9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Gået fra kæresten {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er som sagt gået fra Morten og har taget Papaya med mig. Har været alene i 10 dage nu.
Jeg har givet ham rigtig mange chancer og syntes nok ikke at jeg burde blive, men har bare så dårlig samvittighed overfor vores datter for jeg har altid regnet med at det skulle være en kernefamilie som jeg selv er kommet fra. Har ikke lyst til at hun skal besøge sine forældre på skift, og da slet ikke så hurtigt fra en alder af 6 mdr. Så føler et sted at det er min skyld og at jeg har ødelagt det og forrådt hende og giver hende et dårligt liv i forhold til hvad hun kunne have haft.
Man vil jo gerne give sine børn hvad man minimum selv har haft og det er så netop hvad jeg ikke gør nu ved at flytte fra ham.
Skulle bare lige ud med det
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Men kan godt forstå din situation det er ikke nemt, men håber at du finder ro i dig selv igen og ser at det er for det bedste. Og det lyder det til at du mener.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Han blev bare også endnu værre efter hun kom til verden, selvom han ikke var sådan førhen. Kunne slet ikke kende ham til sidst og så aggressiv han var og kold. Og nogle af de ting han kunne finde på at gøre
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Du er mere end velkommen til at sende en pb hvis du vil snakke
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Prøv og sæt dig i hendes sted når hun f.eks bliver lidt ældre og forstår ting bedre..
Ville du ikk hellere pendle mellem din mor og far, end og sidde på værelset dagen lang og høre dem skændes?!! ..
Jeg synes ikk du skal have dårlig samvittighed, tværtimod...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Skriver lige senere hvorfor jeg gik fra ham, tager mig lige en lur mens hun sover. Synes bare at det blev for vildt til sidst med et barn
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 327
Uanset hvad han har gjort eller i ikke har været enige om, så skal man jo ikke blive sammen for enhver pris..
Gået fra kæresten