Svigerforældrene? {{forumTopicSubject}}
Nogen af jer som har det lidt svært med jeres svigerforældre?
fx at lade dem passe jeres barn/baby?
jeg kom godt og grundig op og skændtes med kæresten i går. Jeg har en smule svært ved at lade hans forældre passe jonathan. Ikke fordi jeg ikke mener det ikke kan finde ud af det. men fordi hun tvivlede på mig, på at jeg kunne blive en god mor. Og det gør ondt på mig når folk tvivler på mig. hun har selv sagt det, IMENS jeg var gravid. Hun fortalte mig hele tiden at hun ammede sine to børn (min kæreste og hans lillebror) fuld ud i et halvt år. Det var som et slag i hovedet fordi jeg ammede 1½ måned.
Desuden har de nok set jonathan sammenlagt 5 gange siden han blev født en 20 januar. Og de kender ham ikke ret godt. og jeg synes ærlig talt ikke at de "gider" ham
nogen som kender til det? vil bare vide om det er mig som er pisse mærkelig
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 491
Så nej du er ikke mærkelig.. Heldigvis har min mand den samme holdning som mig...
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
Din svigermor er da selv ude om det, hvis hun har tænkt sådan skulle hun da holde det for sig selv hun kunne da regne ud at du en dag ville stå med hendes barnebarn i armene og så ville det nok være en god ide fra starten at være på god fod
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 426
jeg er dog tryg ved de fleste og vores datter bliver passet meget ude og af forskellige..
Det har vi været rigtig gkade for.. hun er aldrig ked af det når vi går og hygger sig abre rigtig meget.
jeg sys det er meget virgtig at få sit barn passet ude.. os fx. at man ikke holder barnet hjemme fra vuggestue fordi man ikke selv har jo osv.
Vi går meget op i at få vores datter ud blandt andre...
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
tak alle sammen, troede virkelig det var mig den var galt med :s
desuden foreslog manden at hans mor kunne komme herhjem, også mens han er på arbejde. men synes ikke, når jeg ikke er tryg ved hans mor at jeg gider være alene med hende. hvad skal jeg sige? hvad skal jeg gøre? hun hænger bare over jonathan og står nærmest over min skulder når jeg skifter ham, så det da klart jeg ikke er tryg ved dem. Hun VED jeg er usikker. det fandt ud hun af da jeg blev skuffet over mit 7 tal.. men det hjælper jo slet ikke når hun bliver ved på den her måde.
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Og det er til trods for han ikke har haft andre børn end min kæreste, og han ingen nevøer og niecer har (dvs ikke har haft noget med små børn at gøre siden min kæreste var lille)
Min svigermor er en helt anden historie, men hun er også psykisk syg og får tit så slemme depretioner at hun kommer på den lukkede. SÅ hun har ikke fået lov til at passe hende, min kæreste er heller ikke meget for det, det mår vente til hun er mere selvstændig og selv kan sige når hun er sulten osv.
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
hvad med hans bio farmor og farfar, kunne det ikke tænkes at de måske gerne stadig vil være bedsteforældre selv om ders søn ikke vil være far ?
altså nu ved jeg jo ikke hvordan du har det med dem, bare en tanke
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 155
Men det får vi - da min svigermor drikker. Hun kan ikke selv se at hun har et problem og vi børn og sivgerbørn ved ikke hvordan vi ska fortælle hende det.
Jeg ved ihvertfald når min kommer til verden og hvis jeg kan lugte hun har drukket får hun sku os skærk besked på at hun ikke må tag barnet op..!!
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Svigerforældrene?