{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

En hønemor? {{forumTopicSubject}}

Min veninde og hendes kæreste har haft en hård uge hvor de har været op og skændtes.. fordi min veninde ikke vil have at mennesker der har drukket ikke kommer i nærheden af deres søn.
Også selvom det kun er 1 genstand.
Hun synes det er ulækkert og klamt at folk næsten står og ånder ham i hovedet med deres alkohol ånde.
(hun vidste heller ikke hun var gravid før meget sent, pga mens i graviditeten) så hun har også drukket så hun har dårlig samvittighed over at hun har drukket mens hun var gravid.

Det er næsten lige før hun ikke vil tage ham med til fødselsdag næste weekend fordi hun ved der vil blive drukket og hun vil ikke have folk der holder ham eller står tæt på ham hvis de har drukket

Mit spørgsmål er? Overreagere hun? er hun en hønemor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En hønemor?
  • #1   18. feb 2010 sys det lyder lidt vildt...
    altså jeg sys da heller ikk at, hvis folk er mega stive de skal rende rundt men min søn, men for hans far eller en anden har drukket en øl eller vin gør ikk at de ikk kan tage vare for ham....
    Det men ånden ved jeg ikk helt hva jeg skal sige til sys hun overeagere....

• #3   18. feb 2010 vi har da siddet og fået et par glas vin til maden med vores venner men derfor har de da måttet både snakke og holde anton - det er måske lige sippet nok , hvis der er tale om direkte druk er sagen selvfølgelig en anden.....

• #4   18. feb 2010 Jeg syntes bestemt også hun overreagerer, men hvis det er sådan hun har det så er der jo ikke så meget at gøre ved det. Det er jo hendes valg, jeg ville bare aldrig være sådan, men jeg kan så også godt lide at drikke en øl når man sidder og griller eller hygger.

• #5   18. feb 2010 jeg sys måske det er lidt overdrivelse, jeg kan godt forstå at hun ikke vil have folk som man kan mærke på har drukket til at holde sønnen, for jeg beder også folk om at gå lidt væk fra min datter hvis de har drukket for meget, men altså ved 1 øl eller 1 genstand eller 2-3 stykker sys jeg ikke gør noget, så er de jo ikke fulde.. men det er helt oki at beskytte sine børn mod det de ikke selv kan komme væk fra. smiley

• #6   18. feb 2010 Jeg synes hun overreagerer... Hvis folk er stangsive kan jeg forstå det, men en enkelt genstand??? Det synes jeg er langt ude.

• #7   18. feb 2010 og der skulle stå stang-stive....

• #8   18. feb 2010 Synes at det er overdrevet hvis folk har drukket en øl eller to !
    Jeg ville heller ikke ha' at mine unger var sammen med folk der opførte sig mærkeligt pga alkohol, men har altså intet imod at folk har drukket et par genstande og så er i nærheden af mit yngel ...

Og jeg drikker stort set aldrig selv skal det lige siges.....

Men hendes søn tager nok ikke skade af at hun har den holdning - Men kan godt forstå hvis hendes mand synes at hun er noget pernitten !

• #9   18. feb 2010 jeg ville dog omvendt ikke tage en lille baby ( eller for den sags skyld stor...) med til en fest hvor der ryges inde og drikkes så man er synligt beruset.

• #11   18. feb 2010 altså jeg synes måske hun er lidt sippet, hun kan bare sige til folk at hun ikke synes de skal for tæt på hvis hun synes de har fået for meget indenbors...
    og en enkelt genstand jamen det er jo altså kun en øl, og det bliver man ikke påvirket af, du må jo stadig gerne køre bil selvom du har drukket en øl... men hvis hun ikke vil have folk der har indtaget alkohol i nærheden af sønnen så må hun jo få ham passet, synes dog det er lidt sippet da det jo er en fødselsdag, og alt efter hvor lille/stor han er tænker sønnen jo ikke over at folk tér sig lidt anderledes, og han kan da slet ikke huske det dagen efter...

jeg ville nok selv tænke over hvilken aldersgruppe der skullle med til fødselsdagen, og var det overvejende unge mennesker ville jeg nok selv få min datter på 1 år passet, men det er fordi jeg gerne vil snakke med mine venner og veninder uden at det går alt for meget op i børn hver gang, men er det en lidt ældre fødselsdag kan jeg ikke se problemet i at tage ham med, for nu er det jo ikke alle der er over den "unge" alder der drikker for at blive fulde smiley

• #12   18. feb 2010 jeg mener hun overreagerer en del, jeg vil heller ikke have fulde folk skal have noget med mit barn at gøre, men at de har fået en enkelt kan jeg ikke se noget galt i, jeg drikker da selv et glas vin eller andet indimellem også selvom jeg skal tage mig af min søn, synes det er fjollet og naivt at tro man kan holde det helt fra barnet.. jeg synes ikke hun er hønemor, jeg synes det er mere end det!!!

• #13   18. feb 2010 jeg synes altså oz hun overregere

Kommentér på:
En hønemor?

Annonce