{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

"Kæreste" alene-dag! {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste har besluttet at have en kærestedag sammen på lørdag, fordi vi altid har så travlt begge to, at vi sommetider glemmer hinanden. Vi har haft en pause på nogle måneder, da vi rent faktisk have fuldstændig "glemt" hinanden. Men vi er blevet rigtig gode til det- og ej hvor har vi en velafbalanceret familie nu.

Men sagen er den at vi er barnefri i weekenden, og derfor har JEG besluttet at det er min tur til at planlægge en kærestedag.

Jeg har derfor brug for en masse forslag ! En af de ting jeg rigtig gerne ville, er en gåtur ved stranden. Men der skal ske noget andet også. Budget er max 1500 kr ca. Men det behøver ikke være noget dyrt men bare drøn romantisk, hvor vi kan være sammen en hel dag uden barn og stress.

Inden "sengetid" efter denne dag, får han massage(hvilket han forguder) og hvad der ellers høre til ! På dette punkt er vi eksperter, men har brug for forslag til hvad vi kan.

Vi har bil, så vi skal ikke være hjemme ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Kæreste" alene-dag!
  • #1   16. jul 2012 Vi har lige haft fri weekend, og vi lagde ud med at spise noget lækker mad sammen med et vennepar.. Vi trængte til at være lidt voksne sammen i stedet for at Tristan er centrum.. Lørdag tog vi i Zoo.. Bare os to.. Man får set dyrene på en helt anden måde når man ikk har børn med.. Der efter sku vi lige op og sige hej til noget familie vi ikk havde set i 1½ år.. Det endte med at vi spiste der oss.. Da vi kom hjem puttede vi os op i sengen og så en film.. Man glemmer hurtigt hvor dejligt det er bare at putte når man er alene.. smiley Hele søndag gik på afslapning til Tristan kom hjem igen, så det var skønt.. smiley

• #3   16. jul 2012 Vi er også blevet gode til de der små ting som betyder meget for hinanden. Altså, vi er bare lykkelige sammen. Vi havde bare for travlt en overgang til at huske på det. Men nu da vi tager os tid til det, så er det bare helt fantastisk. Men da jeg både har job, uddannelse, stutteri, hunde opdræt og en knæskade jeg har døjet med det sidste år, så trænger vi til at tage ud af huset en hel dag. Planen er at starte med morgenmad på sengen lørdag, og så få gjort os klar (til det vi nu skal) og så hjem senest 20-21 og så sætte en film på vi kan nyde hinandens samvær med og så en ordentlig gang massage til manden.

Jeg havde tænkt på nogle ideer som:

*Fælles massage( men så er det nok ikke nødvendig når vi kommer hjem)
    *Gåtur ved vandet- picnic hvor vi kan nyde lidt medbragt mad på et tæppe- hvis vejret tillader det
    * biograf om aftenen- men dette er måske for traditionelt
    * Fotoshoot sammen- eller noget andet vi kan få som minde

• #5   16. jul 2012 Jamen hvis vi skal være ude af huset, kræver det mere planlægning. Da jeg som sagt har hunde opdræt og stutteri. Og mine forældre som plejer at passe det, er selv på ferie nu.

Men vi skal senere på året have en forlænget weekend sammen efter høst. Men i næste weekend kan vi kun være afsted lørdag smiley

Kommentér på:
"Kæreste" alene-dag!

Annonce