{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Gået fra kæresten {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er som sagt gået fra Morten og har taget Papaya med mig. Har været alene i 10 dage nu.

Jeg har givet ham rigtig mange chancer og syntes nok ikke at jeg burde blive, men har bare så dårlig samvittighed overfor vores datter for jeg har altid regnet med at det skulle være en kernefamilie som jeg selv er kommet fra. Har ikke lyst til at hun skal besøge sine forældre på skift, og da slet ikke så hurtigt fra en alder af 6 mdr. Så føler et sted at det er min skyld og at jeg har ødelagt det og forrådt hende og giver hende et dårligt liv i forhold til hvad hun kunne have haft.

Man vil jo gerne give sine børn hvad man minimum selv har haft og det er så netop hvad jeg ikke gør nu ved at flytte fra ham.

Skulle bare lige ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gået fra kæresten
  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #1   15. sep 2009 det er jeg ked af og høre. Men er sikker på at hun heller vil have 2 galde forældre hver for sig en 2 "sure" forældre sammen.
    Men kan godt forstå din situation det er ikke nemt, men håber at du finder ro i dig selv igen og ser at det er for det bedste. Og det lyder det til at du mener.

• #3   15. sep 2009 Jeg vil godt forklare, men det vil også fylde enormt meget. -Så meget læsestof.

Han blev bare også endnu værre efter hun kom til verden, selvom han ikke var sådan førhen. Kunne slet ikke kende ham til sidst og så aggressiv han var og kold. Og nogle af de ting han kunne finde på at gøre

• #5   15. sep 2009 Ej Jeannie det her indlæg troede jeg slet slet ikke var fra dig for synes ikke man har kunne mærke på dig der var noget galt :S Men du har jo sådan set heller ikke været så aktiv herinde på det sidste og det plejer du jo ellers nok :S

Du er mere end velkommen til at sende en pb hvis du vil snakke

• #6   15. sep 2009 Jeg tror at det er det bedste du har gjort for din datter hvis I ikke kan sammen..
    Prøv og sæt dig i hendes sted når hun f.eks bliver lidt ældre og forstår ting bedre..
    Ville du ikk hellere pendle mellem din mor og far, end og sidde på værelset dagen lang og høre dem skændes?!! ..

Jeg synes ikk du skal have dårlig samvittighed, tværtimod...

• #7   16. sep 2009 Nej jeg har ikke været aktiv særlig meget, bla. fordi jeg har flyttet og så er der ikke internet i lejligheden.

Skriver lige senere hvorfor jeg gik fra ham, tager mig lige en lur mens hun sover. Synes bare at det blev for vildt til sidst med et barn

• #8   16. sep 2009 Du må aldrig tro at du er en dårlig mor, du tænker jo kun på dit barns bedste og det lyder til at det er det rigtige du har gjort. I og med at din datter ikke er så gammel, vil der formodentligt heller ikke være de store forandringer ved hende....
    Uanset hvad han har gjort eller i ikke har været enige om, så skal man jo ikke blive sammen for enhver pris..

Kommentér på:
Gået fra kæresten

Annonce