Ikke spist i en uge.... {{forumTopicSubject}}
Min lille dreng på 13 mdr er syg igen, denne gang dog lidt heftigere end snot turene vi er vant til.
Startede torsdag med opkast og tynd mave. Kastede op til søndag, intet spise og kun meget lidt ville han drikke.
Mandag beg. han dog at drikke igen men han vil stadig ikke spise noget.. Nu er det en uge.
Synes godt nok det er hårdt at se ens lille dreng så slap og syg.
I dag har han spist to frugtstænger, det er rekord, alt andet vil han ikke overhovedet kigge på.
Var ved lægen og få ham gennemtjekket i tirsdags og fik taget blodprøve som jo som vi vidste, viste virus infektion. Startet i maven, nu i ørerne (ret højt tryk) og total snot og hoste. Han sagde det typisk varede en til to uger når det sådan cyklede rundt i hele kroppen.
Har andre oplevet jeres børn ikke spise i så lang tid og var der noget som helst i kunne friste dem med??
Er snart villig til at give ham hvad som helst bare han får noget.
Lever af sødmælk og får lidt juice for at få sukker.
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Lægen sagde at der ikke var noget at gøre, man kan ikke tvinge dem til at spise bare de får væske nok.
Jeg ved bare hvordan man mister apetitten hvis man ikke spiser noget som helst, men det kommer jo nok af sig selv lige pludselig, må sgu godt snart ske.
Har virkelig prøvet alt mad, en kæmpe succes at han i dag har spist frugstang....
For pokker unge!!!! Bliv rask!!!!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
Det er sku så synd for de små pus, når de er syge..
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
dec 2008
Er da glad for at høre I har oplevet det i lige så lang tid - ja apettiten kommer ikke sådan lige tilbage, men heldigvis kommer de sig hurtigt igen ovenpå det de har tabt.
Olivers mor: Det var sørme da heller ikke rart at være udrejst når det stod på...? Kan du huske hvad det pulver hedder? Det er nok noget elektrolyt pulver. Jeg afventer lige hvordan han får det i løbet af weekenden og hvis han ikke er i bedring på mandag må jeg få en tid hos lægen igen. Ellers skriver jeg lige til dig igen, tak for tilbuddet :o)
Måske en god ide at lave en god hjemmelavet energidrik til ham når nu intet fast føde kan få lov at komme i nærheden.
Desværre kan man ikke forklare de små at de skal spise for at få energi og blive raske, vi må pænt vente til grumme virus selv forlader dem..
Uh jeg kunne ikke klare mig to dage uden føde.... :o)
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
dec 2008
Jeg prøver at lave lidt til ham i morgen og ser om det ikke snart går den anden vej igen.
Ikke spist i en uge....