mødte ikk op i statsamtet {{forumTopicSubject}}
ja vi er igang med en faderskabs sag og faren til min søn (endnu ik på papir) mødte ikke op i amtet da han blev indkaldt, han påstår over for min morfar(som han arbejder for) at der stod droningborg sygehus og han har fået taget blod prøven, men det ka jeg ik helt forstå da jeg har fået brev fra retten at vi ska i retten om tidligst 4mdr og der er vi flyttet til vestjylland pluds at vi ska/skulle ha taget blodprøven i Randers hos en bestemt læge...
da jeg fortalte ham jeg var gravid og han sku begynde at ændre livs stil(han har en svaghed for stoffer) sagde han jeg sku ha en abort og det nægtede jeg, der sagde han i tlfén at jeg sku lige vide sådan en ku os forsvinde når det var født (han var dog at se ham efter han var født((min mor ringede efter ham)) og igen for ik så længe siden ´da vi var på ferie i min mors hus((min morfar´s ide))
nu er spørgsmålene
for jeg ka ik få han´s historier til at passe så vil høre jer
Lyver han igen som han plejer?
ka man få sagen flyttet elller ska jeg rejse til randers med min søn indtil at han engang gider møde op i retten ?
har han fået taget blod prøven? eller ville jeg så ik ha fået noget avide?
hvordan står jeg i forhold til at han har set min søn?
undslyld det blev så langt håber på jeres hjælp for jeg er meget frustreret
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 27 Svar: 167
Men men men har stået i samme situation, og nej man får ikke afvide om de hr fået taget bloprøve, kun hvis de ikke møder op anden gang de bliver kaldt ind. for så bliver de hentet.
Ved ikke om du kan få den flyttet vi nåede aldrig til retten, men så længe er ikke er papir på han er faren, kan hn ikke for lange at e det
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 85
for det andet siger loven jo at der er fælles forældre myndighed faren har lige så meget at sige som moren... kan du bevise han ahr taget stoffer bliver samvær nok bare under opsyn..
jan 2009
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 38 Svar: 199
jan 2009
jul 2008
jul 2008
jul 2008
har haft det på samme måde som dig men der er intet at gøre reglen hedder fælles..
jul 2008
jul 2008
jul 2008
jul 2008
jul 2008
mødte ikk op i statsamtet