2. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 34 Svar: 291
Fars "nye" kæreste {{forumTopicSubject}}
Min eks og jeg har lavet en aftale om at han kommer hver mandag, onsdag og lørdag og hygger med Merle - i den her uge blev det så fredag fordi han skal noget i morgen.
Og lige inden han går spørger han så: Må jeg godt tage min kæreste med på mandag så hun kan møde Merle.
Jeg ved ikke hvad jeg tænkte på, men jeg sagde bare: Det ved jeg ikke, jeg kender hende ikke og jeg ved ikke om jeg har lyst til at kende hende. Jeg vil tænke over det.
Det er kun ca. 7 uger siden vi gik fra hinanden, og så har han allerede en ny. Jeg har ærlig talt ikke lyst til at lukke hende ind og se det mest dyrebare i mit liv! Og jeg ved ikke engang hvor længe de har været sammen eller noget, jeg aner faktisk ikke noget om hende andet end hendes navn... Og jeg har (som den nysgerrige eks jeg nu engang er) været inde og finde hende på facebook ... og NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! hvor hun altså bare ligner en der er helt vildt fucked på stoffer og hvad ved jeg...
Hvornår synes i det er okay at lade hende møde Merle, jeg vil jo ikke være uvenner med min eks eller noget men jeg vil heller ikke gøre noget jeg ikke selv er vild med jo.
Og i og med Merle stadigvæk er så lille, så er det jo ikke ligefrem fordi hun vil forstå hvem denne kvinde er - i hvert fald ikke i forhold til hvis hun var 4 - 5 år... puha hvor jeg synes det er svært
maj 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 39 Svar: 651
Det er nogen andet når han engang skal have hende på weekend eller bare på besøg ved ham selv, så kan du jo ikke bestemme hvem han har på besøg.
Men jeg ville sgu heller ikke lukke en fremmed kvinde ind i mit hjem.
Sys bare du skal skrive til ham på en pæn måde, at når han skal se Merle ved dig, er det kun ham og ikke kæresten.
Håber du finder ud af det
maj 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 39 Svar: 651
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
jan 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 214
min kærest har også en søn fra tidliger og da vi blev kæreste aftalte vi af vi kun var venner over for ham han var 3 år på det tidspunkt.
syns du skal holde fast i dit nej for virker ikke som om du ville ha det godt med andet og kan fuldt forstå dig.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
At han er et fjols tja...
min x ser sin søn er der altid en ven eller en kærste med men det er ikke dem som har nike det er hans far
mar 2008
Jeg synes det lyder som mere en diskution der kommer ud af det..
Min kæreste så min søn ret hurtig og hans børn så jeg os ret hurtigt..
Og er sikker på din datter ikke får et tæt forhold til hans kæreste fordi de ser hinanden en time eller to på hver besøg..
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
Så neej hvis ikke du føler for det så sig at du synes det er en dårlig ide!
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
Nu kender jeg ikke din x. Men hvis nu han bliver sur over at du siger nej, og søger om samvær igennem amtet og får samvær hos sig selv nogle timer 3 gange i ugen. Så kan du jo slet ikke se hvem der kommer og hvad de laver
mar 2008
Helt enig maria..!! Her er der opsyn...!!
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 34 Svar: 291
Jeg kan nemlig godt huske hvordan det var da jeg var lille at min mor kom hjem med en ny kæreste hver 3. måned indtil hun så endelig fandt sammen med min far igen.
Men det var bestemt ikke rart, og de var ikke altid lige rare, tværtimod - hun kendte dem ikke engang ordentligt før hun lod os møde dem.
Og i med jeg i forvejen ikke er sikker på at min eks er ude af sit stofmisbrug og slet ikke kender hans nye dame, så synes jeg ikke der skal lukkes flere mennesker ind i Merle's liv endnu.
dec 2011
For Merle er kun lige 2 måneder, og jeg er ærligt talt ikke vild med at lade hende være alene med sin far, men det kan godt være det bare er mig der er for pivet.
dec 2011
Altså hvor ville det bare være meget nemmere hvis jeg kunne teste ham for stoffer når han kom for at hente hende og når han kom for at aflevere hende.. så behøvede jeg da ikke spekulere over det! men kunne godt være jeg skulle prøve det, så får jeg jo også selv lige et par timer for mig selv
dec 2011
Jeg kan måske også invitere ham og kæresten herhjem og så lære hende at kende... måske, er det helt tåbeligt?
mar 2008
Men på et tidspunkt kommer der at faren har MANGE flere rettigheder ... hvor du ska samarbejde og ikke ka gøre en disse..!!
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
mar 2008
Jeg synes det lyder som en go ide og invitere hende og lærer hende og kende.. og kommer der flere kæreste så gør det samme..!
Det andet kommer der problemer ud af er jeg sikker på..!!
Mit barn snakker og kontakter ikke sin far kæreste eller venner når han er her..!! Det er KUN hans far eller mig og martin
dec 2011
tror jeg vil ringe og spørge ham om hvad han synes om det
mar 2008
han ska jo være far for sit barn .. det er da mere end en køre tur det er ble skift mad line du behover jo ikke sidde og overvåge dem.. men gå et andet sted hen.. jeg snakker faktisk bedre med min x kæreste end ham selv..
mar 2008
dec 2010
maj 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
som jeg ser det spørger han selv pænt om hun må komme med, så hvis du siger pænt at du ikke synes om det og du synes i skal vente så kan jeg ikke se nogen grund til at han skulle blive sur.
Jeg kan egentlig heller ikke se nogen grund til at hans kæreste skal se Merle når de kun har været sammen i omkring en måned. Hvis det var mig ville jeg da ikke vise en kæreste for mit barn før jeg ved det bare er lidt seriøst. Han skal selvfølgelig se Merle, men så må hans kæreste blive hjemme hos ham selv eller i bilen (hvis han har sådan en) til han har besøgt Merle.
Men håber i finder en god løsning, jeg synes bestemt ikke du skal gøre noget du ikke har lyst til
Jeg vil da ærligt indrømme at jeg nok heller ikke havde lyst til at se faren til min barn nye kæreste som han har fået så kort tid efter vi selv har været partner og endda så kort til efter vi har fået et barn sammen. Jeg kan godt følge dig
dec 2011
Og så kan vi evt. gå herhjem bagefter og få en kop varm kakao eller noget i den stil, hvis jeg har lyst.
Bliver lidt spændende at se
dec 2010
Håber I går hjem til dig alle sammen efter gåturen
dec 2011
Det var meningen at de skulle med ind til kakao, men hun skulle hente sin søn i børnehaven - men vi var velkomne til at komme hjem og få lasagne... uuh altså, det er bare min livret.
Så jeg takkede pænt ja, og nu skal jeg så hjem og møde hendes søn og hun skal møde Merle.
Iiih hvor spændende, det sjove er bare at min eks ikke er der for han skal nemlig til København nu her kl. 17 sammen med en kammerat og hente en bil.
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 2 Emner: 76 Svar: 238
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Manden spørger dig pænt om han må tage hende med, og så synes jeg godt du kan sige ja.
Han kunne ha valgt at tage hende med uden at spørge først og skabe sig, men det gkorde han ikke.
Han spurgte dig om det er okay at hun kommer med, og så syntes jeg der er helt fint.
Måske han gerne vil vise sin kæreste sit liv lys=hans barn.....
og det kan sagtens være seriøs selvom det kun er 7 uger siden.. jeg gik fra min forlovede til at flytte sammen med min kæreste på 1 dag og nu har vi været sammen i lidt over år og har en søn der blir 4 til marts, og vi håber da vi blir sammen til vi dør...så den undskyldning sys jeg er lidt dum, men kan da godt forstå at du måske er såret over han allerede har en ny, men altså... ik er ik sammen mere..
men ja når han spørger så pænt havde jeg sagt ja og så kan du også selv se hende an uden at i blir tøsefornærmede osv på hinanden som mange blir
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Fars "nye" kæreste