{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

EKSTREMT tynd mave, Nogen gode råd? {{forumTopicSubject}}

Noah har fået ekstremt tynd mave her i løbet af dagen..
Det hele startede med han var enormt pjævset i dagplejen igår, og ville ikke rigtig spise noget...
Da han kom hjem var han fortsat meget pjævset, og jeg troede egentligt bare han var rigtig træt...

Så han kom i seng allerede kl. 17.30, og sov som en sten med det samme...
Kl. ca. 1.30 vågner han så, med han har skidt ud over det hele...
Vi får skiftet ham, sengetøjet, og badet..
Da vi så ligger ham igen kl. ca. 2.00, sover han igen med det samme, og som en sten... Jeg er noget bekymret da han virkeligt havde skift igennem ALT...

Vi høre intet til ham resten af natten, og da jeg vågner, og skal op, for vi kan gøre os klar, er der stadigvæk ingen lyd fra ham derinde...
Vi får så ringet itl min svigermor, og aftaler at hun overlapper Jesper når han køre på arbejde kl. 11.30, også til jeg kommer hjem.

Da jeg kommer hjem, er Noah igen meget pjævset, og min svigermor fortæller han har grædt hver gang han har skulle prutte, men der har ingen afføring været de timer hun har været der..
Noah er normalt et barn der ikke laver når mor ikk er tilstæde... da jeg kommer hjem, så prutter han så igen, og han græder ikke, han skriger! mens han prutter, og det sprutter en smule...
Synes så det lygter noget så forfærdeligt, og tjekker bleen, ganske rigtigt, en lysegul (nærmest pastelfarve gul) grumset væske ligger i bleen, og der ligger MEGET...
går på toilettet, og får ordnet ham, og vi går ind og leger lidt videre... pludseligt skriger han igen, som er han ved at blive slået ihjel, og igen kommer der denne væske lign ud i bleen, som stinker noget så forfærdeligt...
Der går så ca. en time, og igen fylder han hele bleen med et skrig...

Min lillebror kommer så, og Noah skriger nogen gange, men prutter kun...
kort inden min lillebror gik, der kom der igen denne væske lign ting i bleen, og den er igen fyldt til renden...

Jeg synes det er utroligt meget afføring, der er kommet på utroligt kort tid... Heldigvis drikker han fint, men han har ingen appetit...

Kan vi gøre noget som helst for at hjælpe ham lidt på vej, så det ikke gør så forfærdeligt ondt på ham... det går lige ind i mit hjerte, og jeg bliver SÅ ked af det....

Hjælp en mindre frustreret mor..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EKSTREMT tynd mave, Nogen gode råd?
  • #1   23. mar 2010 Her hjælper mariekiks og afbruset coca cola... Og det hjælper meget hurtigt;0)
    God bedring med det lille pus..

• #2   23. mar 2010 Linda - han vil ikke rigtig spise noget, men vil da prøve med lidt afbruset cola så... alt for at hjælpe ham, for det gør VIRKELIGT ondt på ham smiley

• charlotte h
    charlotte h Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 33
    #3   23. mar 2010 panodil junior det hjalp her da vores to børn lige har haft 4dage med det:-) og godbedring med ham..

• #4   23. mar 2010 har de 2 skønneste unger i verden<3 < - åh nej.. 3 uger.. det klare vi ikke smiley det er SÅ forfærdeligt... også fordi det bare gør ondt på ham.. han kan sidde og lege, og når han så skal prutte/lave, så skriger han bare af smerte, og når han så er færdig, så leger han videre... Stank Asse's også som råden æg eller lign?
    Han drikker gudskelov gerne vøske.. dog kun hvis han får det i sin flaske :S

Charlotte - det kunne være jeg skulle prøve med lidt panodil... lige nu sover han, men jeg ved bare det er et spørgsmål om tid før end han vågner igen fordi han skal prutte smiley

• #5   23. mar 2010 har de 2 skønneste unger i verden<3 < - åh jeg synes det er modbydeligt... og føler bare jeg stinker af l*rt... ikke særlig rart...
    Han har umiddelbart ikke rød numse endnu.. det virker mere som om han har ondt i maven, og at det gør ondt at pressse med smiley men jeg har for en sikkerheds skyld smurt ham lidt bag til, så vi da kan forebygge hvis der skulle komme noget... Noah skal med far på arbejde imorgen, men det kan han jo ikke komme hver dag smiley og jeg kan ikke rigtig tage flere sygedage, for jeg har næsten været mere syg end jeg har været på arbejde den korte tid jeg har været der...

Men heldigvis skal esper bare lige op til en avler imorgen, også tilbage, så de skal sådan set bare køre, og der kan noah se tegnefilm i mens, og sove hvis han har lyst til det... så det er jo bare perfekt...

• #7   23. mar 2010 Tania - som sagt vil han ikke spise det store, men han drikker godt, både vand, og juice...

• #9   23. mar 2010 fik vide af lægen banan og revnet æble toast det hjælper på min forlovede

• #10   23. mar 2010 Tak for alle rådene... Og tusinde tak for alle "god bedringerne"... Han har sovet et par timer nu, men har endnu en gang været vågen med den her ekstremt tynde mave... Det er så synd for ham, for kan se han efterhånden er ved at være lidt udmattet... Så håber stærkt på han får lov at sove lidt nu...

• #11   23. mar 2010 Vil da nok li gi lægen et ring imorgen, bare for at være på den sikker side. God bedring med ham...

• #12   24. mar 2010 jeg har engang fået et gammel hus råd, som hed en tsk mener jeg det var kartoffelmel i vand/saft.

• #13   24. mar 2010 * Sonne & Skønne Noah nu med 16 tænder *10+*
    Hvordan har han det idag?

• #14   24. mar 2010 Linda - han virker her til morgen frisk, men har stadigvæk tynd mave... Igår var han os frisk om morgenen, men blev sløj om eftermiddagen... Så vi ser tiden an...

Kommentér på:
EKSTREMT tynd mave, Nogen gode råd?

Annonce