1. jun 2010 Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Kæreste problemer. :( {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg har lidt kæreste problemer for tiden.
Jeg har en dejlig vidunderlig kæreste, men nogle ting kan bare irritere mig!
Min kæreste arbejder som landmand i øjeblikket og har arbejde her indtil 1. oktober. Derefter skal han finde noget nyt. Han er 18 år gammel og har droppet sin gamle praktikplads fordi chefen var en idiot.
En dag sagde han til mig at han ikke ville være landmand alligevel, men maskin mekaniker. Så nu skal han så ud og finde en praktikplads der. Problemet er bare at han intet har søgt og om under en måned er han uden arbejde. Jeg fortæller ham hver eneste dag at han burde søge, men gør virkelig intet for det! Jeg ved godt at han er kommet sent hjem mange dage pga. høsten, men helt ærligt! Han siger også til mig at han ikke har lyst til at snakke om det.
Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre for at det går op for ham at det altså ikke er så nemt at få et job eller praktikplads!
Og jeg kan altså ikke stå og betale husleje alene.
Hans gode ven har hjulpet ham meget med at finde en læreplads som landmand, men det gider han jo ikke alligevel. Og jeg har sagt at så må han jo bare gå i gang som landmand og så skifte, men så siger han at han skal gå i skole om sommeren og det vil han ikke, for det er der, der er gode penge i arbejdet.
Piger kan i hjælpe mig? Hvordan kan jeg få ham til at indse realiteten?
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
aug 2009
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114
Men ja kender det, for min kæreste gik også arbejdsløs længe! Var også bar frusteret for følte heller ikk han søgte noget overhovedet. Gjorde så det at jeg simpelthen søgte for ham, altså fandt jobs og printede dem ud til ham. Han ville heller ikk snakke om det, efter mange ganges påmindelser, så sagde jeg ikke noget, men printede ud. Men ved selvfølgelig ikk hvordan din kæreste ville reagere på det. Måske har de inderst inde dårlig samvitighed, og derfor gider de ikk mindes om det hele tiden ? Tror jeg, havde jeg på fornemmelsen :o)
Håber det lykkes for jer !
jun 2010
Jeg har set han har været ind og kigge på jobs, men KUN kigge. Jeg har spurgt og forhørt mig hos en masse jeg kender, men ingen kender nogle.
Men Jane jeg tror også det er samvittigheden der presser her. Det har jeg også på fornemmelsen.
jun 2010
Jeg har sagt til ham at han jo så skal på kontanthjælp og det vil han ikke siger han. Og det er jo klart.
Ja han er kun 18 år, da jeg var 18 vidste jeg sku heller ikke, hvad jeg ville. Det fandt jeg først ud af for et halvt år siden. Jeg er 19 nu.
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 61 Svar: 753
Har selv en mand der hang i bremsen, men nu er han da i gang med modul to til landmand, men han fik så også praktikplads ved hans far, for der er vitterligt intet at søge, hvert fald ikke i det her område hvor vi bor.
Man skal have praktikplads for at komme ind på skolen, da det er en landmand der skal betale lønnen.
jun 2010
Men jeg må vel bare vente og se, hvad der sker.
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
jun 2010
Han er lige kommet hjem og jeg har valgt ikke at kommentere det endnu. Men imorgen har han jo fri og masser af tid til at søge!
Kæreste problemer. :(