{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samvær - Må børnehaven træde ind?
  • Jannie P
    Jannie P Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   7. dec 2012 ...- Vi har fælles forælde myndighed

• #3   8. dec 2012 ja det må de godt

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #4   8. dec 2012 Det må vi faktisk ikke, vi må ikke tilbage holde et barn, vi skal give det videre. Men vi kan gøre vores til at overtale forældre til at lade barnet blive.

• Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #5   8. dec 2012 Undersøgte det en gang da vi stod i en situation med en forælder der kom og hentede i påvirket tilstand, og det er faktisk op til den enkelte institutions politik om man må eller ej, men som borger har man pligt til at kontakte politiet hvis man har mistanke om at vedkommende kører i påvirket tilstand, og dermed sætter barnets og andres liv i fare.. Det var i hvert fald hvad vi fandt ud af og blev informeret om ved politiet..

• #6   8. dec 2012 ja det må de gerne men så ringer de til noget kommune værk og siger det og så kommer barnet derhen smiley

• Jannie P
    Jannie P Tilmeldt:
    dec 2012

#7   8. dec 2012 Tak for svar. Ringer de ikke til moderen først?? I dette tilfælde, mig??

• Jannie P
    Jannie P Tilmeldt:
    dec 2012

#8   8. dec 2012 Okay, tak for svar piger! Så blev jeg lidt mere rolig.. Må prøve at tage en snak med børnehaven mandag smiley

• Jannie P
    Jannie P Tilmeldt:
    dec 2012

#9   8. dec 2012 Men virker det ikke forkert at ringe til politiet før moderen? Jeg har jo ikke noget med hans fars tilstand at gøre smiley

• Jannie P
    Jannie P Tilmeldt:
    dec 2012

#10   8. dec 2012 Pueha, voldelig kan han nok godt blive smiley Han vil ikke selv indse at han har et problem, så håber børnehaven kan hjælpe hvis det sker!!

• Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #11   8. dec 2012 Er også ret sikker på at de kontakter dig hvis det sker- du kan jo nævne din bekymring for dem, og er sikker på at I kan få en god snak om hvis i såfald det sker. De vil jo også barnets bedste smiley

• #12   8. dec 2012 Vi må heller ikke på mit arbejde.

• #14   8. dec 2012 I vores dp må de ikke udlevere hvis forældre eller den der skal hente er påvirket.. Heldigvis for det..

• #15   9. dec 2012 min datters dagplejemor sagde at hun ikke måtte holde Papaya tilbage dengang hun gik i dagpleje, hvis hendes far kom og var påvirket og ville hente hende. Så jeg følte mig lidt klemt.
    Det eneste er hvis du kan søge fuld forældremyndighed, for så må han ikke hvis du har sagt nej. Hendes dagplejemor sagde i hvert fald at hun kun måtte holde hende tilbage hvis jeg havde fuld forældremyndighed.

Det fik jeg så også smiley

er det alkohol eller stoffer han bruger?

• #16   9. dec 2012 har selv været i den situation at en alkoholpåvirket far ( endda i traktor) ville afhente sin 4 årige søn, sønnen blev ikke udleveret og moderen ( som far boede sammen med ) blev kontaktet og kom fluks og hentede barn og far...... vores guide siger at hvis forælderen alligevel tager barnet med kontaktes socialforvaltningens bagvagt samt efter skøn politiet.

• #17   9. dec 2012 forøvrigt har de fleste kommuner en nedskrevet politik og vejledning til institutionerne på dette område, så prøv at spørg din bh-leder eller kommunens børn-unge afdeling

• #18   9. dec 2012 jo kan du kende hvilket barn det er da ????

• #19   9. dec 2012 man må faktisk godt omtale sager når bare man ikke kan placere sag , barn, familie, institution og det vil jeg da bestemt mene at du ikke kan udfra de få oplysninger jeg har givet - medmindre du er synsk smiley

• #20   9. dec 2012 det er en ret gammel sag så det ville undre mig meget om de forefindes på et babygalleri, og om de forøvrigt har indviet eventuelle venner i det....hmmm.....næppe - og nej tror ikk de vil kende sig selv - jeg er faktisk ret sikker smiley jeg er faktisk ret påpasselig med at ændre i f.eks køn, alder, omstændigheder etc netop således at det anonymiseres.

• Jannie P
    Jannie P Tilmeldt:
    dec 2012

#21   10. dec 2012 Tak for svar og råd piger, jeg ringer til børnehaven og får en snak med dem smiley Vi er nemlig sneet inde i en anden by end vores, så kommer ikke derned..

Det er medicin han misbruger og alkohol når han har angst, hvilket han tit har smiley
    Jeg giver tilbage meldning når jeg har snakket med børnehaven smiley

Kommentér på:
Samvær - Må børnehaven træde ind?

Annonce