{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Bedste/værste dag i mit liv ( MD) {{forumTopicSubject}}

Så var vi til MD scanning idag, og det første vi kunne se var at det var en lille dreng vi ventede os smiley Åh så guddommelig skøn han var !

Damen scannede og scannede og målte det hun skulle. Og sagde undervejs at de mål hun havde nu, var perfekte..

Men manglede at se lille-hjernen.. Åh nej, var det første jeg tænke, ikke igen
Men hun kunne ikke se den, og måtte tilkalde en overlæge, da hun også kunne se to"syster" som hun kaldte dem..
- Min verden var ved at bryde sammen, og var på grådens rand, men samtidig også i chok..

Vi ventede 1½ time på at overlægen skulle komme, og endelig til sidst kom han..
- Vi fik hilst og jeg lagde mig op, og han begyndte at scanne, der var bomstille.. Til sidst sagde han at han heller ikke kunne se lille-hjernen, så vi måtte lave en indvendig scanning, sagde lillemanden havde lagt sig med hovedet helt nede ved mit kønsben..

Han begyndte at scanne invendig, hvorefter han siger, der var den - og alt ser perfekt ud.. Og at det var meget normalt med de "hævede områder" som han så kaldte dem, da der skete meget oppe i lillemandens hovede..

En kæmpe sten faldte fra mit hjerte, og jeg gik hele vejen ned til bilen og nynnede " vi venter en dreng, na na na na"

Der tog han fusen på os den bette.. Og navnet er fundet, han skal hedde Oliver Yeah !

En meget stolt mor, der allerede nu mærkede kærligheden så stor så stor til sin elskede lille dreng

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutte udendørs sauna. Det er 400v til saunaovnen og 230 til lys. Kabel skal trækkes og gruppearbejde i tavlen 3.000 kr.
  • At hænge et fjernsyn op på væggen og sætte loftlampen op 610 kr.
  • Ophæng af gardinstang 1.350 kr.
  • Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rep. af opvaskemaskine - der ikke tømmes for vand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste/værste dag i mit liv ( MD)
Kommentér på:
Bedste/værste dag i mit liv ( MD)

Annonce