{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Blitz Foto - Gratis fotografering!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja det var hvad der stod på en flyer jeg fik i mandags.. Gratis fotografering i januar og feb. pga nyåbnet forretning.
Fik så en tid til idag kl 17. Mødte op til tiden og vi gik hurtigt igang.
Selve "foto shoot'en" tog 50 min, og så brugte vi en halv times tid på at udvælge billederne.
Jeg er meget genert over min krop men følte mig godt tilpas med fotografen så fik taget nogle billeder i bar overkrop med Bella på brystet. Der blev også taget billeder af Emily og Bella sammen og hver for sig. Det var en super god og proffesionel oplevelse.

Nå, så sku vi vælge billeder ud hvilket var ret svært da hun blev ved med at foreslå forskellige størrelser på billederne osv, og jeg nikkede bare for hun ved vel bedst smiley

Da vi så var færdige spørger hun om jeg vil betale med dankort eller netbank!?!?!

Hun fortæller så at de små billeder (13x17) koster 385kr og de størrer (18x18) koster 4xxkr !!!!! Havde valgt 9 billeder, så hun ville ha 3810kr for det!!!!!! 9 BILLEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå, sagde så til hende at jeg ik havde regnet med at det kostede noget eftersom der stod "gratis fotografering" og ingenting med småt. Men så sagde hun bare at billederne jo ikk er gratis og at hun ville sende mig en mail med bankoplysninger!

Den mail har jeg lige modtaget..
Jeg har IKKE 3810kr til BILLEDER selvom de er helt sublime! SÅ gode!

Jeg vil SÅ gerne ha de billeder men føler mig lidt taget ved næsen.. Har overvejet at bede om en afdragsordning, og min svigerinde siger jeg kan prøve og spørge om jeg ik ka købe filerne (billederne) og selv finde en måde og fremkalde dem på..

Hva havde i gjort? Er det kun mig der sys det er tarveligt at informere om PRISEN på noget der er GRATIS, EFTER at billederne er taget? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blitz Foto - Gratis fotografering!!!!!
  • #1   17. feb 2010 Sådan er det jo også ved f.eks. photocare når de har "gratis" fotografering, det betyder desværre ikke at billeder er gratis :s

• #2   17. feb 2010 Jeg syntes det er tarveligt! Især fordi du nu har set resultatet af dine billeder, som er blevet helt sublime samtidig med at du faktisk har følt dig godt tilpas og gjort noget der ikke ligner dig. Nej hvor jeg syntes det er tarveligt. Skriv til forbrugerombudsmanden og se om det kan være rigtigt at de kan slippe afsted med den slags snyderi...

• #3   17. feb 2010 Det er jo ikke snyd ? Gratis fotografering, ikke gratis billeder :s

• #4   17. feb 2010 der er jo lidt forskel om der står gratis fortogrfering eller billeder såå men det rigtig dyrt og få billeder på den måde m,en de osse 100% bedre ind dem man selv tar med mobil osv hi hi

• #5   17. feb 2010 Jamen havde aldrig troet at selve fotograferingen havde en pris!? :S Der er vel ingen mennesker der går ind og betaler for en fotografering uden at få billederne!?
    Troede helt seriøst at man normalt kun betalte for billederne og fotografens timeløn :s (som også er selve fotograferingen i know).
    Men syntes stadig det er frækt. Både mig og Maria (herinde fra) var sikre på det var gratis eftersom der ikke stod noget med småt for dem der var i tvivl.

• #6   17. feb 2010 Anne Louise* - er helt enig. Har lige prøvet at sende hende en mail så må vi se om det falder i god jord. Jeg er virkelig forelsket i de billeder så syntes det er ærgerligt hvis de bare blir smidt væk smiley De betyder jo allerede noget for mig.

• #7   17. feb 2010 Men kan godt forstå du er skuffet smiley

• #8   17. feb 2010 Selvom det ikk er snyd så synes jeg faktisk at det er tarveligt at hun ikke oplyser dig om det inden i går igang med fotoseancen.

• #9   17. feb 2010 Anna - Er rigtig skuffet og faktisk ked af det.. For havde jeg vist det på forhånd var jeg ikke mødt op. Syntes 3810kr er mange penge for billeder.. Selvom det er noget man har hele livet smiley
    Ku være jeg sku blive fotograf *G*

• #10   17. feb 2010 Dksmostwanted - Ja ik? Det er da ikke kun spild af min tid, også hendes, hvis hun har brugt 1½ time kun på mig ..

• #12   17. feb 2010 Min ammehjerne ligeså... havde været blank smiley

• #13   17. feb 2010 Frk - Nej og med min 3uger gamle ammehjerne fatter jeg det heller ik! Det vel nok med vilje fordi hun ved at folk blir vilde med bilelderne, og så køber dem, selvom de måske ik har penge til det.

• #15   17. feb 2010 Frk - Ja ik? Ville ønske jeg ikke havde set resultatet før hun sagde prisen .. smiley

• #17   17. feb 2010 jeg kan huske da vi ville tage et billede af vos søskende der skulle betale en pris bare for få taget 12 billeder og vælge mellm også så kom prisen først dag efter men ja det er mange penge rigtig dyrt

håber du finder en løsning

• #19   17. feb 2010 S & M - har prøvet at spørge i den mail jeg har sendt. krydser fingre smiley

• #27   17. feb 2010 pernille - har ik sagt jeg ik har råd. Jo i en mail.. sagde bare at jeg ik var klar over det kostede noget.

• #28   17. feb 2010 Har lige fået svar fra hende.
    Hun skriver vi ka lave en betalingsordning, eller jeg ka betale 489,- som fotograferingen normalt koster og så får jeg ingen billeder.

• #29   17. feb 2010 Sys også det er træls at sku afdrage på det, men vi fik taget 60-70 billeder hvoraf jeg kun valgte 9 ud! smiley
    Og 9 billeder koster åbenbart 3810kr UDEN fotograferingen som koster 489,-

• #30   17. feb 2010 Nej der står intet med småt på den flyer.
    Kopiere lige hendes mail:

Kære Isaa,

Det er jeg rigtig ked af i har misforstået….

Det blev ellers nogle rigtig dejlige billeder.

Jeg kan desværre ikke leve af at arbejde gratis,

Det i har sparet er de 498kr som fotograferingen koster…

Jeg udleverer desværre ikke billederne digitalt,

men vi kan godt finde en betalingsordning…

Lad mig høre fra jer ;o)

• #32   17. feb 2010 Jeg VIL jo også gerne ha de billeder!
    Jeg får ikke samlet nosser sammen til at stå nøgen foroven igen. Det er helt unikt og specielt og ikke mindste grænseoverskridende for mig. Jeg VIL ha de billeder, og så må jeg jo bare finde mig i at sku betale for det. De skal ik bare smides ud..

Men ja gir jer ret, det er fusk og det er frækt og jeg ærger mig over jeg ik spurgte inden.

• #33   17. feb 2010 Pernille - Hvis det havde været helt alm. billeder så havde jeg heller ik bare lige fundet mig i det. Men Emilys måde at se på Bella på og omvendt er bare helt fantastisk og svært at fange på et kamera. (derfor der kun var 9 "gode" ud af 60-70 billeder)..

• #34   17. feb 2010 Pernille - Er SÅ enig. Det blir heller ik hende jeg vælger fremover MEDMINDRE jeg finder mig en rig fyr hahahhaha smiley For hun er fandme en go fotograf.
    Glæder mig også .. Ska hente dem om 14 dage.

• #35   18. feb 2010 Pernille - Ja det gjorde jeg smiley HIhi ka jeg låne ham bare en mdr? ;P

Catja - tror desværre loven er på hendes side smiley

Mette J - Oh no.. Håber de overholder deres aftale

• #36   18. feb 2010 JEg er også engang blevet taget i måsen.. Derfor spører jeg altid om vi er helt enige om det er gratis..

Men hun har intet på skrift fra dig.. Så hun har intet at klandre dig for.. Hun kan ikke tvinge dig til at betale noget som helst.. Så havde jeg nok sagt ærgeligt trunte.. Du skal INTET betale med mindre du vil ligge 3800kr hvilket jeg også finder rigtig mange penge...

Det er rigtig groft.. vis hun bliver ved med at presse dig aå syntes jeg du skal ringe itl forbrugerstyrelsen... De kan snilt råde dig.. Men jeg ved godt du gerne vil have billederne men så støtter du bare hendes forretning om dårlige metoder....

• #37   18. feb 2010 Det er da klart billederne koster ved siden af... der stod vel ikke nogen steder i hans annonce ''Gratis fotografering inkl billeder'' ??
    Du spare selve fotograferingen som ca ligger på en 500 og opefter... Jeg syntes bestemt ikke det er snyd på nogen steder. Det er bar et tilbud fra deres side, at du spare selve fotograveringen over og kun skal betale for billederne. Så kan ikke se på nogen måder at fotografen har snydt eller gjort noget galt... Der er intet gratis - uden der følger noget du skal betale for i sidste ende.

• #38   18. feb 2010 19+6, men 38xx lige frem.. det er sku da LIDT sindsygt...
    Og jeg har altså fået taget og redigeret nogen Billeder at Noah som jeg fik gratis... også blev de bare tilsendt på mail...

• #39   18. feb 2010
    Okay, men hub har også valgt 9 billeder ?
    Så må man jo begrænse sig lidt ..

• #40   18. feb 2010 Sonne - jamen så må man vel begrænse sig lidt, isteden for at vælge 9 billeder...Det er butikken der vælger prisen, så må man selv vælge om man vil give så meget eller om man skal finde et andet sted som er billigere...

• #41   18. feb 2010 19+6 - Nu har jeg ikke benyttet mig af sådan en tilbud før! Emily er blevet fotograferet før, men jeg var ikke klar over at man betalte for fotograferingen for sig og billederne ved siden af!
    Det var min veninde (Maria med Natasja) heller ikke klar over, vi havde begge regnet med det var gratis, så det er ikke ALLE der ved det! Derfor syntes jeg det er frækt ikke at skrive "tillæg for billeder kommer ved siden af" eller lign med småt, ELLER informere om prisen INDEN man bruger tid på at sidde og udvælge de gode billeder! Det er DÉT jeg syntes det er forkert!
    Meget forkert!!

• #42   18. feb 2010 19+6 det er ret svært at vælge mindre end 9 billeder når der er blevet taget 60-70 billeder, og der både er af mig alene, bella alene, emily alene, mig og bella, emily og bella og os allesammen! smiley

• #43   18. feb 2010 Catja * Zander's mor * Tror ik du skal regne med hun kan komme nogen steder henne med det...for de har ikke fejl informeret i selve annoncen...Hun kan KUN melde det til forbrugerstyrrelsen hvis der selve står i annoncen at billeder følger gratis med også det ikke gøre alligevel.. At Isaa har misforstået det og troet at billederne var med i den gratis fotografering, er ikke fotografens skyld.

• #44   18. feb 2010 Catja - man ka ik ringe til dem, men ka prøve at sende dem en mail.

• #45   18. feb 2010 19+6 - med 38xx for 9! billeder er sku da røveri ved højlys dag!!

Kommentér på:
Blitz Foto - Gratis fotografering!!!!!

Annonce