440 visninger
|
Oprettet:
samvær {{forumTopicSubject}}
håber der nogen der kan hjælpe..
min datters far går i statsforvaltningen ang samvær, fordi han åbenbart ikk føler sig velkommen, har aldrig sagt han ikk må komme men vi kan ikk snakke sammen når han er han sidde han bare og glor her er totalt pinlig tavshed, han sætte sig ikk ned på gulvet til den bette eller snakker med hende eller noget.. han har været her 3 gange og der er ingen kontakt mellem dem over hovedet..
hun er 8 mdr gammel
mit spørgsmål er kan statsforvaltningen godt finde på at sige han godt må ta hende med nogen timer når de sådan set ikk rigtig kender hinsnden ?
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
for må ivar lidt bange for at han bare måtte ta hende med nogen timer..
de gange han har været her, har jo været så ked af det og hun er atså normal stort set aldrig ked af det..
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 272
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 94
Vi fik 2x4 timer ved moren, også efter det weekendsamvær hver anden weekend, efter dette ferie hver 2 jul og Nytår (heldigvis kunne man ikke sige der var en tradition da h*n kun var 9mdr.)
Idag er det så ledes:
skiftes mellem vinter/efterårsferie hver 2 påske, 2 ugers sommerferie med start fredag og slut søndag, julen fra 22 dec. til 27 dec.
Overvåget samvær sker kun såfremt de er i tvivl om hans kompetencer som far.
Skrale
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
Man må godt være tilstede under overvåget samværd det var jeg 9 ud af 10 gange
mar 2008
men vi har intet at snakke om så der er pinlig tavshed når han er her..
de 3 gange han har været her har jeg sat hende på sit lege tæp llige ved siden af hvor han sad på en stol, men han sad bare og kigge tv..
han har ikk gjort noget for at få kontakt til hende, synes ikk det er mit ansvar at sige til ham om han ikk skal lege med hende..
mar 2008
men han skrev i dag en sms en halv time før han skulle være her at han ikk kom pga han ikk følt sig velkommen så han vil gå igennem statsforvaltningen..
samvær