21. mar 2008 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Nu sker der endelig noget :) {{forumTopicSubject}}
Ja hun drøner rundt derinde og hvor er det super at mærke . Selvom jeg kun er 15+5 idag .. Det dejligt at kunne mærke arder er noget der inde når man ligger og slapper af om aftenen. Det en føelse som jeg sidst havde da jeg ventede for 4 1/2 år siden ..
Men tanken er der stadig om der kan ske noget og om hun stadig er i live . Efter min SA for 5 måneder siden . Frygter stadig det med at begyndte at bløde .. Og hvor er det egentlig super træls når jeg bare vil gå og glæde mig til det der kommer .. Har haft rigtig skidt de første måneder og har det stadig , med opkast og kvalme og det tager al min energi . Og føler ikke at jeg kan være en go mor for Oliver den uge jeg har ham. Men prøver at være glad og oplagt og lave en masse ting med ham .. Men alligevel er tanken der stadig .. Jeg glæder mig rigtig meget og det gør han os..
Bare lige en tanke jeg går og har når nu man sidder hjemme og tænker
Håber ikke det blev alt for langt og nogen måske kan dele den samme tanke som jeg .
Go aften der ude
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Jeg går selv og venter på min lille reje begynder at røre på sig, er i dag 13+5, er dog førstegangs gravid, så ved der kan gå længere tid inden jeg mærker noget, men glæder mig...
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Så slap du af og nyd din graviditet
Nu sker der endelig noget :)