{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

børneværelset hvornår? {{forumTopicSubject}}

Ja vi har en lille diskution her hjemme... hvornår mener i at man skal begynde på babyværelset?

Vi flytter pr 1 feb i hus, og når vi så er på plads vil jeg jo gerne begynde at indrette det, male det og sådan, så derfor er jeg så småt begyndt at kigge efter ting til indretning... Vi har allerede møblerne, men mere sådan som lamper vægbilleder og sådan... det mener kæresten så er al for tidligt, og han vil hellere tage tingene som de kommer... men altså, jeg har termin i marts, og syns bare ik jeg gider gemme al ting til sidste øjeblik... er det bare mig der er pylret eller hvordan har i det gjort(tænkt jer at gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børneværelset hvornår?
  • #2   1. jan 2011 Når du er så langt henne, synes jeg ikke der er grund til at vente. I får hænderne fulde når den lille kommer og så er overskudet ikke så stort. Det giver en dejlig ro indeni, at alt er klar og parat.

• #3   1. jan 2011 ja det er også sådan jeg ser på det... og jeg kan jo alligevel ikke indrette det før feb, så vi kan vel lige så godt nu planlægge så meget som muligt med hensyn til hvordan det så skal se ud....

• #4   1. jan 2011 Tror alt stod klar på Nayas væreslse en månede før termin smiley og er jeg rigtigt glad for det gjorde. Og så en dejlig måde at gå og hygge sig på imens man ventet på bebse kommer smiley

• #5   2. jan 2011 vi skal have pusleplads på børneværelset, og al hendes tøj skal også være der, det eneste der ik lige skal være der til at starte med er hendes seng, da hun skal sove hos os....

• #6   2. jan 2011 forresten, er der så ikke nogen af jer der evt vil linke til billeder af jeres børneværelser? altså jer der har lagt billeder ind af dem her på bg smiley

• #7   2. jan 2011 nej jeg syns lige som heller ikke der er så lang tid at løbe på der.... også derfor jeg gerne vil have købt færdig med tingene til værelset, så vi ik lige pludselig står og mangler en masse småting sidst i feb... gider bare ikke at skulle stresse for at få det klar til hun kommer til verden...

• #8   2. jan 2011 Tror det med at mændene er "sløve i optrækket" når det kommer til planlægning af hvor babys ting skal være er generelt for de fleste mænd.
    Her er det mig der står for alt mht. indkøb af alt af baby (en del af pengene får jeg dog af ham) da han går helt i baglås hvis jeg spørger om vi ikke liiige skal have en eller anden baby ting på tilbud osv.
    Stod det til ham havde vi intet købt, ud over den nostalgi (30 år gl. Scandia) barnevogn jeg fik kort efter håb fik at vide at projekt baby lykkedes.
    Jeg har hygge stoppet alt muligt billigt hele vejen igennem så det hele er klar til at blive sat op. Men vil først indrette huset med Kravlegård i stuen, sengen i vores soveværelse, baby tøj i klædeskabet osv. weekenden før jeg skal have PKS (må ikke føde selv pga. ar i maven)

• #9   2. jan 2011 Jeg ville også vildt gerne indrette børneværelse sidst.. Men under etagen blev renoveret så det var ikke muligt.. og david kom faktisk alligevel først på sit eget værelse da han var 14 måneder.. så der var jeg glad for jeg ikke havde indrettet et "baby" værelse.. men kunne indrette det mere efter hans alder selv om han også er en lille dreng når han er 14 måneder.. men det var bare nogen helt andre ting han skulle have på værelset da han jo kunne gå og løbe og var en vildt dreng som hoppede rundt..

• #10   2. jan 2011 vi bor i en 2 værelset lejlighed - så de skal sove hos os indtil vi finder en anden lejlighed *G* men vi begynder at pakke ting ud og stille op osv omkring 2 mdr før d. 23 maj.. fordi igen det er tvillinger og de kan komme alt fra uge 29 til uge 38 *G*

• #11   2. jan 2011 tak for jeres svar smiley

har også fået kæresten med på det nu, så er det bare mig der skal stå for det, for han gider vist ik rigtig... han priotere lidt anderledes end jeg... men så længe jeg får min vilje at med at det skal ordnes når vi er flyttet så er det godt smiley

• #12   2. jan 2011 camilla: Kan se du flere steder har skrevet at du skal føde om en månede. Du er 33 uger henne så der er da små 2 mdr til og ikke 1? Er bare nysgerrig om du skal sættes igang før eller?

• #13   3. jan 2011 Maling og andre nye byggematerialer afgiver dampe som ikke er så gode, så jeg ville male så hurtigt som overhovedet muligt, så det kan nå at dampe så meget af som muligt.
    Jeg er 16+6 - vi er i fuld gang med at lave kontor i det værelse som er nymalet, så vi snart kan lave børneværelse i det gamle kontor.

• #14   3. jan 2011 Desuden kan du jo sagtens føde før termin...

Kommentér på:
børneværelset hvornår?

Annonce