20. apr 2009 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 78
"Kæreste" alene-dag! {{forumTopicSubject}}
Mig og min kæreste har besluttet at have en kærestedag sammen på lørdag, fordi vi altid har så travlt begge to, at vi sommetider glemmer hinanden. Vi har haft en pause på nogle måneder, da vi rent faktisk have fuldstændig "glemt" hinanden. Men vi er blevet rigtig gode til det- og ej hvor har vi en velafbalanceret familie nu.
Men sagen er den at vi er barnefri i weekenden, og derfor har JEG besluttet at det er min tur til at planlægge en kærestedag.
Jeg har derfor brug for en masse forslag ! En af de ting jeg rigtig gerne ville, er en gåtur ved stranden. Men der skal ske noget andet også. Budget er max 1500 kr ca. Men det behøver ikke være noget dyrt men bare drøn romantisk, hvor vi kan være sammen en hel dag uden barn og stress.
Inden "sengetid" efter denne dag, får han massage(hvilket han forguder) og hvad der ellers høre til ! På dette punkt er vi eksperter, men har brug for forslag til hvad vi kan.
Vi har bil, så vi skal ikke være hjemme !
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 78
Jeg havde tænkt på nogle ideer som:
*Fælles massage( men så er det nok ikke nødvendig når vi kommer hjem)
*Gåtur ved vandet- picnic hvor vi kan nyde lidt medbragt mad på et tæppe- hvis vejret tillader det
* biograf om aftenen- men dette er måske for traditionelt
* Fotoshoot sammen- eller noget andet vi kan få som minde
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 78
Men vi skal senere på året have en forlænget weekend sammen efter høst. Men i næste weekend kan vi kun være afsted lørdag
"Kæreste" alene-dag!