1.169 visninger
|
Oprettet:
ens mænd der rejser (arbejder) {{forumTopicSubject}}
Ved ikke lige om den skulle her ind...
Men min kæreste er tømmer og rejser til kbh han er væk i 10 dage og hjemme i 4 dage.. Så jeg er jo alene mor det meste af tiden
Ville bare høre om der er andre der lever lidt lige som mig, hvor ens mænd arbejde ude og ikke kommer hjem hver dag!!, hvordan tackler i hverdagen?
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
mar 2008
har du ingen arbejde? så kan jeg godt se dine dage kan føles lange
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
mar 2008
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
jo min kæreste-mand arbejder også i kbh ligesom din, han er godt nok lige hjemme i jylland lige de her dage pga fødslen men efter han har været på barsel skal han hvis starte i sverige...
jun 2008
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 41
min kæreste rejse arbejder og har altid gjort det. vi har to drenge i forvejen, som er 7 og 4 år, og nu er den 3 på vej efter jul. jeg arbejder selv fuld tid. men man vænner sig til det og finder sin egen rymte med tingene. jeg har alt det huslige selv. jeg synes nolge gange det er træls, men de fleste dage kører bare. plus jeg også har aftenmøder osv ved siden af på jobbet. tror man kan det meste hvis man vil, og indstiller sit liv efter det. når han er hjemme er han god til at tage drengene så jeg kan ha lidt tid alene, og prøve at handle ind selv også. men alt i alt er det en livsstil man selv vælger, og tilpasser sig efter.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 75
jeg kunne forstille mig det er mega hårdt når ens mand arb ude og kun er hjemme i få dage tror jeg ville have svært med det
apr 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
Han er entrapenør, og e ri øjeblikket i Give (vi bor på vestfyn)
Så han tager hjemmefra mandag kl. 4.30 og er hjemme igen fredag kl. 13.
sommetider hvis de ikke har så travlt kommer han hjem onsadg aften, men det er ikke så tit.
Jeg arbejder selv 6.30 -16 hverdag, så det er kanon med et godt bagland, i form af begge bedsteforældre-par inden for 10 km, og en søster som altid har tid
henrik har altid været ude arbejdene.
det år lea blev født var han dog i odense så han kom hjem hver dag. rigtig dejligt.
men ja, det kan da være lidt lange aftner, men vi mødes online og jeg holder da også sommetider tidligt fri og så laver vi mad og køre op til ham.
tager ca 1½time. ulempen er at det også tager 1½ time hjem og når man så skal op på arbejde dagen efter
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Natarbejde med 12 timers vagter og næsten 2 timers transporttid - Så det var ikke meget jeg så ham..
Jeg ville egentlig ha' fortrukket at han havde været HELT væk i den uge *G* - for han kom hjem om formiddagen og så hele dagen, hvor jeg listede rundt. Og prøvede at putte Malik så stille som muligt når han skulle sove middagslure ( Vi boede i 2'er så Malik sov på værelse med os på dét tidspunkt )
Nicki stod så op sen eftermiddag, stenede i et par timer og tog så afsted igen....
Men jeg nød nu mine aftener alene når Malik var puttet for natten.. Man vænner sig hurtigt til det tror jeg
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 680
ens mænd der rejser (arbejder)