Bedste/værste dag i mit liv ( MD) {{forumTopicSubject}}
Så var vi til MD scanning idag, og det første vi kunne se var at det var en lille dreng vi ventede os Åh så guddommelig skøn han var !
Damen scannede og scannede og målte det hun skulle. Og sagde undervejs at de mål hun havde nu, var perfekte..
Men manglede at se lille-hjernen.. Åh nej, var det første jeg tænke, ikke igen
Men hun kunne ikke se den, og måtte tilkalde en overlæge, da hun også kunne se to"syster" som hun kaldte dem..
- Min verden var ved at bryde sammen, og var på grådens rand, men samtidig også i chok..
Vi ventede 1½ time på at overlægen skulle komme, og endelig til sidst kom han..
- Vi fik hilst og jeg lagde mig op, og han begyndte at scanne, der var bomstille.. Til sidst sagde han at han heller ikke kunne se lille-hjernen, så vi måtte lave en indvendig scanning, sagde lillemanden havde lagt sig med hovedet helt nede ved mit kønsben..
Han begyndte at scanne invendig, hvorefter han siger, der var den - og alt ser perfekt ud.. Og at det var meget normalt med de "hævede områder" som han så kaldte dem, da der skete meget oppe i lillemandens hovede..
En kæmpe sten faldte fra mit hjerte, og jeg gik hele vejen ned til bilen og nynnede " vi venter en dreng, na na na na"
Der tog han fusen på os den bette.. Og navnet er fundet, han skal hedde Oliver Yeah !
En meget stolt mor, der allerede nu mærkede kærligheden så stor så stor til sin elskede lille dreng
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 104
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 36
Nyder maven, ja, alt hvad graviditeten indebærer.. hehe..
Ja, det var en rigtig forfærdelig oplevelse, men er rigtig glad for at den endte godt
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Jeg skal afsted på tirsdag (her kalder de det rutinescanning, men tror det er det samme :)) og glæder mig mere til det end til d. 24. hvor der er gaver XD
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 1.074
Godt at der ikk var noget galt alligevel...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
tillykke med det!
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 194
Bedste/værste dag i mit liv ( MD)