{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

hvem styrer showet ? {{forumTopicSubject}}

hvem er jer "styrer" mest hjemmet og det der hører til ?

jeg sys at det gør jeg selv. Han kommer hjem fra arbejder og siger han er træt, så svarer jeg det kan jeg godt fortsår det er jeg sørme også.. Ahh jeg jar jo ik lavet noget mener han så, og han har jo været på arbejde og lave noget, jeg går bare herhjemme... og så blir jeg sur. han kommer hver dag hjem til en pæn opryddet lejlighed...fordi jeg rydder op HVER dag, vasker op, vasker tøj,passer hund og kat og selvf. vores søn..nåh ja handler og laver aftensmad også.... men nej da jeg laver ingenting... og når hjemme tager jeg mig staidg mest af vores søn... agr. jeg er også den der ved hvornår hans spisetider og sovetider er og kan trøste ham, og få ham til at falde til ro og sove... det har manden ik eller kan ikk, ik særlig godt ihvertfald.
kan bare gøre mig sur, at han bare tror jeg laver ingenting herhjemme og han går altså på arbejde.. ja jeg gad sgu godt se ham gå hjemme i 14 dage bare oh holde hjem og barn som jeg gør.. haha sikke her ville se ud!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvem styrer showet ?
  • #1   1. okt 2008 Herhjemme gør vi det begge to :0)

Jeg er sygmeldt med begyndene bækkenløsning såå.... jeg rydder op og hvad der ellers skal gøres!!!! men min kæreste er god til at værdsætte det så det er dejligt :0) og vi hjælper tit hinanden med det hele herhjemme .....

• #2   1. okt 2008 det samme hjemme hos os bare med den forskel at jeg synes det er helt fint

• #3   1. okt 2008 ja her hjemme er det jo så kun mig der tager slæbet da der jo ikke er andre;-)

en hjemmegående mors arbejde svarer til 2 gange fuldtidsjob..
    det er videnskabeligt bevist. det kan du sige til ham og så skal jeg nok prøve at finde et link til det.. det må jo stå på nettet et sted..

hvis man har 2 børn. men i har kun 1 ik?
    men ellers er det 1 fuldtidsjob

• #4   1. okt 2008 jo vi har kun 1 smiley

jeg plejer nu heller ik at brokke mig over det, men kan godt trænge til at slappe lidt af når han kommer hjem og at han lige ville lege lidt med den lille af sig selv og ikke når jeg efter 5 gange har spurgt ham om det.. (han er dog blevet lidt bedre til det end før)

jeg forstår da godt han er træt efter arbejde og overfalder ham nu heller ik når han kommer hjem. lader ham gerne sætte sig og slappe lidt af inden jeg begynder at hentyde til at han gerne må tage danni lidt... (han fatter minus af hetydninger hehe)

• #5   1. okt 2008 vi deles om det her hjemme , det er dejligt at man kan slappa af engang imellem og selv om manden går på arb. så hjælper han stadig til. dog rydder jeg op osv i dagtimerne.

• #6   1. okt 2008 jeg tænker: hvorfor skal showet styres? hvorfor ikke sætte jer ned og leve en fair arbejdsfordeling? og ved samme lejlighed forklare ham at din barsel sådan set også er et fuldtidsjob, det er derfor du får barselspenge. dit barselsjob omfatter pasning af barnet, med alt hvad der medfølger. alt hvad du laver derud over kan han sådan set betragte som bonus. resten må deles fair mellem jer. med resten tænker jeg på: indkøb, vasketøj, rengøring, ærinder, græsslåning, bilvask osv osv osv.

men det er selvfølgelig bare hvad jeg tænker. måske det er derfor jeg bor alene med min lille datter. hvem ved?

• #7   1. okt 2008 Hjemme hos os er det rasmus der sparker til mig når der skal ske noget for han synes jeg er et rodehoved men han gør det ikke selv. Han siger her trænger til at blive ryddet op og gjort rent, det siger han altid søndag aften for så har jeg jo hele ugen til at gøre det. Hehe han er meget smart hva? Men efter jeg er blevet gravid så gør han rigtig mange ting herhjemme for nu forstår han hvor dårligt jeg har det ( skulle rigtig være på morfin præparat hver dag men kan ikke pga baby så rigtig mange smerter) så nu skælder han mig ud hvis jeg har lavet for meget hehe han er en rigtig dejlig mand.

• #8   1. okt 2008 Her styrer jeg showet. Det er fordelen ved at være alene. smiley

• #9   1. okt 2008 hos os er det herren der søger for rengøring, oprydning er vi fælles om når Linea er kommet i seng men alt rengøring er herren og jeg ordner vasketøj og laver mad, og holder styr på hva der ska bruges til dagplejen, så vi er nu meget fælles om det hele..

til tider hjælpes vi ad med at få gjordt hoved rent, men så blir hele huset også næsten vendt på hovedt smiley

• #10   1. okt 2008 Ja altså nu er den bette ikke kommet til verden endnu, men her hjemme er det vel meget lige fordelt, eller så længe jeg gå hjemme er fordelingen ok, men når jeg også skal til at arbejde igen, skal der andre boller på suppen..
    Lige pt. gør jeg rent, morten er dog god til at svinge støvsugeren, jeg vasker tøj og ligger det sammen og på plads, jeg tømmer opvasker, sørger for alle vores papire, så som ting fra banken osv. Jeg laver mad, dette kan morten også godt hjælpe til med en gang imellem.. Og så rydder jeg op og handler ind..

Men synes nu alt i alt det er en god fordeling..

Kommentér på:
hvem styrer showet ?

Annonce