig godt

• #16   21. apr 2011 ¤ Anette&Clara ¤ den 8 hour salve er god men indeholde en masse som man ikke må bruge på børn.

• #19   21. apr 2011 Tak for alle jeres svar. Nummeren er ved at være i bedring igen. Til dem som skriver jeg skal lade hende rende med numsen bare, så er hun kun 8 måneder og kravler eller går ikke endnu, og det er bare så irriterende for vi har 2 dage med udstilling og så i den her varme.

• #20   21. apr 2011 Jeg har samme problem herhjemme, min datter Victoria har også bare mega rød numse fortiden, faktisk er det 4. dagen idag. Har så prøvet det der med kludene som der har ligget i kogt vand med et brev kamilie te...Meeen det har slet ikke hjulpet, ved ikke om det skal have noget mere tid, men har prøvet det det meste af dagen og det har ikke hjulpet. Har prøvet noget som jeg har købt på apotekket for et stykke tid siden, kan ikke huske hvad det hedder, men det skulle hjælpe både imod bleudslæt, kløe og vist nok også eksem! Meeen jeg har brugt kartoffelmel, og det køler hende ned, men rødmen forsvinder ikke.... Øv

• #21   22. apr 2011 Til alle forældre:
    Hav altid Inotyol liggende, det tager den røde numse med det samme...
    zinksalve virker ikke ordenligt og udtørre huden!

Inityol fås på apoteket i håndkøb!

Kommentér på:
Åh mit hjerte. Mega rød numse hjælp

Annonce