{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

samvær {{forumTopicSubject}}

håber der nogen der kan hjælpe..
min datters far går i statsforvaltningen ang samvær, fordi han åbenbart ikk føler sig velkommen, har aldrig sagt han ikk må komme men vi kan ikk snakke sammen når han er han sidde han bare og glor her er totalt pinlig tavshed, han sætte sig ikk ned på gulvet til den bette eller snakker med hende eller noget.. han har været her 3 gange og der er ingen kontakt mellem dem over hovedet..
hun er 8 mdr gammel

mit spørgsmål er kan statsforvaltningen godt finde på at sige han godt må ta hende med nogen timer når de sådan set ikk rigtig kender hinsnden ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samvær
  • #1   11. apr 2009 Okay tak for svaret..
    for må ivar lidt bange for at han bare måtte ta hende med nogen timer..
    de gange han har været her, har jo været så ked af det og hun er atså normal stort set aldrig ked af det..

• #2   11. apr 2009 de vil nok starte med at give 2 timer overvåget samværd engang om mdr og efter noget tid vil dte blive uden overvågning og så vil det trappes op stille og roligt.. sådan var det hos os, de ses så desværre ikke mere da han ikke kunne acceptere statsforvaltningens beslutning..

• #3   11. apr 2009 Det kan de godt i nogen tilfalde skete selv for min bror. En fader har ogsaa ret til at , have sit barn. Mig bekendt er der kun overvaaget samvar , hvis barnet er i fare , eller det paavirker dennes ve og vel.

• #4   11. apr 2009 Ja de kan godt tildele ham samvær uden du til stede, desuden er overvåget samvær et sted hvor du ikke må være der.

Vi fik 2x4 timer ved moren, også efter det weekendsamvær hver anden weekend, efter dette ferie hver 2 jul og Nytår (heldigvis kunne man ikke sige der var en tradition da h*n kun var 9mdr.)
    Idag er det så ledes:
    skiftes mellem vinter/efterårsferie hver 2 påske, 2 ugers sommerferie med start fredag og slut søndag, julen fra 22 dec. til 27 dec.

Overvåget samvær sker kun såfremt de er i tvivl om hans kompetencer som far.

Skrale

• #5   11. apr 2009 Skralde Von Tudemarie :

Man må godt være tilstede under overvåget samværd det var jeg 9 ud af 10 gange

• #6   11. apr 2009 Ved engelig ikk helt hva han vil i statsforvaltningen, for har aldrig forbudt ham at komme
    men vi har intet at snakke om så der er pinlig tavshed når han er her..

de 3 gange han har været her har jeg sat hende på sit lege tæp llige ved siden af hvor han sad på en stol, men han sad bare og kigge tv..
    han har ikk gjort noget for at få kontakt til hende, synes ikk det er mit ansvar at sige til ham om han ikk skal lege med hende..

• #7   11. apr 2009 Har ikk fået brev endnu..
    men han skrev i dag en sms en halv time før han skulle være her at han ikk kom pga han ikk følt sig velkommen så han vil gå igennem statsforvaltningen..

Kommentér på:
samvær

Annonce