{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Ikke spist i en uge.... {{forumTopicSubject}}

Min lille dreng på 13 mdr er syg igen, denne gang dog lidt heftigere end snot turene vi er vant til.
Startede torsdag med opkast og tynd mave. Kastede op til søndag, intet spise og kun meget lidt ville han drikke.
Mandag beg. han dog at drikke igen men han vil stadig ikke spise noget.. Nu er det en uge.
Synes godt nok det er hårdt at se ens lille dreng så slap og syg.
I dag har han spist to frugtstænger, det er rekord, alt andet vil han ikke overhovedet kigge på.

Var ved lægen og få ham gennemtjekket i tirsdags og fik taget blodprøve som jo som vi vidste, viste virus infektion. Startet i maven, nu i ørerne (ret højt tryk) og total snot og hoste. Han sagde det typisk varede en til to uger når det sådan cyklede rundt i hele kroppen.

Har andre oplevet jeres børn ikke spise i så lang tid og var der noget som helst i kunne friste dem med??
Er snart villig til at give ham hvad som helst bare han får noget.
Lever af sødmælk og får lidt juice for at få sukker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke spist i en uge....
  • #1   11. feb 2010 jeg har oplevet det samme med min datter og hun bliver fristet med ALT, men takker også nej. Af hvad jeg kan høre får han da væske ned og det er et godt tegn, så længe han drikker er det i orden.. Så tag den med ro smiley

• #4   11. feb 2010 Kian har også lige været syg hvor han næsten intet spiste, vi ku få æble, ostehaps, yohurt og pølser i ham. Håber snart din søn får det bedre.

• #5   11. feb 2010 Ja han får alt hvad han overhovedet kan hælde ned af væske men kan ikke friste ham med noget mad. Ikke engang babymos... Det er sgu træls at se dem sådan.
    Lægen sagde at der ikke var noget at gøre, man kan ikke tvinge dem til at spise bare de får væske nok.
    Jeg ved bare hvordan man mister apetitten hvis man ikke spiser noget som helst, men det kommer jo nok af sig selv lige pludselig, må sgu godt snart ske.
    Har virkelig prøvet alt mad, en kæmpe succes at han i dag har spist frugstang....
    For pokker unge!!!! Bliv rask!!!!

• #6   11. feb 2010 min søn på 2 år, har også lige haft en ordenlig tur med sygdom, og spiste intet i 5 dage (lægevagten sagde til mig, at de godt kunne undvære mad i to uger!!), derefter begyndte han at spise lidt, fx en kiks, en skefuld yoghurt og sådan noget. Han har nu været rask siden søndag, men har stadig ikke meget appetit og er stadig meget træt.. smiley
    Det er sku så synd for de små pus, når de er syge..

• #7   11. feb 2010 min søn fejlede det samme som din, bare duen ører problemer. han spiste ikke noget i næsten 14 dage. på det tidspunkt var vi i england og gik på syghuset der. og fik noget pulver vi skulle blande op i vand og saftevand. og det skulle han så drikke. og det gjorde han og blev meget frisk af det også kastede han det ikke op igen.. har stadig noget. hvis ikke det er gået over hos jer.. så kan jeg sende det ?

• #8   11. feb 2010 Nej det er sørme ikke rart, ja de kan godt klare sig i et par uger uden mad, man synes bare det er så lang tid og så det at se dem så svage og sløve. Han sidder bare på gulvet og kigger lige ud, gider ikke lege eller noget.
    Er da glad for at høre I har oplevet det i lige så lang tid - ja apettiten kommer ikke sådan lige tilbage, men heldigvis kommer de sig hurtigt igen ovenpå det de har tabt.
    Olivers mor: Det var sørme da heller ikke rart at være udrejst når det stod på...? Kan du huske hvad det pulver hedder? Det er nok noget elektrolyt pulver. Jeg afventer lige hvordan han får det i løbet af weekenden og hvis han ikke er i bedring på mandag må jeg få en tid hos lægen igen. Ellers skriver jeg lige til dig igen, tak for tilbuddet :o)
    Måske en god ide at lave en god hjemmelavet energidrik til ham når nu intet fast føde kan få lov at komme i nærheden.
    Desværre kan man ikke forklare de små at de skal spise for at få energi og blive raske, vi må pænt vente til grumme virus selv forlader dem..
    Uh jeg kunne ikke klare mig to dage uden føde.... :o)

• #9   11. feb 2010 nej det noget engelsk noget som lugter lidt af bæåbør.. ellers prøv at give ham de der smoothis til børn lidt eter lidt, det kan han sikkert også holde i sig hvis han bare får et par mund fuld:D god bedring til jer

• #10   11. feb 2010 Tak skal du have. Han har ikke kastet op i 4 dage nu men tror snot og hoste og ondt i ørerne får ham til at miste apettiten.
    Jeg prøver at lave lidt til ham i morgen og ser om det ikke snart går den anden vej igen.

Kommentér på:
Ikke spist i en uge....

Annonce