1. jun 2010 Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Kæreste problemer. :( {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg har lidt kæreste problemer for tiden.
Jeg har en dejlig vidunderlig kæreste, men nogle ting kan bare irritere mig!
Min kæreste arbejder som landmand i øjeblikket og har arbejde her indtil 1. oktober. Derefter skal han finde noget nyt. Han er 18 år gammel og har droppet sin gamle praktikplads fordi chefen var en idiot.
En dag sagde han til mig at han ikke ville være landmand alligevel, men maskin mekaniker. Så nu skal han så ud og finde en praktikplads der. Problemet er bare at han intet har søgt og om under en måned er han uden arbejde. Jeg fortæller ham hver eneste dag at han burde søge, men gør virkelig intet for det! Jeg ved godt at han er kommet sent hjem mange dage pga. høsten, men helt ærligt! Han siger også til mig at han ikke har lyst til at snakke om det.
Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre for at det går op for ham at det altså ikke er så nemt at få et job eller praktikplads!
Og jeg kan altså ikke stå og betale husleje alene.
Hans gode ven har hjulpet ham meget med at finde en læreplads som landmand, men det gider han jo ikke alligevel. Og jeg har sagt at så må han jo bare gå i gang som landmand og så skifte, men så siger han at han skal gå i skole om sommeren og det vil han ikke, for det er der, der er gode penge i arbejdet.
Piger kan i hjælpe mig? Hvordan kan jeg få ham til at indse realiteten?
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
aug 2009
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114