{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

mødte ikk op i statsamtet {{forumTopicSubject}}

ja vi er igang med en faderskabs sag og faren til min søn (endnu ik på papir) mødte ikke op i amtet da han blev indkaldt, han påstår over for min morfar(som han arbejder for) at der stod droningborg sygehus og han har fået taget blod prøven, men det ka jeg ik helt forstå da jeg har fået brev fra retten at vi ska i retten om tidligst 4mdr og der er vi flyttet til vestjylland pluds at vi ska/skulle ha taget blodprøven i Randers hos en bestemt læge...
da jeg fortalte ham jeg var gravid og han sku begynde at ændre livs stil(han har en svaghed for stoffer) sagde han jeg sku ha en abort og det nægtede jeg, der sagde han i tlfén at jeg sku lige vide sådan en ku os forsvinde når det var født (han var dog at se ham efter han var født((min mor ringede efter ham)) og igen for ik så længe siden ´da vi var på ferie i min mors hus((min morfar´s ide))

nu er spørgsmålene
for jeg ka ik få han´s historier til at passe så vil høre jer

Lyver han igen som han plejer?
ka man få sagen flyttet elller ska jeg rejse til randers med min søn indtil at han engang gider møde op i retten ?
har han fået taget blod prøven? eller ville jeg så ik ha fået noget avide?
hvordan står jeg i forhold til at han har set min søn?

undslyld det blev så langt håber på jeres hjælp for jeg er meget frustreret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mødte ikk op i statsamtet
  • #1   7. okt 2009 ved ikke om han lyver.

Men men men har stået i samme situation, og nej man får ikke afvide om de hr fået taget bloprøve, kun hvis de ikke møder op anden gang de bliver kaldt ind. for så bliver de hentet.

Ved ikke om du kan få den flyttet vi nåede aldrig til retten, men så længe er ikke er papir på han er faren, kan hn ikke for lange at e det

• #2   7. okt 2009 for det første skal der laves en faderskabs test så bliver i begge indkaldt til sygehuset ikke lægen og der skal tages 2 blodprøver med ca 1 uge eller 14 dag imellem..
    for det andet siger loven jo at der er fælles forældre myndighed faren har lige så meget at sige som moren... kan du bevise han ahr taget stoffer bliver samvær nok bare under opsyn..

• #3   7. okt 2009 Sandra C: Jeg fik af vid at så længe der ikke er papir på faren endnu hr han ignen ret, men det er rigtig som du iger er han faderen har mn fælles forældremyndighed og så har han selvfølgelig retten til det

• #4   9. okt 2009 hvorfor pokker får vi fælles forældre myndighed ? jeg har den jo alene nu og vil da ik dele den med ham...

• #5   9. okt 2009 du kan altid søg om den fuld forældremyndighed. Kan desværre ikke svare dig på horfor i får fælles

• #6   10. okt 2009 de nye regler siger der er fælles forældremyndighed og ikke for at være negativ men tvivler meget på du får den fulde forældremyndighed...det er yderst sjælden de gør sådan noget...

• #7   10. okt 2009 arg maiiin vil jeg dælme søge om så for han vil ikk engang holde ham og ka ikk skifte ble

• #8   10. okt 2009 line l kan godt være han ikke vil holde ham eller skifte ble ddet har jo intet med sagen at gøre men du kan jo høre ham om han vil lade dig få den fulde forældremyndighed siger han nej ja så kan du kun prøve amtet og som jeg fik af vide så skal han næsteen banke barnet før du får den fulde forældre myndighed... men få lavet en faderskabs test via sygehuset så har i det begge på papir jo...

har haft det på samme måde som dig men der er intet at gøre reglen hedder fælles..

• #9   15. okt 2009 sandra ved ik lige hvem du har snakket med jeg har snakket med en der sidder med alle faderskabs sager i Randers og omegn hun siger at det ikke passer og at jeg bibeholder den fulde forældre myndighed med mindre andet har været aftalt med barnets far inden fødsel og at man har det på de blanketter fra amtet... så ved da ik hva der er gået galt i din sag for jeg BEHOLDER min søn uden at dele

• #10   15. okt 2009 og han ska bare prøve at råbe eller hæve hånden overfor min søn, puha tanken gør mig helt vred

• #11   15. okt 2009 hvis han har vedkendt faderskabet så er der fælles forældremyndighed jeg har været i odense med det ved stats amtet...

• #12   16. okt 2009 vi var i århus og nu i retten

• #13   17. okt 2009 har han vedkendt faderskabet? for jeg troede også jeg fik det hele for mig selv, men jeg fik af vide hvis jeg skulle have mulighed for at få den fulde forældremyndighed skulle min ex banke min søn så det kunne ses.. amtet er ikke til at finde ud af mere efter reglerne er lavet om.

Kommentér på:
mødte ikk op i statsamtet

Annonce