En hønemor? {{forumTopicSubject}}
Min veninde og hendes kæreste har haft en hård uge hvor de har været op og skændtes.. fordi min veninde ikke vil have at mennesker der har drukket ikke kommer i nærheden af deres søn.
Også selvom det kun er 1 genstand.
Hun synes det er ulækkert og klamt at folk næsten står og ånder ham i hovedet med deres alkohol ånde.
(hun vidste heller ikke hun var gravid før meget sent, pga mens i graviditeten) så hun har også drukket så hun har dårlig samvittighed over at hun har drukket mens hun var gravid.
Det er næsten lige før hun ikke vil tage ham med til fødselsdag næste weekend fordi hun ved der vil blive drukket og hun vil ikke have folk der holder ham eller står tæt på ham hvis de har drukket
Mit spørgsmål er? Overreagere hun? er hun en hønemor?
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 104
altså jeg sys da heller ikk at, hvis folk er mega stive de skal rende rundt men min søn, men for hans far eller en anden har drukket en øl eller vin gør ikk at de ikk kan tage vare for ham....
Det men ånden ved jeg ikk helt hva jeg skal sige til sys hun overeagere....
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Jeg ville heller ikke ha' at mine unger var sammen med folk der opførte sig mærkeligt pga alkohol, men har altså intet imod at folk har drukket et par genstande og så er i nærheden af mit yngel ...
Og jeg drikker stort set aldrig selv skal det lige siges.....
Men hendes søn tager nok ikke skade af at hun har den holdning - Men kan godt forstå hvis hendes mand synes at hun er noget pernitten !
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
og en enkelt genstand jamen det er jo altså kun en øl, og det bliver man ikke påvirket af, du må jo stadig gerne køre bil selvom du har drukket en øl... men hvis hun ikke vil have folk der har indtaget alkohol i nærheden af sønnen så må hun jo få ham passet, synes dog det er lidt sippet da det jo er en fødselsdag, og alt efter hvor lille/stor han er tænker sønnen jo ikke over at folk tér sig lidt anderledes, og han kan da slet ikke huske det dagen efter...
jeg ville nok selv tænke over hvilken aldersgruppe der skullle med til fødselsdagen, og var det overvejende unge mennesker ville jeg nok selv få min datter på 1 år passet, men det er fordi jeg gerne vil snakke med mine venner og veninder uden at det går alt for meget op i børn hver gang, men er det en lidt ældre fødselsdag kan jeg ikke se problemet i at tage ham med, for nu er det jo ikke alle der er over den "unge" alder der drikker for at blive fulde
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 215
En hønemor?