{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  update på græder, græder og græder
  • #1   25. okt 2010 Nej hvor synd for det stakkels barn, godt i fandt ud af hva det var.
    Hvordan kan det ske?
    kunne i ikke se at de var gået af led?

• #2   25. okt 2010 Nej det kunne vi ikke, det har været gået ad led siden hun blev født ved kejsersnit.

• #4   25. okt 2010 Ja det er virkelig klart hun har grædt .. Ihh hvor er det synd smiley

• #5   25. okt 2010 nårh lille pige da... godt i fik det på plads

• #6   25. okt 2010 Det er da både gode og dårlige nyheder. Godt det er blevet opdaget og at hun nu ikke længere har ondt, men hvor synd hun har haft det sådan det lille pus..

Håber hun nu er en glad pige :O)

• #7   25. okt 2010 Hun er øm nu, men man kan se hun slapper meget meget mere af, men ja det er dejligt der var noget så man i det mindste ved hvorfor hun har været så ked af det smiley

• #8   25. okt 2010 Stakkels lille skat... Håber hun finder ro nu og i får lidt mere overskud til at elske og nusse hende... Knus herfra... Hvor gammel er hun??

• #9   25. okt 2010 Det håber jeg godt nok også for det har bare været hårdt, men også fordi du ikke rigtig har kunnet nyde hende pga at hun bare har grædt og grædt.. Men hun er 6 uger gammel smiley

• #10   25. okt 2010 Gud hvor er det synd, har i ikke været ved lægen med hende til 5 ugers undersøgelse? og hvad med SP er der slet ikke nogle som har synes det var underligt at hun var så ked???? Gud hvor har jeg dog ondt af jer alle sammen... Og hvor må det dog være en lettelse for jer, at det "ikke bare" var jer der gjorde noget "forkert".
    Al mulig held og lykke og god bedring herfra....

• #14   25. okt 2010 Linda: Dit indlæg er virkelig ikke blevet slettet med vilje, har i hvertfald intet gjort og jeg ville hellere end gerne have svaret dig.

Men jeg har været ved lægen med hende og sundhedsplejersken har tjekket hende og de alle sagde at hun var som hun skulle være... Så troede jo alt var fint og at det bare var os der ikke gjorde noget rigtigt for hende... Men heldigvis sagde i herinde at jeg skulle prøve en kiropraktor og indtil videre har det været guldværd.. Hun har kun grædt når hun har været sulten indtil videre... SÅ TAK BABYGALLERI :0)

• #15   25. okt 2010 Straks får man lyst til at tage til en eller anden ekspert for at få hende TJEKKET helt igennem igen... Men nu er jo blevet 2 ;o) men puha da....

• #18   27. okt 2010 ja vi har bare en helt anden baby nu .. Det er SÅÅÅÅ dejligt

• #20   27. okt 2010 Er godt nok også vred men samtidig lettet over at hun har det dejligt nu... Og gider ikke gå til medierne med det for er slet ikke god til sådan noget smiley ... Men men, har skældt min læge ud + sundhedsplejerske... Nu skal vi bare have alberte til at kunne alle de tind alle andre børn på 7 uger kan smiley

• #21   28. okt 2010 Smukt navn til jeres datter smiley Og hvor er det skønt for jer.... Hun skal nok komme efter det hele det er jeg sikker på...

jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive ud over at hvor må det have været frygteligt for hende... Stakkel... men det har jeg jo gjort allerede... smiley Jeg tænker på alle de børn som "bare" har Kolik fordi man ikke ellers ved hvorfor de græder måske dette kunne være en løsning for flere? kiropraktor??? Måske det er noget der sidder i klemme eller gør ondt på barnet??? Ja jeg ved det ikke men jeg ville da nok lige skrive et læser brev eller noget til den lokale sprøjte smiley

Kommentér på:
update på græder, græder og græder

Annonce