{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.418 visninger | Oprettet:

Ja nu sker det {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen

ja i dag mister jeg min over dejlige dreng, jeg er sku saa ulykkelig..
Jeg elsker min dreng mere end noget andet..
Han kommer i pjelefamilie i dag..

Nej hvor er jeg ked af det.. Jeg kan ikke lave andet end at grade og tanke paa at jeg ikke kommer til at se naar han begynder at kravle at han faar sin forste tand, at han tager sit forste skridt og han forste gang siger mor til mig..

Jeg hader det lorte familiehus. De har faet det sadan at jeg er gaet ned med flaget.. Og jeg har mistet min son for altid..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja nu sker det
  • #1   3. aug 2012 Hvad er årsagen til, at han skal i pleje:-(?

• #2   3. aug 2012 Fordi jeg var ude ved et familiehus, og de gjorde at jeg er gaet ned med flaget.. Og derfor har jeg mistet min son.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gore.. Jeg vil bare have min lille dreng igen..

• #3   3. aug 2012 Det er det heller ikke.. det er ligesom om at der er gaet noget i stykker i mig.. Mit hjerte er gaet i tusind stumper og stykker

• #5   3. aug 2012 Trøste kram..
    Husk altid, de gør det for din og din søns skyld. Det er en håndsrækning- det hårdt, men hvis du pt. Ikke er i stand til at varetage din dreng, er det her med garanti det bedste for jer begge.
    Kommunerne fjerner jo ikke børn uden grund.
    Stort trøste kram til dig- er sikker på det nok skal blive bedre.

Knus- forhenværende plejebarn gennem 10år smiley

• #6   3. aug 2012 Nej det er det heller ikke.. En gang om ugen i 2 timer.. Prov at tanke paa at det barn man har fodt kan man ikke bare vare sammen med som man har lyst til, man kan ikke fortalle ham, hvor meget man elsker ham.. Han bliver 3 maneder den 26..

• #7   3. aug 2012 Tusind tak smiler.. Det ved jeg men det er vildt hardt at der er andre der skal passe sit barn at man ikke selv kan.. Det er det nok.. Men er sa sur pa mig selv lige nu, at jeg ikke kan vare paa det barn jeg har gaet med i 9 maneder, og hvad skal man sige til ham, nar han bliver aldre.. At mor ikke kunne passe dig..

• #8   3. aug 2012 Thomas:

Lotte N*
    Undskyld min nyskerighed, men må jeg spørge faren til barnet, kunne han ikke være til rådighed? Er ked af det der er sket, og håber det ender godt.
    Men du siger du ikke har det så godt pt, så tænkte bare lidt, hvad med kæresten?

Kram herfra

• #10   3. aug 2012 Hvor er et dog forfærligt at miste sit barn -

men som jeg læser det så skyldes det du ikke kan passe ham- Kommunen fjerner ham jo simpelthen kun pga af det bedste for hans skyld -

Jeg kender slet slet ikke årsagen, men den kender du - nu må du simpelten bruge dette for at sige til dig selv, der er virkelig nogle ting der skal ændres, og hvem ved måske får du din søn igen - Det håber jeg for dig - du er jo meget ung endnu og har hele livet foran dig -

• #11   3. aug 2012 hvor jeg dog føler med dig! smiley kæmp din kamp for at få ham igen

• #12   3. aug 2012 Først vil jeg give dig et kæmpe kram, du står midt i dit livs marridt - men husk; det er i modvind en drage stiger...

Kom selv i pleje da jeg var 2½ år og min mor valgte at kæmpe og fik mig hjem igen da jeg var 6 år..

Så kæmp min pige - kæmp.

• #13   3. aug 2012 Thomas og Julie - Prinsesse på vej - 26+

Min kæreste er så langt nede at jeg slet ikke kan bruge ham lige nu..

Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley
    Det kan du tro det er det heller ikke smiley

A.H *

Det kan slet ikke beskrives hvor undt det gør i mit mor hjerte at min elskede søn ikke er hos mig mere.. Jeg tænker bare at vis jeg mister ham for altid, hvad skal jeg så gøre, og hvad skal jeg fortælle ham, når han bliver ældre.. han kommer til at hade mig resten af hans dage smiley

Jeg ved bare at jeg aldrig i mit liv skal have et barn mere, da dette bare er alt alt for meget..

Mor til skønne Magnus Og skønne Merle < 3 *
    Tak skal du have, jeg savner virkelig min dejlige dreng..
    Jeg vil gøre alt min magt at få ham tilbage..

Kat .

ja sådan føles det nemlig smiley Føler bare at jeg er jordens dårligste mor.. Jeg er nemlig endt med en følsels drepi, ved ikke om jeg nogen sinde får ham at se igen.. jeg vil så gerne have ham tilbage men ved ikke om det nogensinde kommer til at ske.. Hvad skal jeg dog sige til ham, når han bliver ældre, og kommer han til at sige mor til hende plejemoren og hvad så med alle de ting ham og mig skulle opleve sammen, dem får jeg ikke at se nu..

inda b

Tak skal du have smiley jeg har fået af vide at jeg først måske få ham hjem når han er 2 år gammel.. Der er lang lang tid til..
    Det skal jeg nok.. smiley

• #14   3. aug 2012 ja jeg sidder bare og græder man kan bare se på mig at jeg har grædt og grædt, vi måtte jo ingen gang sige farvel til ham smiley Norddjurs er kun ude på at fjerne børn.. Ikke en skid anet.. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre..

• #15   3. aug 2012 Få hjælp til din fd, kæmp fremad for både dig selv og din dreng... Vis at du kan og vil, find styrke og mod til at tage hån om din fd.

Kig den i øjnene og sig at det er slut med at den styrer dig og kun trækker dig ned.

Grib de hænder du får tilbudt af hjælp, lad andre støtte og hjælpe dig.

Det vigtigste er at du holder kontakten med plejefamilien/din dreng, se dem ikke som fjender men en hjælp til at du har tid til at kæmpe med dit og komme på benene igen.

Hvis planen allerede nu er at han på et tidspunkt skal hjem igen, vil de ikke lade ham kalde dem for far/mor.

Min mor fik ikke lov at se mig de år jeg var i pleje, så for mig var hun fremmed og kaldte min plejeforældre for mor/far - men kendte heller ikke til andet. Så da hun stod og banked på plejeforældres dør og sagde at nu skulle jeg hjem - var jeg forvirret, jeg var jo hjemme...

At de siger 2 år, kan der være flere grunde til... De ved ikke hvor lang tid du skal have for at komme på rette køl igen..

• #16   3. aug 2012 jeg vil bare have svar, hvor lang tid, kommer dette til at tage, og kommer han hjem igen..
    Det er bare skide hårdt og jeg kan bare mærke at dette her tager rigtigt rigtigt rigtigt rigtigt hårdt på mig..
    Jeg skulle aldrig ha sagt ja tak det dette her, det er sku alt for hårdt.. Jeg sagde til mig selv at INGEN skulle komme til at bestemme over min søn ud over mig.. Hvordan ved jeg om han ikke bare glemmer mig og når han så bliver ældre om han kommer til at hade mig,, De har sat ham i pleje langt langt væk fra os af, så vi ikke kunne komme og besøge ham..
    jeg har brug for at vide hvor han er henne af..

Tænk at en kommune kan gøre dette mod en mor, som elsker hendes dreng

• #17   3. aug 2012 Wow. Jeg fatter det simpelthen ikke.. Hvorfor må du ikke se ham mere???
    Man kan jo ikke bare fjerne et barn fra sin mor, og så cutte al kontakten. Helt ærligt.
    Ej jeg bliver simpelthen så sur når jeg hører sådan noget der.

Ts: jeg føler virkelig med dig. Puha. Ville ikke ane hvordan jeg selv ville reagere, hvis nogen kom og tog mit barn, og fra ene dag til anden kunne jeg ikke se ham andet end et par timer om ugen.
    Det går man sgu da endnu mere ned på???
    Du får en kæmpe krammer herfra. Hold nu kæft det er hårdt.

Bare kæmp for ham, og råb højt!! Vis at du kan.

Og med den fd! Det er svært, jeg taler af egne erfaringer og jeg håber at du kan komme ovenpå igen. Selvom det bare gør det hele værre at du ikke må se dit barn.

Hvordan man kan skille mor og barn ad på den der måde, er mig en gåde.
    Du har jo ikke mishandlet ham???
    Det er jo ikke at HJÆLPE dig på vej, er det???

Ej jeg bliver så vred, undskyld..

• #18   3. aug 2012 det er virkelig tragisk dette her -

Men ikke for at lyde alt for negativ, der er vel en grund til det? man fjerner vel ikke t lille barn fra sin mor for sjov

• #19   3. aug 2012 Det gør jeg godt nok heller ikke. jeg ringede lige til det sted, hvor vi boede og de gad ikke at sige noget om hvor han var kommet hen.. Fordi det har han ikke godt af, så længe jeg har det sådan her.. Jo det kan man åbenbart, det er slet ikke det jeg har skrevet under på.. Jeg kan virkelig godt forstå folk der mister deres børn hvor kede og vrede de ikke må blive..

Tak skal du have.. nej jeg har aldrig i hele mit liv grædt så meget som jeg har gjort i dag.. Jeg vil bare gerne vide hvor han er henne af.. Ja men det kan de jo ikke se,, Det er rigtigt hårdt, det lille barn man havde i sin mave i 9 måneder er bare blevet taget fra en..

Det vil jeg også gøre..

Jeg elsker min dreng og kunne ALDRIG finde på at gøre ham fortræd.. Ikke når han er min lille engle barn..

Synes ikke at dette her hjælper en skid og de bare tager mit barn uden at sige hvor han er henne af..

• #20   3. aug 2012 Han blev fjernet, fordi jeg har en fp og der var ingen der gad hjælpe mig med at komme op igen, fik af vide at jeg var doven og jeg ikke duede som mor..

• #21   3. aug 2012 smiley det er jeg rigtig ked af at høre -

man kunne sku da prøve at hjælpe dig inden man tog sådan en drastisk beslutning smiley

• #22   3. aug 2012 Ja men nu er det sket og jeg kan ikke gøre mere nu smiley Jeg er så ulykkelig smiley

• #23   3. aug 2012 Kan jeg godt forstå du er...

har du nogle du kan snakke med?

• #24   3. aug 2012 Kan slet slet ikke se, hvordan man kan mene, at det er den rigtige måde at gøre tingene på.
    Synes du skal gøre noget ud af det. Det er ikke i orden! Og så sige at du først kan MÅSKE få ham tilbage om 2 år. Flot.
    De skulle hellere hjælpe DIG!

Man bliver jo helt bange for, at sige til, hvis man selv får brug for hjælp en dag. Sådan burde "hjælp" ikke være!!

Jeg forstår godt at du er knust. Det må gøre ubeskriveligt ondt, selv fysisk indeni..

Men jeg forstår det ikke. Jeg forstår det simpelthen ikke.

• #25   4. aug 2012 Ja jeg sidder med min kæreste, og min mor siger det hele er min skyld, at jeg har mistet ham og det er min skyld at jeg er gået ned med flaget..

Nej det forstår jeg heller ikke.. Ja man skal passe på hvad man siger i dag, fordi kommunen er meget efter familier i dag..
    Jeg vil aldrig i mit liv spørge om hjælp mere..
    Ja om 2 år der er så mange år til..
    Nej det burde det ikke være..

Ja jeg har ikke spist ordenligt i 3 dage.. Hvordan kommer man nogensinde op igen..

• #26   4. aug 2012 sidder din kæreste og mor og giver dig skylden ?

Du skal måske prøve at finde nogle andre at snakke med -

• #27   4. aug 2012 Det er jo kun dig der ved hvad der virkelig er hændt. og har udløst denne beslutning -

MEN det mindste man har brug for er opbakning og støtte af sin familie- uanset hvad der er slet -

Du lyder til at have brug for nogle du kan snakke med IRL for at bearbejde dette - jeg kender desværre ikke nogle tild dette formål smiley

• #28   4. aug 2012 ååh nej! pga en fødsels dep? jøsses, håber du kømper og har nogle at snakke med, ellers må du skrive til os herinde smiley hvor er det frygteligt! men ja det skulle være vanskeligt at slippe afsted med sin barn fra sådan et hjem, ´du får so mange kram herfra! smiley og hils lige din mor at sig at hun da er dum i låget ! man bestemmer ikke selv hvornår man får en dep....

• #29   4. aug 2012 Mor til skønne Magnus Og skønne Merle < 3 *

Ja det er rigtigt.. Det kan du tro jeg gør.. Jeg har slettet billederne inde på face, så nu gør det ikke helt så undt mere, men er stadig knust.. Hvordan kommer man nogensinde over sådanne noget som dette.. Både en måde, føler jeg at min dreng er død, jeg ved godt at det er han ikke, men det mærkes sådan..

• #30   4. aug 2012 Kender flere de har haft en fd og de fik ikke fjernet deres barn, da de kom i behandling..

Så kan ikke helt forstå de 'bare' har fjernet ham og slet ikke på den måde...

I var jo under et familiehus og der må ligge noget til grund for deres beslutning om at sætte ham i pleje...

Hvis de kan se hvilken dårlig påvirkning din mor har på dig, burde de have støttet dig og bedt hende om at blive væk... Så i som familie kunne komme på højkant og du få noget hjælp til din fd.

Du er ikke herre over din fd og det er ikke din skyld at du har fået den - men dine omgivelser mor/kæreste kan være med til at fastholde dig i den og gøre du ikke kommer ud af den.

• #31   4. aug 2012 Så er de heldige og jeg fik af vide at de tog ham fordi jeg ikke kunne passe på mig selv, så kunne jeg jo heller ikke passe et barn..

Jeg forstår slet ingen ting af alt dette her..
    Kan man ikke ringe til nogen og få noget hjælp, fordi jeg ved ikke hvor meget jeg kan holde til.. 4 dage har jeg næsten ingenting spist..

Ja det skulle hende, men sådan her det været hele mit liv, så har aldrig rigtigt snakket rigtigt godt med hende..

Nej men jeg tænkte det nok.. at jeg ville få sådan en, men hvorfor gjorde de ikke noget i tide, fordi så havde jeg stadig min dejlige søn..

• #32   4. aug 2012 Du kan altid tage til vagtlæge og lad dem indlægge dig på psyk.

Det har de jo til dels ret i, hvis din fd er så slem som den lyder kan jeg slet ikke forstå du og din dreng ikke er blevet indlagt sammen.

At du ikke for spist, gavner hverken dig - din krop eller din søn.. At gå i sultestrejke hjælper ikke på din sag, men det vil styrke dem i deres beslutning...

Du må have en kontakt person der er tilknyttet jer/dig, som burde hjælpe dig.

Jeg har heller ikke et mor/datter forhold og vi snakker stort set ikke sammen, har fundet andre mennesker jeg kan støtte mig op ad.

Min egen læge sendte en henvisning til det akutte psyk team allerede da freya lå i maven, da hun troed jeg havde en begyndende før fd... Hvilket jeg ikke havde, men havde skåret alle følelser over til lillepigen i maven - ikke om jeg skulle have en pige, aldrig i livet... Der skete en del grimme ting i min barndom og ennem voksenlivet og først nu har jeg åbnet posen og får hjælp.
    Det team kom ud til mig allerede da hun lå i maven og de kommer stadig fast hver uge...

Hvis du vidste du ville få en fd, skulle du have bedt om hjælp... 'De' kan jo ikke aflæse dig og se hvad der sker i dit indre - med mindre du åbner munden...

• #33   4. aug 2012 Jeg kan nu godt forstå han er langt nede... Det ville jeg også være.
    Men der er jo to forældre til at tage vare på barnet(nu hvor i er sammen om det).
    Syntes bare det lyder underligt de bare sådan fjerner det, medmindre det er jer begge (før fjernelsen), har haft det skidt.

Men håber alt kommer til at gå i sidste ende. Men lyder satme ikke rart smiley

• #34   4. aug 2012 Hejsa

Jeg havde lægevagt på, og jeg har ikke en fp og måske heller ikke en alm p.
    Det kan være stress at det er derfor at min krop har været sådan her.. Hun synes ikke at jeg var p eller fp, fordi jeg elsker jo min søn sagde jeg til hende..

Vi har begge to haft det rigtigt dårligt, men der også bare været et kæmpe pres på os.. JEG SKAL HAVE MIN SØN TILBAGE KOSTE HVAD DET VIL..

• #35   4. aug 2012 <b>kram</b>

• #36   4. aug 2012 <b> vagtlægen skal du dog ikke stolle 100% på, de er jo ikke psykiater/psykologer- endvidre kender de dig overhoved ikke</b>

• #38   4. aug 2012 Nej det er self rigtigt nok, men en fp har jeg ikke.. smiley
    Nej men skal til lægen her på mandag, så må de sende os videre i alt dette her..

• #39   5. aug 2012 Jeg vented ikke mere end små 13 dage, da det psyk akutte team begyndte at komme her..

Håber på din læge kan hjælpe dig..

Kommentér på:
Ja nu sker det

Annonce