{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Bedsteforældre går fra hinanden. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at min mor overvejer at gå fra min far. Hun har bedt mig om hjælp til at finde en mulig lejebolig. Men hvor meget skal man gå ind og hjælp? Forstår godt at hun ikke gider min far mere, da han er begyndt at beklage sig over vi kommer på besøg, og fralægge sig alt ansvar overfor mine søskende på 17&13år. Hvor ham på 17 har være udsat for seksuelkrænkelse og hende på 13 har meget svært ved at passe skolen.

hvad siger man til min søn hvis de nu går fra hinanden, og hvor meget bør man hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedsteforældre går fra hinanden.
  • #1   18. sep 2012 Alt efter hvor gammel din søn er, ville jeg fortælle at mormor og morfar ikk bor sammen mere fordi de ikke har lyst til at bo sammen mere. Ikke nogen længere forklaring, men kort og enkelt at de kunne bare ikke bo sammen mere..

• #2   18. sep 2012 har lige været igennem næsten det samme smiley men det er lidt svært at svare på, når du ikke nævner alderen på din søn. min søn var omkring 1 år på det tidspunkt at min mor gik fra min far. men hvis du ikke ønsker at blive balndet ind i det, så lad din mor selv om det. det er overhovedet ikke sjovt at blive blandet ind i det hele
    men ellers kan man jo sige at mormor og morfar bor ikke sammen mere, fordi at mormor ikke elsker morfar mere..

• #3   18. sep 2012 Min søn er 5år. Syntes det er svært, vil jo gerne hjælpe. Men på samme tid, syntes jeg det er en utrolig svær tanke at gå med at ens forældre ikke kan sammen mere. Men min far har desværre også et alkohol problem, som han dog ikke selv vil indrømme, det pårvirker hans humør meget. Den ene dag kan man snakket hele normalt med ham, og dagen efter får man afvide at man også bare er dum og grim.

• #4   18. sep 2012 okay, så kan jeg måske godt forstå din mor, alt hun ikke kan længere. men vil stadig sige at du skal passe på med at blive blandet ind i det.. smiley

Kommentér på:
Bedsteforældre går fra hinanden.

Annonce