739 visninger
|
Oprettet:
børneværelset {{forumTopicSubject}}
sagen er den at børneværelset er malet næsten der mangler lige nogle småting
men ellers er det malet
alt er købt ind til lillemanden
men kunne godt tænke mig snart at få børneværelset helt klar
problemet er bare at manden er for sløv til at gide og hjælpe med det sidste
vi har nu snakket om i 3 uger at vi skal rydde op og smide ud i skuret men der sker ikke rigtig noget
er der nogle der kan gi et råd til hvordan jeg kan få ham til at lave noget ?
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 63 Svar: 400
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
lægger tit op til det helt vilde hvor han siger han er træt mega øv
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
dec 2011
jul 2011
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Mig der gør rent.
Mig der rydder op.
Mig der flytter møbler.
Mig der kører på genbrugen.
Mig der hænger lamper / billeder o.l. op.
Mig der samler møblerne da vi købte nye.
I øvrigt også mig der kørte ned og købte dem og fragtede dem hjem (med hjælp fra butikken og en flink kunde til at læsse).
Og ja... vi skal have lagt nyt trægulv på lillesøsters værelse, og ved at det også bliver mig der kommer til at lægge det... Tvivler på at manden overhoved vil kunne finde ud af det... ha ha ha
Og ja, så kan der være fysiske ting der gør at man ikke kan selv - og der hører jeg under den katagori der burde holde mig langt fra alle den slags ting
jul 2011
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 264
nov 2009
Ja, det kan jeg sagtens. Har det ganske fint med det.
Det bliver gjort lige når jeg vil, og på min måde, og ja kan egentlig godt lide det.
Har altid været mere til hammer og boremaskine end kjole og stiletter
Plus så syntes jeg det er en lille "sejr" hver gang jeg har gjort de ting som man tænker på som "mandens arbejde", det giver mig en stor tilfredsstillelse, og viser vel på en eller anden måde at jeg sagtens kan klare mig selv. At han så nyder at slippe for det og bare dovner den i stedet, det jo så en anden snak... hi hi hi
nov 2009
Den effekt har det desværre ikke her... kunne nu ellers være meget rart nogen gange
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 264
Så skal jeg love for det bliver gjort.. han skal ikke tabe ansigt overfor sin svigerfar Haha
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
Nu er man jo ikke totalt handicappet fordi man er gravid..
Her er de store ungers værelse lige blevet vasket ned, tapetseret og malet, jeg er 40+3, gik igang på terminsdagen i håb om det ville sætte lidt skub i den bette men næ nej... Hun holder stædigt fast, gg. Det har desuden været på egen regning, for det var mit valg at det SKULLE gøres nu. Manden arbejder fuldtid og hader at male.
Har stadig 2 andre unger der skal passes.
Hus der skal holdes rent.
Hund der skal luftes og aktiveres.
Osv, osv, osv..
jul 2011
Vi "forhandler" meget. F.eks. haaader jeg at støvsuge. Det kan D så få lov at gøre, efter jeg har tørret støv af i hele hytten - dét hader han nemlig. Det er mig, der laver mest mht. oprydning, rengøring, vasketøj osv.. Men be'r jeg kæresten om at hjælpe, så gør han det (for det meste). Den største "konflikt" herhjemme er, at han ikke kan se, når der trænger til at blive gjort rent rundt omkring, og at jeg simpelthen er ved at gå ud af mit gode skind over at han ikke kan ta' noget af sig selv. Heldigvis er der gode og dårlige perioder på det punkt - og han er blevet super-sej til at ta' opvasken, fordi han ved, at det hænger mig langt ud af halsen for tiden
dec 2011
ellers havde jeg gjort det selv
og ja børneværelset kan jeg godt klare selv men synes bare det ville være hyggeligere hvis vi gjorde det sammen
børneværelset