{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

ens mænd der rejser (arbejder) {{forumTopicSubject}}

Ved ikke lige om den skulle her ind...
Men min kæreste er tømmer og rejser til kbh han er væk i 10 dage og hjemme i 4 dage.. Så jeg er jo alene mor det meste af tiden smiley

Ville bare høre om der er andre der lever lidt lige som mig, hvor ens mænd arbejde ude og ikke kommer hjem hver dag!!, hvordan tackler i hverdagen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ens mænd der rejser (arbejder)
  • #1   21. sep 2008 Min kæreste kommer hjem hver dag. Tror ik jeg ville kunne have et forhold på den måde. Så ku man lige så godt bo hver for sig. Men der er mange der har sådan et forhold. Jeg ville bare ik ku leve livet sådan. Smil

• #2   21. sep 2008 nej men man skal bare være indstillet på det og det er vi. vi har det fint nok som det er.. men nu spurgte jeg også efter om der var nogen der havde det lige som mig...

• #3   21. sep 2008 Min kæreste kommer hjem hverdag.. men mange dage arb han fra lort morgen og lort aften.. synes det er hård og i sær weekenderne.. men jeg plejer bare a gå at holde hjemmet nede.. læser meget i bøger bl fødsler, udviklingen a fosteret osv. går og forbereder mig lidt til den lille kommer til verden, selvom det først er til april... men det er heldigvis kun i perioder han arb konstant..

• #4   21. sep 2008 helene
    har du ingen arbejde? så kan jeg godt se dine dage kan føles lange

• #5   21. sep 2008 ikke lige pt.. men skal heldigvis igang igen i morgen.. har været sygemeldt i knap 1 ½ måned...

• #6   21. sep 2008 nå okay så kan det være din hverdag går lidt hurtigere så er det måske ikke så slemt han kommer sent hjem

• #7   21. sep 2008 hej
    jo min kæreste-mand arbejder også i kbh ligesom din, han er godt nok lige hjemme i jylland lige de her dage pga fødslen men efter han har været på barsel skal han hvis starte i sverige...

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 41
    #8   21. sep 2008 hej hej.
    min kæreste rejse arbejder og har altid gjort det. vi har to drenge i forvejen, som er 7 og 4 år, og nu er den 3 på vej efter jul. jeg arbejder selv fuld tid. men man vænner sig til det og finder sin egen rymte med tingene. jeg har alt det huslige selv. jeg synes nolge gange det er træls, men de fleste dage kører bare. plus jeg også har aftenmøder osv ved siden af på jobbet. tror man kan det meste hvis man vil, og indstiller sit liv efter det. når han er hjemme er han god til at tage drengene så jeg kan ha lidt tid alene, og prøve at handle ind selv også. men alt i alt er det en livsstil man selv vælger, og tilpasser sig efter.

• #9   21. sep 2008 min mand kommer hjem hver dag men arb meget, jeg synes det er hårdt med 3 drenge på 10år 5 år og lille mand på snart 6 mdr. og 5 hunde og hus og have der skal holdes jeg glæder mig ikke til at skulle på arb. igen..

jeg kunne forstille mig det er mega hårdt når ens mand arb ude og kun er hjemme i få dage tror jeg ville have svært med det smiley

• Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #10   21. sep 2008 Jep.

Han er entrapenør, og e ri øjeblikket i Give (vi bor på vestfyn)
    Så han tager hjemmefra mandag kl. 4.30 og er hjemme igen fredag kl. 13.
    sommetider hvis de ikke har så travlt kommer han hjem onsadg aften, men det er ikke så tit.
    Jeg arbejder selv 6.30 -16 hverdag, så det er kanon med et godt bagland, i form af begge bedsteforældre-par inden for 10 km, og en søster som altid har tid smiley
    henrik har altid været ude arbejdene.
    det år lea blev født var han dog i odense så han kom hjem hver dag. rigtig dejligt.
    men ja, det kan da være lidt lange aftner, men vi mødes online og jeg holder da også sommetider tidligt fri og så laver vi mad og køre op til ham.
    tager ca 1½time. ulempen er at det også tager 1½ time hjem og når man så skal op på arbejde dagen efter smiley

• #11   21. sep 2008 Indtil April i år arbejde min kæreste 1 uge ad gangen og havde fri 1 uge ad gangen..
    Natarbejde med 12 timers vagter og næsten 2 timers transporttid - Så det var ikke meget jeg så ham..

Jeg ville egentlig ha' fortrukket at han havde været HELT væk i den uge *G* - for han kom hjem om formiddagen og så hele dagen, hvor jeg listede rundt. Og prøvede at putte Malik så stille som muligt når han skulle sove middagslure ( Vi boede i 2'er så Malik sov på værelse med os på dét tidspunkt )
    Nicki stod så op sen eftermiddag, stenede i et par timer og tog så afsted igen....

Men jeg nød nu mine aftener alene når Malik var puttet for natten.. Man vænner sig hurtigt til det tror jeg smiley

• #13   20. okt 2008 min mand var tømre og rejste ude,synes det var hårdt,og skulle stå alene med et lille barn,han havde så også kolik,og vi savnede hinanden,så det endte med at vi blev enig om,at han skulle droppe,man får jo aldrig den tid igen med de små,så valgte at når vores børn var flyttet hjemmefra kunne han gøre det,så var det jo kun mig det gik udover

Kommentér på:
ens mænd der rejser (arbejder)

Annonce